SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Kunnen de rest wel overslaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:02 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Niemand:
Helemaal niemand:
Bart Arends: laat ik een mashup van de Top 2000 uitzenden!
gelukkig nieuwjaar. Pak jij de oliebollen?quote:
Je bent echt niet de enige hierquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Lekkere mix! Eerste keer dat ik een launch meemaak van de Top 2000 ook. Normaal slaap ik nog
dit is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:04 schreef Martinello het volgende:
Ik luister tussen 9.00 en 12.00 altijd Radio 10 omdat ik Bart Arens zo saai vind.
Ik heb het idee dat Bert daar zelf heel anders over denkt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:04 schreef Martinello het volgende:
Ik luister tussen 9.00 en 12.00 altijd Radio 10 omdat ik Bart Arens zo saai vind.
Lang leve StudioBrussel en Kinkquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:04 schreef Martinello het volgende:
ja dat kun je Chris toch niet aandoen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:04 schreef cafca het volgende:
Matige remake van een matig nummer, was dat.... en the Police mixen met Coldplay is heiligschennis!
Maar misschien is dit omdat ik al teveel bier op heb.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Medley is stiekem toch wel geinig.
Ja maar Wilfred, is een prima plaatje? Ja toch? Moooi manquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laten we het nietsige Rollercoaster nog minderzeggend maken door allerlei nobuddies een paar woordjes in te laten blèren.
Nee bedankt jongens.
Mwah, zoveel geluk hebben we dit jaar niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:05 schreef TheVulture het volgende:
2020 zou niet af zijn als Bart Arends nu niet in de fik zou vliegen
ZOMAAR EEN MUZIEKLIJST?!?!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:05 schreef ok01 het volgende:
Een beetje overdreven begin voor een muzieklijst
Dat is heel R2 niet meer en dat is ook een beetje t probleem van de Top 2000quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bart is niet echt van de gouwe ouwen he
Jij bent ook nog altijd onder onsquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, zoveel geluk hebben we dit jaar niet.
Ik luister door het jaar heen alleen naar Annemieke, Emmely, Leo en Rob. De rest mis ik nit zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:04 schreef Martinello het volgende:
Het ziet er niet uit inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:04 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind dit echt fout dat gehos achter die piano
128quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:06 schreef Cee het volgende:
Welk themakanaal op Ziggo is het trouwens?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:06 schreef MadMaster het volgende:
Publiek in de Ziggo gaat helemaal uit z'n dak!
Mij viel het ook allemaal niet tegen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar misschien is dit omdat ik al teveel bier op heb.
Klopt, mis Bert Haandrikman nog elk jaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is heel R2 niet meer en dat is ook een beetje t probleem van de Top 2000
Leuk voor die jongen, dat meen ik serieus. Weet je wat het is Wilfred, hier doet ie gewoon geen vlieg kwaad mee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar Wilfred, is een prima plaatje? Ja toch? Moooi man
Faaldrikman was wel over de datum hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Klopt, mis Bert Haandrikman nog elk jaar
Beetje zelfde route als jij pakt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe komen al die bejaarde figuren eigenlijk altijd bij Radio 2 terecht?
is dat nu slecht of goed nieuws?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef zorro28 het volgende:
Direct het eerste uur al één van mijn stemplaten.
Normaal zou ik die aan Essnhills vragen....quote:
The Living Death, mag je rustig zeggen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Faaldrikman was wel over de datum hoor
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was wel geinig geweest als er nog een Eldorado introotje voor had gezeten, maar we hebben de intro van Bart natuurlijk al gehad
Zullen we proberen daar met fok te komen en dan allemaal onze broek laten zakken?quote:
Ik ben ook wel een beetje essnhills 2.0quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Normaal zou ik die aan Essnhills vragen....
Maar ken je em al inmiddels?
Nou liever nu dan om 4 uur, dat wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
is dat nu slecht of goed nieuws?
Ik zal ook even inschakelen.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Normaal zou ik die aan Essnhills vragen....
Maar ken je em al inmiddels?
Ohja dat gevoel ken ik ook nog wel van 99/'00 iddquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel leuk dat ze weer op 12 uur beginnen, krijg een beetje de vibe van dat jongetje van 12 dat in 2002 voor t eerst luisterde op zn kamertje, onwetend over alle prachtigs die de muziek te bieden had. Die eerste keer dat ik luisterde wel n stuk of 500 nrs opgedaan
Ik heb me door Patrick Kicken laten vertellen dat Rob Stenders de kwade genius is die alles via via bepaald bij Radio 2 en zo Giel Beelen en Van Inkel een plek in de programmering heeft bezorgd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe komen al die bejaarde figuren eigenlijk altijd bij Radio 2 terecht?
Ja mijn vlaggetjes liggen gdvrdmm ergens in een doosquote:
Jeroen was eerder. Maar dat maakt die brillen niet minder lelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:08 schreef Bugno3 het volgende:
Inkel heeft zelfde brillenboer als Bernard Jr.
Ess zegt elke jaar 100 keer dat ze een nummer niet kent...quote:
Je weet dat het gaat gebeuren. De nacht van 29 op 30 december om half vier of zoquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zullen we proberen daar met fok te komen en dan allemaal onze broek laten zakken?
Ze houden rekening met de luisteraars die vanaf het eerste begin bingo meespelenquote:
Haha, geen fan van Eldorado album van ELO?quote:
Ja, dat klinkt als mijquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ess zegt elke jaar 100 keer dat ze een nummer niet kent...
En dan als het nummer eenmaal bezig is... ooooh dit nummer!
Als Giel zelf al optijd komt..quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Ik denk dat het dit jaar in ieder geval rustiger dan ooit gaat zijn tussen 4 en 6, of posten er hier nog verborgen Giel-fanboys-/girls?
Normaal zou ik voor een mooi blokje of een epische favoriet nog wel door halen, maar ik heb zo'n bloekhekel aan Beelen dat ik nog liever de nummers terugluister via spotify.
Ik ben erbijquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet dat het gaat gebeuren. De nacht van 29 op 30 december om half vier of zo
Jij bent Surinaams toch? Jij wintquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet dat het gaat gebeuren. De nacht van 29 op 30 december om half vier of zo
Ik had even gemist dat Giel Beelen bij Radio 2 zit...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Ik denk dat het dit jaar in ieder geval rustiger dan ooit gaat zijn tussen 4 en 6, of posten er hier nog verborgen Giel-fanboys-/girls?
Normaal zou ik voor een mooi blokje of een epische favoriet nog wel door halen, maar ik heb zo'n bloekhekel aan Beelen dat ik nog liever de nummers terugluister via spotify.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als Giel zelf al optijd komt..
MTheBassman! Dat is toch zeker een jaar geledenquote:
Ik mis haar welquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Bugno3 het volgende:
Zullen we 'n poll maken voor wanneer essnhills aanwezig is? 28 / 29 / 30 / 31 dec?
Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb me door Patrick Kicken laten vertellen dat Rob Stenders de kwade genius is die alles via via bepaald bij Radio 2 en zo Giel Beelen en Van Inkel een plek in de programmering heeft bezorgd.
Ik vind Giel wel leuk, maar op dat tijdstip slaap ik nog...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Ik waarschijnlijk niet. Ik moet nog gewoon werken in de ochtenden...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Doe Linda de groeten hequote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
MTheBassman! Dat is toch zeker een jaar geledenJa gaat lekker, ben een keertje bij de start
Ben deze kerst bij mijn vriendin dus die ligt zo al naast me te slapen haha
Geen kutkoters na twaalven, geen ergernis ^_^ Ik luister ook alleen maar, deze keer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef MTheBassman het volgende:
het feit dat ik het cafe dit keer niet bekijk bespaart me volgens mij een hoop ergernis
ow die komt nog wel langs hoorquote:
klinkt goed mien jongquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
MTheBassman! Dat is toch zeker een jaar geledenJa gaat lekker, ben een keertje bij de start
Ben deze kerst bij mijn vriendin dus die ligt zo al naast me te slapen haha
Die is leuk ja! Sweet Talkin Woman mag er wmb ook inquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Vergeten op Rockaria te stemmen. Beste ELO nummer wat mij betreft
Iedere ochtend weer spannend...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als Giel zelf al optijd komt..
Hier zit je op te wachten hé.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Cee het volgende:
Het gaat een kwestie van tijd worden voor er nsfw dingen op zo’n zoom te zien zijn.
Vandeweek was ze er volgens mij ook al even, of een week geleden ofzo?quote:
ga jij nog naar het cafe?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geen kutkoters na twaalven, geen ergernis ^_^ Ik luister ook alleen maar, deze keer.
Toch ga je het missen straksquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Geen kutkoters na twaalven, geen ergernis ^_^ Ik luister ook alleen maar, deze keer.
Leuk, weer de hele vrije week naar koppen op een beeldscherm zitten kijken...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef cafca het volgende:
Best een beetje triest, die mensen die achter hun webcam gaan zitten om op tv te gaan zwaaien....
Reken maar dat er een strenge jury achter zit, is bij de apps en smsjes ook zoquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Cee het volgende:
Het gaat een kwestie van tijd worden voor er nsfw dingen op zo’n zoom te zien zijn.
@Paulquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Is net werk ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, weer de hele vrije week naar koppen op een beeldscherm zitten kijken...
Van Inkel is een beetje een idool van veel djs. Zijn Radio 5 ochtendshow was erg fijn. Was de reden voor mij om naar die zender over te schakelenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb me door Patrick Kicken laten vertellen dat Rob Stenders de kwade genius is die alles via via bepaald bij Radio 2 en zo Giel Beelen en Van Inkel een plek in de programmering heeft bezorgd.
Dat zijn gewoon heel, heel eenzame mensen. Ik ken ook een paar van die zielige publiekstypes die altijd programma's bijwonen. Zelf ook een tijdje gedaan tot ik zelf naast zo'n triest figuur zat en dacht, waar ben ik nu mee bezigquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ja hoor, de vaste gasten van Serious Request zitten ook in de zoom.
Volgens mij zit daar nog wat vertraging op om de genante beelden te kunnen filterenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Cee het volgende:
verbinding zal wel constant ruk zijn met haperende beelden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoeveel zwaaiende mensen op zoom zullen we wel niet te zien krijgen deze week
Je leven is toch ook wel eindeloos leeg als je op het idee komt om zoiets te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoeveel zwaaiende mensen op zoom zullen we wel niet te zien krijgen deze week
Voor NL Boeren als wij is dat hetzelfde. EN wees eerlijk. 30cm Caribisch of Z-Amerikaans: Who cares,quote:
Patrick Kicken is een wappie. Pleur op met die nonvaleur.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jeugdsentimentgenot. Ook lekkere clipquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef Gretzl het volgende:
Can't Get You Out of My Head > Can't Get It Out of My Head
Gemis dat Kylie niet in de lijst staat imo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
En een hoop STER-blokken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog maar 1999 nrs tot het nieuwe jaar
Vastgepind als 1e in zoom ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:12 schreef Poppejans het volgende:
Zou Iron Maiden man nog te zien zijn
Hijzelf meestal ook.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Giel wel leuk, maar op dat tijdstip slaap ik nog...
Ja en ze kon zowaar liedjesquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vandeweek was ze er volgens mij ook al even, of een week geleden ofzo?
Heb d'r iig al wel in de reeks zien posten
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:12 schreef Isorden het volgende:
We gingen op vakantie en wat denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomme ik moest lachen
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
We gingen op vakantie en wat denk je?Maar de belangrijkste vraag blijft toch voor mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet Brian May?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Niet nu al he jongensquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag blijft toch voor mij:
Doet Brian May?
Mevrouw Pippen caresquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Voor NL Boeren als wij is dat hetzelfde. EN wees eerlijk. 30cm Caribisch of Z-Amerikaans: Who cares,
Altijd, overal en vooral de hele dag (en nacht).quote:
quote:
Ja, samen met Fred die meer curry wilde.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag blijft toch voor mij:
Doet Brian May?
600 mensen die we naar Urk moeten sturen om het er vervolgens nooit meer over te hebben.quote:
We gingen op vakantie en wat denk je?Driving home for ChristmasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet haten op ELOgoden jijquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef Gretzl het volgende:
Can't Get You Out of My Head > Can't Get It Out of My Head
Gemis dat Kylie niet in de lijst staat imo (slechts 1 jaar in 2007)
Doet mij denken aan een fragment uit DWDD, daar hadden ze die selectie ook kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Reken maar dat er een strenge jury achter zit, is bij de apps en smsjes ook zo
Hallo, ik zit er ook bij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
600 mensen die we naar Urk moeten sturen om het er vervolgens nooit meer over te hebben.
Vroeger in de T2000-chat had je altijd Decibello. Een dikke man met baard van in de 50. Doet ie dit nu nog?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
De moderator van de zoom houdt iedereen wel mooi op de hoogte. Goed geregeld.
Prima kerstgedachte.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
600 mensen die we naar Urk moeten sturen om het er vervolgens nooit meer over te hebben.
Misschien dat ze een keer de hele versie van Tubular Bells spelen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:13 schreef TheVulture het volgende:
Je zou met 8 uur extra verwachten dat ze nu niet door intro's en outro's heen hoeven te lullen trouwens
Zie je alle zoomers dan ook?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hallo, ik zit er ook bij.
700 inmiddels.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zou ik vermakelijk vinden.
Erger me nu al aan al die zwaaiende Gerda's
Dit klinkt als een jonge professional.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vroeger in de T2000-chat had je altijd Decibello. Een dikke man met baard van in de 50. Doet ie dit nu nog?
Of meer gelul tussen de nummers door.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:13 schreef TheVulture het volgende:
Je zou met 8 uur extra verwachten dat ze nu niet door intro's en outro's heen hoeven te lullen trouwens
Die schermen met thuispubliek doen ze bij Even Tot Hier imo leuker dan de Top 2000. Ik zie liever gewoon een hele wall met euforische mensen dan deze indeling.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt weinig kijken naar dat café...
Ja, 25 per pagina, 29 pagina's.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Arnie gaat buiten staan om lawaai te maken met een pollepel en een paar gourmetpannetjes.
Van mij wel, ik vind er geen Reed aanquote:
Vinden mensen in jouw omgeving jou bounty-achtig?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Start een actie. Alone Again Or is ook op 2001 terecht gekomen
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ess ben jij dat?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:16 schreef MTheBassman het volgende:
boh, ben dit nummer weer vergeten. Prima plaat dit.
Kreatief met Urk!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan moet je over 2 uur terugkomen en lukt het wel!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Amper 13 minuten gestart en ik weet nu al; dit topic is niet bij te benen via de website op mobiel. Wat een gekut
zoals ik al zei, ik ben ook heel erg als het op titels komtquote:
zou toch jammer zijn als dit eruit dondertquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:16 schreef MTheBassman het volgende:
boh, ben dit nummer weer vergeten. Prima plaat dit.
Zo'n serieuze blik (of pan, hahaha) die man, geweldig.quote:
Ben ook echt een ramp daarin.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik ben ook heel erg als het op titels komt
Over een kleine 10 uur dusquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:16 schreef Cee het volgende:
Ik dacht, zal ik opblijven tot mijn eerste stemlijstnummer voorbijkomt maar da’s na 10 uur ‘s ochtends dus ik kan zo gaan slapen.
Naja, er waren wel 5 verspild aan die hippe intro van Bart Aarsensquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:16 schreef alopio het volgende:
Eerste kwartier al voorbij, gaat snel dit
Geen idee. Ik zie hem niet... ik zit op de bank voor in de kamer, hij zit achter de pc achterin de kamer.quote:
Ik ben lang niet zo donker als je denkt. Ik vind mezelf vooral een kameleonquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vinden mensen in jouw omgeving jou bounty-achtig?
Ik hoorde het ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoor ik nu Spirit of Radio hierin? (Ja dit was eerder)
Dit staat veel te laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |