Als je ze gewoon op een grote videowall laat zien op de achtergrond werkt het wel iets rustgevender, nu krijg je allemaal van die aandachtshoerenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Koen66 het volgende:
ik had al genoeg van die Zoomers voordat het programma startte
met het verstrijken der jaren gaan ze lager hangenquote:
Ik hoop dat er van die semi schijtlollige acties komen, zoals allemaal Pokemons bij Gotta catch ‘em all maar dan ideeën gewoon bij alle nummers. Verzin maar wat. Leuker dan ongemakkelijk meedeinende mensen.quote:
Rob Zoomers is sowieso stront irritant...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Koen66 het volgende:
ik had al genoeg van die Zoomers voordat het programma startte
Waarom heeft Giel zoveel goede platenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb zelfs vier (oud)stemlijstgenotten zie ik nu, met Keane, Agnes Obel, Amanda Marshall en Damien Rice. Jammer dan, hopelijk staan ze er volgend jaar nog in bij een leuke dj.
Hij is vrij afwezig. Perfect dus.quote:
Wanstaltige smaak van de stemmersquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen 9 Crimes doet het goed.
Ik wilde het nummer eigenlijk niet spoileren, maar vorig jaar stond ie helaas ook al in deze regionen. Geen blijvertje in de 20s vrees ik (in tegenstelling tot het steady 9 Crimes)quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fuck, staat blowers daugther zo laag dit jaar?
Mijn neefje heet Kwak.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wil iemand een poging doen voor 10cc vannacht? Vingerhoedje heb je zo vol
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag die aflevering laatst op TV en ik wist niet van welk nummer het was. Totdat ik het nu net hoorde
Is toch ook een band die een beetje in de vergetelheid begint te raken helaas.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
10CC
Maar dit staat echt belachelijk, belachelijk laag
Gevaarlijk laag idd ja. Jaar of 6 geleden nog bij de eerste 1000quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fuck, staat blowers daugther zo laag dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |