SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Echt?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:34 schreef Cee het volgende:
Oh nee, nu al briefjes met groetjes aan oma.
Haat hier iemand op Rob de Nijs?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef BillDauterive het volgende: Dit mag volgend jaar wel uit de lijst vallen.
Ze doet goed haar best om dat te verbergen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jammer dit.
Ms Keys live gezien: meer dan niemendalgenot.
Hij is er juist weer in gekomen toch?quote:
Hopelijk geen poederbriefjesquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:34 schreef Cee het volgende:
ELKE DAG TOT 4 GENOTquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil nu al doorhakken tot 4 uur, maar het is een marathon, geen sprint. En ik moet nog gezellig doen met kerst.. lastig zeg
Hehehequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is er juist weer in gekomen toch?
Halo oma, bleif nog eve in karantaine, over 2 weken kome we bij jou langs!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:34 schreef Cee het volgende:
Je verzandt in je elitaire muzieksnobismequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze doet goed haar best om dat te verbergen.
Dit ja, ga ook verstandig doen. Normaal mis ik de eerste uren ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil nu al doorhakken tot 4 uur, maar het is een marathon, geen sprint. En ik moet nog gezellig doen met kerst.. lastig zeg
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is er juist weer in gekomen toch?
Gaan de topics te snel voor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:34 schreef Gretzl het volgende:
Geen topic-openers kapen @:dagoduck, je bent letterlijk 5 sec eerder dan ik
uberhaupt de eerste keer dat ik de start horodequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit ja, ga ook verstandig doen. Normaal mis ik de eerste uren ook
Mooie tijd toch?quote:
je zal niks missen, Giel lult er waarschijnlijk half doorheen.quote:
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je verzandt in je elitaire muzieksnobisme
Jep, dat gaat Spotify wordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
je zal niks missen, Giel lult er waarschijnlijk half doorheen.
Ga m'n nachtstemplaten JOHAN en Damien Rice ook wel missenquote:
SkyRadio-muziek, tandartswachtkamermuziek.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Teveel muziek, te weinig tijd om naar Skyradio te luisteren.
Dooie zangert.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:37 schreef Gretzl het volgende:
The Outfield, nooit van gehoord![]()
Iemand die me kan vertellen waar zij hun binnenkomst aan te danken hebben?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Halo oma, bleif nog eve in karantaine, over 2 weken kome we bij jou langs!
Dab'je voor Tony Lewisquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:37 schreef Gretzl het volgende:
geen cafe kijkend genot.quote:
Wie staat er in jou UI? Heb je dochter van VDB gezien?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
SkyRadio-muziek, tandartswachtkamermuziek.
Ik wilde het net zelf plaatsenquote:
Kensington is dit, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit klinkt wel alsof het van 100 verschillende bands zou kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ha opa Gerrit morgen kome Sjanaiah en ik met mama en papa en de hont langs gezellig in jullie flatje groetjes van ons we hebbe nu goermet bij ome en tante sjanet en de zes kids hoi hoi.
Dacht dat Dimitri homo isquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wie staat er in jou UI? Heb je dochter van VDB gezien?![]()
Schandalig dat deze er niet al in stond. Staat al jaren redelijk hoog in de Top 1000 aller tijden van Veronica.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:37 schreef Gretzl het volgende:
Ah die zijn ook mooiquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ga m'n nachtstemplaten JOHAN en Damien Rice ook wel missen
GEEN SMAAK GODquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh er komen vannacht al een stuk of drie nummer waar ik op heb gestemd.
Dat is dan weer een nadeel van stemmen op nummers die net wel/niet de lijst halen.
Heb zelfs vier (oud)stemlijstgenotten zie ik nu, met Keane, Agnes Obel, Amanda Marshall en Damien Rice. Jammer dan, hopelijk staan ze er volgend jaar nog in bij een leuke dj.quote:
In het bijzonder The Police, vind ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit klinkt wel alsof het van 100 verschillende bands zou kunnen zijn.
Fuck, staat blowers daugther zo laag dit jaar?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb zelfs vier (oud)stemlijstgenotten zie ik nu, met Keane, Agnes Obel, Amanda Marshall en Damien Rice. Jammer dan, hopelijk staan ze er volgend jaar nog in bij een leuke dj.
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In het bijzonder The Police, vind ik.
als je ziet hoe hoog sommige nummers eindigen begin je je af te vragen of de smaakvolle dingen vooral onderin zitten.quote:
jawel en snel ookquote:
Ik zag die aflevering laatst op TV en ik wist niet van welk nummer het was. Totdat ik het nu net hoordequote:
Alleen 9 Crimes doet het goed.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fuck, staat blowers daugther zo laag dit jaar?
Als je ze gewoon op een grote videowall laat zien op de achtergrond werkt het wel iets rustgevender, nu krijg je allemaal van die aandachtshoerenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Koen66 het volgende:
ik had al genoeg van die Zoomers voordat het programma startte
met het verstrijken der jaren gaan ze lager hangenquote:
Ik hoop dat er van die semi schijtlollige acties komen, zoals allemaal Pokemons bij Gotta catch ‘em all maar dan ideeën gewoon bij alle nummers. Verzin maar wat. Leuker dan ongemakkelijk meedeinende mensen.quote:
Rob Zoomers is sowieso stront irritant...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Koen66 het volgende:
ik had al genoeg van die Zoomers voordat het programma startte
Waarom heeft Giel zoveel goede platenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb zelfs vier (oud)stemlijstgenotten zie ik nu, met Keane, Agnes Obel, Amanda Marshall en Damien Rice. Jammer dan, hopelijk staan ze er volgend jaar nog in bij een leuke dj.
Hij is vrij afwezig. Perfect dus.quote:
Wanstaltige smaak van de stemmersquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen 9 Crimes doet het goed.
Ik wilde het nummer eigenlijk niet spoileren, maar vorig jaar stond ie helaas ook al in deze regionen. Geen blijvertje in de 20s vrees ik (in tegenstelling tot het steady 9 Crimes)quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn neefje heet Kwak.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wil iemand een poging doen voor 10cc vannacht? Vingerhoedje heb je zo vol
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag die aflevering laatst op TV en ik wist niet van welk nummer het was. Totdat ik het nu net hoorde
Is toch ook een band die een beetje in de vergetelheid begint te raken helaas.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
10CC
Maar dit staat echt belachelijk, belachelijk laag
Gevaarlijk laag idd ja. Jaar of 6 geleden nog bij de eerste 1000quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Cold Little Heart is stemlijstgenot van mijquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Damien RICE verdient echt dikke hype net als Cold Little Heart
Wordt eerst tijd dat ie weer eens een plaat uitbrengt die net zo goed is als Oquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Damien RICE verdient echt dikke hype net als Cold Little Heart
Cannonball heeft de lijst nog nooit gehaald volgens mij, vind ik ook wel bijzonder.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wanstaltige smaak van de stemmers
5ccquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
met het verstrijken der jaren gaan ze lager hangen
Terwijl we allemaal weten dat My Favourite Faded Fantasy zn beste plaat is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
veel op school gepest zeker.quote:
Is ook zijn enige top 2000-waardige liedje, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:
The Blower’s Daughterquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is ook zijn enige top 2000-waardige liedje, toch?
Ik durf nog niet voor de volgende dagen te kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Waarom heeft Giel zoveel goede platen
Denk dat je wel in de minderheid bent dan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Terwijl we allemaal weten dat My Favourite Faded Fantasy zn beste plaat is.
Wat betreft die eerste, Sean Paul staat er niet in.quote:
Ook z'n laatste plaat nog steeds helaas,..quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit wil ik oprecht wetenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Voor de statistiekjesfetisjisten onder jullie: welk nummer wat er ieder jaar heeft ingestaan heeft de twee meest ver uit elkaar liggende posities behaald?
MFFF toch de beste toch? OF CB?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cannonball heeft de lijst nog nooit gehaald volgens mij, vind ik ook wel bijzonder.
geen flauw ideequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Voor de statistiekjesfetisjisten onder jullie: welk nummer wat er ieder jaar heeft ingestaan heeft de twee meest ver uit elkaar liggende posities behaald?
Fredje Kwik wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat betreft die eerste, Sean Paul staat er niet in.
En Life is a minestrone, Rubber Bullets,Im Mandy Fly me etc.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat Art for art's sake er niet in?
Alleen al vanwege de tekst zou ik graag Rootless Tree in de Top2000 zien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is ook zijn enige top 2000-waardige liedje, toch?
Sleep wellquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef alopio het volgende:
Tot morgen allen! Veel plezier nog hier
Ricegodquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook z'n laatste plaat nog steeds helaas,..
Queen misschien, hebben wel ergens in de 1900s een entry gehad met borhap op 1quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
one night in Paris, the dean and Iquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:44 schreef ok01 het volgende:
[..]
En Life is a minestrone, Rubber Bullets,Im Mandy Fly me etc.
Ik kijk meestal per dag wanneer ik kan slapenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik durf nog niet voor de volgende dagen te kijken![]()
Maar ga dat wel snel doen, om m'n eigen schema rond te maken (net als vorig jaar). Maakt het ook het makkelijkst om nog even snel in een reclameblok een nummertje terug te luisteren.
Fixed it for yaquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wordt eerst tijd dat ie weer eens een plaat uitbrengt
Voor jou dezequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Queen misschien, hebben wel ergens in de 1900s een entry gehad met borhap op 1
Hier ga ik begin volgend jaar naar luisteren. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de tekst zou ik graag Rootless Tree in de Top2000 zien.
Ik heb me in 2014 en 2015 er uitstekend mee vermaakt, maar moet bekennen dat ik het album al heel lang niet meer in z'n geheel gehoord heb. 4,5* nog welquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Inkelgod op de radio ook best goed trekt, met die bril enzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de tekst zou ik graag Rootless Tree in de Top2000 zien.
Old wild men, Silly Love, Good morning Judgequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
one night in Paris, the dean and I
Ik kijk niet hoor, ben toch niet gek.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Inkelgod op de radio ook best goed trekt, met die bril enzo
Krijg je bij Love Games misschien ook welquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
willen jullie niet zo vaak daughter blow en kwak posten, dan krijg ik strakjes rare advertenties
Van degene die er dit jaar uit zijn gegaan stond Living Doll ooit op 134 en vorig jaar op 1821.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Bernardbrilgenot.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kijk niet hoor, ben toch niet gek.
Ik heb geen directe omgeving?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:46 schreef Bugno3 het volgende:
Wie heeft nog meer dat je directe omgeving niks van de HYPE van de t2K snapt?
Van Inkel lijkt me eerlijk gezegd meer een kraakpandjesprins.quote:
Je speelt ook gitaar? Of alleen bas?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:46 schreef MTheBassman het volgende:
deze is best makkelijk om te bassen als je m doorhebt, veel open noten vooral.
De meesten vinden het een beetje oubollig, wat ik ook wel enigszins snapquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:46 schreef Bugno3 het volgende:
Al mn exen behoren wel tot die groep jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:46 schreef Bugno3 het volgende:
Daar sluit ik me deze week ook zo veel mogelijk van afquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:46 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kan beter zonder beeld luisteren want ik krijg alweer inwendige bloedingen van die ongemakkelijke Zoom-beeldjes.quote:
Helaas, It's Over...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Leuk dat deze weer terug is
Running in the Family mag ook weer terug, en Something About You mag er ook in.
dat is wel heel ernstigquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan beter zonder beeld luisteren want ik krijg alweer inwendige bloedingen van die ongemakkelijke Zoom-beeldjes.
Ik heb op middelbare school weleens gitaar gespeeld als een vd gitaristen er niet was of ze een extra nodig hadden. Maar ik kan basically alleen power chords en toonladders erop. Bassen vooral, en een beetje drummen kan ik ook.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je speelt ook gitaar? Of alleen bas?
Wie bestiert dan de boerderij? Gijs Gans zal t niet doenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
Maar nee, mijn ouders volgen Top 2000 ook wel een beetje, en de rest van de familie maakt zich druk om oma die in het ziekenhuis ligt enzo.
Heb wel sws ondervonden dat het weinig nut heeft om de Top 2000 te promoten bij jonge collega's op het werkquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:46 schreef Bugno3 het volgende:
Ik snapte er tot een paar jaar geleden zelf ook niks van, maar nu vind ik het heerlijk... ouder wordenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:46 schreef Bugno3 het volgende:
die Elvis Presley cover doet me aan een vakantiecrush denkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Leuk dat deze weer terug is
Running in the Family mag ook weer terug, en Something About You mag er ook in.
Oh bahquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
Maar nee, mijn ouders volgen Top 2000 ook wel een beetje, en de rest van de familie maakt zich druk om oma die in het ziekenhuis ligt enzo.
Lekker links, maar 80 panden in de grachtengordel, genot.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Inkel lijkt me eerlijk gezegd meer een kraakpandjesprins.
Ah wat naar, sterktequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
vroegquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed en een poging doen om nog even een kerstfilm kijken. Tot morgen.
Tot lalalalaterquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
doei diaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
Sterkte met je oma!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
welterustenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk dat je er weer wasquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
Kun je eerst nog biertje bij peaceman afleggen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
Dank. Opeenstapeling van gedoe. Vooral een infuus-opname zeg maar. Controle.quote:
Morgen nog een dag kerst vieren... moet wel een beetje fit zijn aangezien ik niet meer kan uitslapen en vroeg wakker ben.quote:
Zelfs daar heb ik geen tijd voorquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef wdn het volgende:
Tijd om een paar uur te gamen met radio 2 aan
Daniel Koerhuis vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Inkel lijkt me eerlijk gezegd meer een kraakpandjesprins.
Al Stewart - On the Border?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Jeroen van Inkelquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken deze dj trouwens niet, maar hij bevalt me tot nu toe prima.
Door Rollercoaster als kampanjenummer te nemen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:49 schreef dokter.knakworst het volgende:
Als deze editie een overdosis zou krijgen aan kijkcijfers dan is het meteen duidelijk hoe VVD zijn zetels steelt in maart bij de aankomende verkiezingen
Inderdaad... als ik nu ga zitten gamen kan ik hier niet spammenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik geen tijd voor
NOG een dag?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Morgen nog een dag kerst vieren... moet wel een beetje fit zijn aangezien ik niet meer kan uitslapen en vroeg wakker ben.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat je weer om 1 uur thuis zit en denkt: Tja, waar slaat dit dan weer op?
Het is nooit "leuk" maar met deze dagen al helemaal niet..quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dank. Opeenstapeling van gedoe. Vooral een infuus-opname zeg maar. Controle.
Kan gelukkig nog.
ogot jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vorig jaar hadden we Leo in dit tijdslot toch
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
Mis 'em nu al.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Proost!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar even nog een whiskytje ingeschonken. Sante mensen
Dit, ik zat helemaal in Valhalla, toen verhuizen en nu ook nog eens ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad... als ik nu ga zitten gamen kan ik hier niet spammen
welke?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind je Jeroen niet leuk?quote:
Proostquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aanstormend talent.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |