Lever dit in dan!quote:Op maandag 21 december 2020 16:51 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
No standing want voor de verkiezingen was er geen injury, na de verkiezingen was het te laat etc etc
de hete aardappel is doorgegeven en doorgegeven
Maar de waarheid komt heus wel naar buiten. 23 december waarschijnlijk, dan komt Pence aan zet
Hier nog een linkje naar de pdf
https://bannonswarroom.co(...)ption-12.15.20-1.pdf
Baal je er niet van dat de juristen van cultus45 zo enorm slecht zijn dat ze zelfs niet eens op tijd de juiste stukken kunnen aanleveren?:Dquote:Op maandag 21 december 2020 16:51 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
No standing want voor de verkiezingen was er geen injury, na de verkiezingen was het te laat etc etc
Maar de waarheid komt heus wel naar buiten. 23 december waarschijnlijk, dan komt Pence aan zet
Of uberhaupt kunnen differentiëren tussen met welke country of staat ze bezig zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 16:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Baal je er niet van dat de juristen van cultus45 zo enorm slecht zijn dat ze zelfs niet eens op tijd de juiste stukken kunnen aanleveren?:D
Volgens mij heeft Powell het over haar crackgebruik als het ze het over de Kraken heeft.quote:Op maandag 21 december 2020 16:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Of uberhaupt kunnen differentiëren tussen met welke country of staat ze bezig zijn.
Veel van de machines waarmee ik gestemd had was combi van papier en machine..quote:Op maandag 21 december 2020 16:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Oneens.
Zo betrouwbaar is een deel van de machines die in de VS gebruikt worden niet. (zonder paper trail b.v.)
Die machines worden daadwerkelijk gehacked, al is het maar om te testen. (Dit wil nog niet zeggen dat dit ook tijdens een verkiezing massaal kan!)
Papier is toch echt veel betrouwbaarder. (Vooral met allerlei ingebouwde checks (a la bankbiljetten) die worden gevolgd vanaf het moment van drukken tot en met het tellen (met 12! checks op fraude in dit traject)
Ongeinformeerd zijn en dan lopen lachenquote:Op maandag 21 december 2020 16:59 schreef theguyver het volgende:
Of ze zijn nu zelf al maanden bezig om iets te fabriceren waarmee ze de stemcomputers mee kunnen kraken maar het duurt langer dan gepland wat het lukt maar niet.
Vandaar de uitstel.
Er zijn idd Staten in de VS waar nog stemmachines zonder paper trail toegestaan zijn en gebruikt worden..quote:Op maandag 21 december 2020 16:53 schreef R0N1N het volgende:
Zo betrouwbaar is een deel van de machines die in de VS gebruikt worden niet. (zonder paper trail b.v.)
Dit is echt hogere wiskunde voor de sekteleden van Cultus45.quote:Op maandag 21 december 2020 17:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Er zijn idd Staten in de VS waar nog stemmachines zonder paper trail toegestaan zijn en gebruikt worden..
Om exact te zijn, zijn dat Texas, Tennessee, Louisiana, Mississippi, Indiana, Kansas, Kentucky, en New Jersey...
ergens vermoed ik echter dat dat niet de staten zijn die een target zijn van de Trump-fans die beweren dat er sprake van grootschalige fraude is
Het is dan een grote projectieshow geweest de afgelopen 5 jaarquote:Op maandag 21 december 2020 17:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Er zijn idd Staten in de VS waar nog stemmachines zonder paper trail toegestaan zijn en gebruikt worden..
Om exact te zijn, zijn dat Texas, Tennessee, Louisiana, Mississippi, Indiana, Kansas, Kentucky, en New Jersey...
ergens vermoed ik echter dat dat niet de staten zijn die een target zijn van de Trump-fans die beweren dat er sprake van grootschalige fraude is
Sorry, maar je reacties worden steeds zieligerquote:Op maandag 21 december 2020 16:41 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
kijk een votingfraud-denyer mensen
Statistisch graag!quote:Op maandag 21 december 2020 16:42 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Nog een. Wat zielig zeg
NoPRooF!![]()
Man, welk bewijs wil je, videobeelden?, statistisch? getuigen?
Daar ben ik benieuwd naarquote:Op maandag 21 december 2020 16:42 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Er staat een leuk feest geplanned 6-1 in DC.
Dat begrijp je toch wel? De magische glorieuze trump zege! Niet dat ze daar aan twijfelen, maar rond die datum wordt het toch wel tijd.quote:
Ik lach niet.quote:Op maandag 21 december 2020 17:13 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ongeinformeerd zijn en dan lopen lachen
verwachten misschien wel,,, diep van binnen zullen ze best verwachten dat er ooit _iets_ waar gemaakt wordt van alle voorspellingen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:28 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat begrijp je toch wel? De magische glorieuze trump zege! Niet dat ze daar aan twijfelen, maar rond die datum wordt het toch wel tijd.
vooral grappig die laatste twee alinea'squote:The results from each state, read in alphabetical order, were ticked through quickly until Ohio was called, and a clerk read the objection filed by Boxer and Tubbs Jones.
Then, as required by congressional rules in the event that at least one member of each house objects to the vote, Cheney ordered the lawmakers back to their respective chambers for two hours of debate on the merits of the challenge and to vote on it.
It was only the second such challenge since the current rules for counting electoral votes were established in 1877. The last was in 1969 and concerned a so-called "faithless elector," according to congressional researchers.
Four years ago, after the disputed election results in Florida, members of the Congressional Black Caucus attempted to block Florida's electoral votes from being counted.
In a scene recalled in Michael Moore's movie "Fahrenheit 9/11," lawmaker after lawmaker was gaveled down by Vice President Al Gore because no senator would support the objections, as the rules require.
House Democrats involved in this year's protest worked for weeks to enlist the support of a senator in their party, and Boxer agreed to join the effort Wednesday.
"This is my opening shot to be able to focus the light of truth on these terrible problems in the electoral system," Boxer told the joint press conference with Tubbs Jones.
"While we have men and women dying to bring democracy abroad, we've got to make it the best it can be here at home, and that's why I'm doing this."
Republicans dismissed the effort as a stunt, noting that specific allegations of voting problems in Ohio have been investigated by journalists and, the Republicans said, found to be untrue.
"But apparently, some Democrats only want to gripe about counts, recounts, and recounts of recounts," said Rep. Deborah Pryce, an Ohio Republican.
Riep jij niet dat je het hele fraudeverhaal wel moet geloven, omdat je anders aan jezelf moet gaan twijfelen?quote:Op maandag 21 december 2020 16:51 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
quote:
Het is dan ook buitengewoon stupide en ik vermoed opzettelijk bedoeld om het domvolk te misleiden wat doorgaans ook erg goed lukt helaasquote:Op maandag 21 december 2020 16:11 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Triggered
Dank, ik weet dat de tweet gelijk heeft nu
Het zou grappig zijn als het niet zo triest was. Die mensen blijven maar in de leugens van oplichters trappen.quote:Op maandag 21 december 2020 21:49 schreef Kijkertje het volgende:
Nog zo'n voorbeeld:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat is precies wat sommige users hier ook doen![]()
quote:
Vastgeroeste corruptie , een wereldwijd probleemquote:
Ook van Trumps juristen team?quote:Op maandag 21 december 2020 23:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Vastgeroeste corruptie , een wereldwijd probleem
Whut!? JIJ hebt al sinds 3 nov. bewijs in handen?quote:Op maandag 21 december 2020 16:47 schreef 4moreyears het volgende:
Ik lever al sinds 3 november bewijs. Als je dat nog niet gezien hebt dan leef je onder een steen of wil je het niet weten.
Er kwam afgelopen weekend nog een mooi rapport uit, 36 pagina's ga dat maar lezen
Yep, met Trump als schoolvoorbeeld. Die is zo corrupt als de neten, maar gullible you trapt er vol in.quote:Op maandag 21 december 2020 23:18 schreef Summers het volgende:
Vastgeroeste corruptie , een wereldwijd probleem
Oh, iedereen is corrupt behalve Trump en co?quote:
Begrijp je nou nog steeds niet dat een bewering van Ron Johnson niet betrouwbaar is? Geeft hij ook het bewijs bij zijn bewering? Neequote:
De argumenten zijn weer op? Oh wacht jij hebt nooit argumenten, jij volgt alleen de verhaallijnen die je bevallenquote:
Dat is het al veel langer. Is eigenlijk zo onderhand standaard bij de Reps.quote:Op maandag 21 december 2020 18:15 schreef Vis1980 het volgende:
Het is dan een grote projectieshow geweest de afgelopen 5 jaar
Ze zoeken geen bewijs, ze zoeken aandacht. Aandacht krijgen ze, echter is het hetzelfde aandacht die apen krijgen in de dierentuin, we wijzen en lachen om hun capriolen.quote:Op maandag 21 december 2020 23:40 schreef illusions het volgende:
@:Bocaj, @:Summers, @:4moreyears, waarom eindigen we niet gewoon de welles/nietes discussie en post gewoon bewijs voor de fraude. Waarom doen jullie dat niet? Dat lijkt een trend bij de Trumpetters, nul bewijs maar wel een grote bek.
Vooral geen discussie aangaan, geen bewijs posten, maar lekker verder gaan met het plaatsen van dit soort zwakzinnige Trump fanboy shit.quote:
Het gaat inmiddels lijken op een 'end time proficy'. Daar wordt ook steeds de datum verschoven.quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:03 schreef illusions het volgende:
Maar 23 december gaat het dan echt gebeuren hoor, dan komt Pence in actie en wordt alles gefixt.
En als dat niet doorgaat, dan pakken we gewoon 6 januari.
En als dat niet doorgaat, pakken we een andere datum.
En zou hou je een idioot bezig.
Erg verantwoordelijk weer als president maar het verbaast me helemaal nietsquote:
Volgende verhaallijntje/ propagandastunt die nergens toe leidt want er komt nooit een meerderheid voor in het Huis en die in de Senaat is niet eens gegarandeerd (McConnell heeft het de republikeinse senatoren iig afgeraden).quote:
Ik heb zo het idee dat al die Twitter berichten het bewijs is.quote:Op maandag 21 december 2020 23:40 schreef illusions het volgende:
@:Bocaj, @:Summers, @:4moreyears, waarom eindigen we niet gewoon de welles/nietes discussie en post gewoon bewijs voor de fraude. Waarom doen jullie dat niet? Dat lijkt een trend bij de Trumpetters, nul bewijs maar wel een grote bek.
Ah, dat zal dan verklaren waarom wij om bewijzen vragen en jij zit te roddelen over "China Joe".quote:Op dinsdag 22 december 2020 06:47 schreef Summers het volgende:
Small minds discuss other people
[ twitter ]
Nou dat wordt dan meteen duidelijk. Degenen die komen opdagen zijn de echte Trump-aanhangers. Als er minder dan 81.281.888 mensen komen dan heeft Biden gewonnen. Dat lijkt me fair en democratisch.quote:Op dinsdag 22 december 2020 06:47 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Republikeinen die zeggen besmet te zijn geraakt zijn natuurlijk gewoon Democratische infiltranten die de Republikeinen van binnen kapot willen makenquote:Op dinsdag 22 december 2020 00:46 schreef illusions het volgende:
Verder vind ik het met dit soort "mega marches" niet echt verrassend dat COVID-besmettingen onder de republikeinen véél meer voorkomen.
Meer een complete 180.000 º want het lijkt alsof ze een beetje dronken zijn en het allemaal niet meer zo goed zien.quote:Op dinsdag 22 december 2020 06:37 schreef theguyver het volgende:
Ik vind wel bizar, vroeger werd de overheid aangewezen als de grote boeman, dat men achter 9/11 zat en andere grote gebeurtenissen.
De hele gw Bush regering werd voor van alles en nog wat al veroordeeld zonder bewijs.
En nu is die zelfde republikeinse partij het slachtoffer van een complot.
Dat is toch echt een complete 180
Coup?quote:Op dinsdag 22 december 2020 07:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, dat zal dan verklaren waarom wij om bewijzen vragen en jij zit te roddelen over "China Joe".
What the fuck willen ze trouwens bij het Capitol gaan doen? Wat is daar de bedoeling van?
Lach me trouwens dood als daar net zoveel mensen heen gaan als die schreeuwers bij het torentje in Den Haag.
"Other people" = Bidenquote:Op dinsdag 22 december 2020 06:47 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 21 december 2020 21:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Het is dan ook buitengewoon stupide en ik vermoed opzettelijk bedoeld om het domvolk te misleiden wat doorgaans ook erg goed lukt helaas![]()
[ twitter ]
Ik kwam even kijken of 4moretears hier al op gereageerd had. Niet dus.quote:Op maandag 21 december 2020 21:49 schreef Kijkertje het volgende:
Nog zo'n voorbeeld:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat is precies wat sommige users hier ook doen![]()
Je doet of het nieuw is. We hebben het toch niet over het aantal mensen? We hebben het over het aantal counties.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam even kijken of 4moretears hier al op gereageerd had. Niet dus.
Heeft hij al geleerd zijn eigen naam te schrijven?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:13 schreef 4moreyears het volgende:
Mooi (nieuw) interview met Lin Wood waar hij eea rustig uitlegt
begint op 30 secs
OMG eEnSpElLFAut!!!!einz!!einquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heeft hij al geleerd zijn eigen naam te schrijven?
Tja, goh, dat jij niet weet dat je in documenten voor een gerecht dat soort fouten niet kan maken vooral niet als je het vak is lijkt mij jouw probleem.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:43 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
OMG eEnSpElLFAut!!!!einz!!ein
Natuurlijk luister je niet wat de man te zeggen heeft en kijk je naar een spelfout die er ooit gemaakt is.
Blijf lekker in je POL echokamer met je afleidende oneliners
begint op 30 secs
Als je onder hoge druk een document moet opleveren maakt dat geen zak uit bij de titel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, goh, dat jij niet weet dat je in documenten voor een gerecht dat soort fouten niet kan maken vooral niet als je het vak is lijkt mij jouw probleem.
Nee, ik luister niet wat iemand te zeggen heeft die tot nu toe alleen maar gefantaseerd en gelogen heeft en voor het gerecht niets te bieden heeft. Jij wel. Dat spreekt boekdelen.
Biden heeft gewonnen. Het is klaar.
Gelachen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:51 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Als je onder hoge druk een document moet opleveren maakt dat geen zak uit bij de titel.
Zoals mijn ondertitel zegt: Trump heeft al gewonnen en dat gaat zelfs voor jou duidelijk worden.
Die mensen zijn ook niet dom natuurlijk. Ze snappen hoe ze de kritiekloze vereerders en sekteleden van Cultus45 aan hun kant moeten houden.quote:De man geeft een goed doordacht interview. dat je dat niet kijkt is jouw loss
Dat smerige stuk tuig dat oproept wapens en ammunitie klaar te leggen voor de staatsgreep? Die Lin Wood? Opsluiten of afschieten dat soort opruiende rechts-extremistische terroristen lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:51 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Als je onder hoge druk een document moet opleveren maakt dat geen zak uit bij de titel.
Zoals mijn ondertitel zegt: Trump heeft al gewonnen en dat gaat zelfs voor jou duidelijk worden.
De man geeft een goed doordacht interview. dat je dat niet kijkt is jouw loss
begint op 30 secs
(ik laat het niet begraven worden onder o.a. jouw shitposts)
Voor wie een beetje handig is met woorden, is het dan ook een koud kunstje om een redelijk overtuigend complotverhaal op te tuigen. Kijk een docu over een willekeurig complotthema en je hoort een narrator die een op het eerste gezicht steekhoudend verhaal vertelt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:51 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
De man geeft een goed doordacht interview. dat je dat niet kijkt is jouw loss
begint op 30 secs
(ik laat het niet begraven worden onder o.a. jouw shitposts)
Laat hij het daar nou net over hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor wie een beetje handig is met woorden, is het dan ook een koud kunstje om een redelijk overtuigend complotverhaal op te tuigen. Kijk een docu over een willekeurig complotthema en je hoort een narrator die een op het eerste gezicht steekhoudend verhaal vertelt.
Maar waar het uiteindelijk om draait, is hard bewijs. En op dat vlak faalt team Trump keihard. Er is geen bewijs gevonden voor grootschalige verkiezingsfraude. Daarom houden de claims van Lin Wood geen stand in een rechtbank.
Accepteer nou maar gewoon dat Biden de nieuwe president wordt van de VS en dat je keihard in de leugens van team Trump bent gestonken.
Nee, beste jongen. Je kunt heel hard roepen dat er 'hard bewijs' is voor grootschalige verkiezingsfraude. De waarheid is echter dat team Trump in de rechtbank geen duik in een pakje boter slaat, alle staten de uitslagen hebben gecertificeerd en het uitgesloten is dat het congres het presidentschap alsnog aan Trump geeft.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:38 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Laat hij het daar nou net over hebben.
je "geen bewijs" is prebunked koos.
Trump is president en blijft president. De Constitutie en de waarheid is aan zijn zijde.
De fraude en leugens deze "verkiezing" zijn gezien en overduidelijk
De rechter heeft zich nergens over het bewijs gebogen. Rechters zijn bang en geven de hete aardappel door. openheid wordt nergens gegeven en onderzoek wordt tegengewerkt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, beste jongen. Je kunt heel hard roepen dat er 'hard bewijs' is voor grootschalige verkiezingsfraude. De waarheid is echter dat team Trump in de rechtbank geen duik in een pakje boter slaat, alle staten de uitslagen hebben gecertificeerd en het uitgesloten is dat het congres het presidentschap alsnog aan Trump geeft.
Ik denk dat als je de constitutie goed leest, je zou ontdekken dat juist degene die de verkiezingen wint, president wordt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:38 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Laat hij het daar nou net over hebben.
je "geen bewijs" is prebunked koos.
Trump is president en blijft president. De Constitutie en de waarheid is aan zijn zijde.
De fraude en leugens deze "verkiezing" zijn gezien en overduidelijk
Laat dat nou Trump zijnquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:47 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de constitutie goed leest, je zou ontdekken dat juist degene die de verkiezingen wint, president wordt.
Dat doen rechters idd. Die kijken liever niet naar bewijs.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:47 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
De rechter heeft zich nergens over het bewijs gebogen. Rechters zijn bang en geven de hete aardappel door. openheid wordt nergens gegeven en onderzoek wordt tegengewerkt.
In Pence we trust.
Ondanks wat het extreemlinksewerkelozenleger hier op fok beweert zal Trump lekker zijn 2de termijn beginnen
Waar in de constitutie lees je dat precies dan?quote:
In deze wel, anders worden ze een target want ze "hebben fascisct Trump aan de macht geholpen"quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat doen rechters idd. Die kijken liever niet naar bewijs.
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee, het is al helemaal klaar, Biden heeft de meeste kiesmannen gewonnen.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:50 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
In deze wel, anders worden ze een target want ze "hebben fascisct Trump aan de macht geholpen"
Je weet wat er met de schoonzoon van Kemp gebeurde toen hij dacht om een audit te laten doen?
En de onderzoeker van dat ongeluk?
Of het eerlijk is verlopen of niet doet niet ter zake over het feit dat Biden meer kiesmannen heeft. Dat kan je niet meer ontkennen.quote:
Wat verwacht je dan precies van Pence? Het Congres heeft in theorie de mogelijkheid om de overwinning aan Trump te overhandigen, maar helemaal niets wijst erop dat dat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:47 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
De rechter heeft zich nergens over het bewijs gebogen. Rechters zijn bang en geven de hete aardappel door. openheid wordt nergens gegeven en onderzoek wordt tegengewerkt.
In Pence we trust.
Ondanks wat het extreemlinksewerkelozenleger hier op fok beweert zal Trump lekker zijn 2de termijn beginnen
Er zijn alternate electors voor elke contested statequote:Op dinsdag 22 december 2020 12:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Of het eerlijk is verlopen of niet doet niet ter zake over het feit dat Biden meer kiesmannen heeft. Dat kan je niet meer ontkennen.
Hoe is dat dan cheaten?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:11 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Je doet of het nieuw is. We hebben het toch niet over het aantal mensen? We hebben het over het aantal counties.
We leuk dat je wacht op mijn posts, rent free in your head
Dat riep Bocaj gisteren ook al, maar toen ik het tegendeel aantoonde gaf hij niet meer thuis.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:47 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
De rechter heeft zich nergens over het bewijs gebogen.
quote:Op maandag 21 december 2020 14:17 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Lees anders het artikel dat ik je net voorschotelde:
Donald Trump says judges have refused to look at the evidence of voter fraud. Is he right?
Het is een lang stuk dus hier alvast de conclusie:
SO, IS DONALD TRUMP RIGHT?
To put it succinctly, no. The President’s explanation for his record in court does not hold up under scrutiny.
There are certainly isolated cases where judges did not consider the merits of the Trump campaign’s arguments. Specifically, he can point to the US Supreme Court, and that last decision I mentioned from the Wisconsin Supreme Court.
Otherwise, even when his campaign’s lawsuits have been rejected for technical reasons – such as a lack of standing, or the laches doctrine – judges have gone out of their way to address the merits of its arguments as well.
On multiple occasions, Mr Trump’s lawyers have been given the opportunity to present their much-hyped evidence in court, and have failed to do so.
When they have offered purported evidence of fraud, such as in Nevada and Michigan, judges have invariably found it unconvincing.
The President is certainly free to disagree with those judgments. But when he says judges refused to even hear the evidence, he is wrong.
Dat is een leugen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:47 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Er zijn wel alternatieve kiesmannen aangewezen, die hebben alleen geen enkele status of bevoegdheid. Je bereikt er dus niets mee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:03 schreef Zwoerd het volgende:
Er zijn geen alternate electors :’)
Ongelooflijk hoe je zo in dat domme theater van Trump kan trappen
quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:56 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Er zijn alternate electors voor elke contested state
de votes zijn cast, niet certified, dat zou 6-1 moeten gebeuren...of...? a wild Pence appaers!
Je hebt me hoor, BIJNA nergensquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Dat riep Bocaj gisteren ook al, maar toen ik het tegendeel aantoonde gaf hij niet meer thuis.
Dus ook voor jou:
[..]
Maar word je nou echt boos en emotioneel omdat wij je duidelijk maken dat Trump geen tweede termijn krijgt?quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:19 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Je hebt me hoor, BIJNA nergens
maar je erkent dus dat als je 'voorspelling' dat Pence op het laatste moment alles zal veranderen niet uitkomt, je eigenljk een beetje uitgesproken bent verder?quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:19 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Apart hoe men alvast doet alsof ze gelijk hebbenquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:19 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
kun je aangeven waar de mensen die bv aangeven dat rechtzaken geen kans hadden, ongelijk hadden en bv de bronnen die jij vaak gepost hebt die dan 'voorspelden' dat er een 'break-thorugh' zou zijn, de 'Kraken' gereleased zou worden of Guiliani met de doorslaggevende getuige gekomen was, gelijk hadden?quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:28 schreef Summers het volgende:
[..]
Apart hoe men alvast doet alsof ze gelijk hebbenAlleen degene die afwijkt van de msm kan het fout hebben
altijd zo eenzijdig .
Tja hetzelfde geld voor de msm die na een maand voor een andere groep weer niet geloofwaardig is . Denk maar niet dat je ergens boven staat omdat je een msm versie voor waar hebt aangenomen .quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
kun je aangeven waar de mensen die bv aangeven dat rechtzaken geen kans hadden, ongelijk hadden en bv de bronnen die jij vaak gepost hebt die dan 'voorspelden' dat er een 'break-thorugh' zou zijn, de 'Kraken' gereleased zou worden of Guiliani met de doorslaggevende getuige gekomen was, gelijk hadden?
Punt is volgens mij een beetje dat die mensen die aangaven dat al die rechtzaken wegens vermoedens van fraude' (waarin overigens Guiliani voor de rechter zelf letterlijk beweerde dat hun 'claim' absoluut geen fraude was... wat overigens vooral een praktische grond heeft, als je iemand daarvan beschuldigt, moet je dat bewijzen ook) geen kans van slagen hadden, ook gewoon het gelijk aan hun zijde hebben.
na ruim een maand van veel beweringen, ligt er nergens ook maar een minimaal bewijs van die beschuldigingen voor en is het hooguit iets waar een bepaalde groepen mensen in 'gelooft'...
ALLE momenten waarop iets 'doorslaggevends' zou gebeuren zijn uiteindelijk voorbijgegaan of uitgelopen op teleurstellingen... en telkens komt dan weer de bijna automatische eactie dat 'de volgende keer alles duidelijk zou worden'....
Kun je ook posten zonder het over de "MSM" te hebben? Nee hè?quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Tja hetzelfde geld voor de msm die na een maand voor een andere groep weer niet geloofwaardig is . Denk maar niet dat je ergens boven staat omdat je een msm versie voor waar hebt aangenomen .
Nee sorry, maar ik heb het niet over zaken die terugvalen op 'geloven'....quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Tja hetzelfde geld voor de msm die na een maand voor een andere groep weer niet geloofwaardig is . Denk maar niet dat je ergens boven staat omdat je een msm versie voor waar hebt aangenomen .
Nou ja, de msm versie was dat Biden de verkiezingen heeft gewonnen en er geen bewijs is voor fraude. Tot nu toe lijkt dat gewoon de waarheid te zijn. Niets staat Biden meer in de weg om volgende maand aan z'n presidentschap te beginnen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Betonnen muur , laat maar zitten .quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nee sorry, maar ik heb het niet over zaken die terugvalen op 'geloven'....
ik heb het over de werkelijkheid... en die _is_ gewoon zo.
Media zijn deels ook gewoon berichtgeving en infomatieverstrekking over die werkelijkheid... los van opinie of geloof.
Of je het nu 'geloven' wil of niet, de realiteit is gewoon wat hij is, en er bestaan niet twee of meer 'realiteiten', waaruit je eentje kunt kiezen die je meer bevalt, als je met de huidige ontevreden bent.
Als er een rechterlijke uitspraak gedaan is, door een federale rechtbank of het Hooggerechtshof, is een berichtgeving daarover gewoon 'informatie-verstrekking' en geen opinie.
Ook over bepaalde overheidsbesluiten, wetten die doorgevoerd worden of beslissingen die gecertificeerd worden, kun je gewoon zakelijk en los van je 'geloof' of 'opinie' berichten.... dat is dan zo.
Punt is dat er al sinds de verkiezingen een hoop beweringen gepost werden waarin 'voorspellingen' gedaan werden over een 'doorslaggevende' draai waardoor Trump alsnog de verkiezingen zou winnen.
Rechtzaken zouden gewonnen worden, darna zou het Hooggerechtshof ingrijpen, de 'Kraken' zou gereleased worden en daarna zou men ingrijpen in het Electoral Colege en staats-legilstauren zouden overrullen...
niets, werkelijk niets daarvan is uitgekomen.....
Hoe lang blijf je nog al je 'geloof' in diezelfde bronnen houden?
Die hooguit bij iedere voorspelling die ze deden en die niet uitkwam, reageren door de volgende datum te pikken, waarop de 'Grote Gebeurtenis' zou plaatsvinden die alles zou omdraaien?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Betonnen muur , laat maar zitten .
de realiteit is inderdaad onwrikbaar...quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:06 schreef Summers het volgende:
[..]
Betonnen muur , laat maar zitten .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |