abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196875571
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 06:47 schreef Summers het volgende:
Small minds discuss other people :O

[ twitter ]
Ah, dat zal dan verklaren waarom wij om bewijzen vragen en jij zit te roddelen over "China Joe". :')

What the fuck willen ze trouwens bij het Capitol gaan doen? Wat is daar de bedoeling van?

Lach me trouwens dood als daar net zoveel mensen heen gaan als die schreeuwers bij het torentje in Den Haag.
  dinsdag 22 december 2020 @ 08:07:54 #252
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196875747
quote:

[ twitter ]
Nou dat wordt dan meteen duidelijk. Degenen die komen opdagen zijn de echte Trump-aanhangers. Als er minder dan 81.281.888 mensen komen dan heeft Biden gewonnen. Dat lijkt me fair en democratisch.

Go Team Trump! Pak je water/voedsel/walkie talkies in en spring in je caravan!
pi_196875839
Als iemand wat posts mist, dat kan kloppen.
Ik vind het Corona topic hier niet passen, dus die posts zijn weg.

:*
pi_196875921
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 00:46 schreef illusions het volgende:

Verder vind ik het met dit soort "mega marches" niet echt verrassend dat COVID-besmettingen onder de republikeinen véél meer voorkomen.
Republikeinen die zeggen besmet te zijn geraakt zijn natuurlijk gewoon Democratische infiltranten die de Republikeinen van binnen kapot willen maken :{w
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_196875938
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 06:37 schreef theguyver het volgende:
Ik vind wel bizar, vroeger werd de overheid aangewezen als de grote boeman, dat men achter 9/11 zat en andere grote gebeurtenissen.
De hele gw Bush regering werd voor van alles en nog wat al veroordeeld zonder bewijs.
En nu is die zelfde republikeinse partij het slachtoffer van een complot.
Dat is toch echt een complete 180
Meer een complete 180.000 º want het lijkt alsof ze een beetje dronken zijn en het allemaal niet meer zo goed zien. :D
  dinsdag 22 december 2020 @ 08:38:59 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196876049
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 07:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, dat zal dan verklaren waarom wij om bewijzen vragen en jij zit te roddelen over "China Joe". :')

What the fuck willen ze trouwens bij het Capitol gaan doen? Wat is daar de bedoeling van?

Lach me trouwens dood als daar net zoveel mensen heen gaan als die schreeuwers bij het torentje in Den Haag.
Coup?
what a year!, and its only Januari!
  dinsdag 22 december 2020 @ 09:52:04 #257
104963 ETA
European Travel Author
pi_196876875
quote:

[ twitter ]
"Other people" = Biden
"Other people" = Conspiracy theorists
"Other people" = Sidney Powell
"Other people" = Guiliani
"Other people" = Trump

Noem je jezelf nu "Small minds"?
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 10:15:54 #258
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_196877165
quote:
81s.gif Op maandag 21 december 2020 21:41 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[..]

Het is dan ook buitengewoon stupide en ik vermoed opzettelijk bedoeld om het domvolk te misleiden wat doorgaans ook erg goed lukt helaas -O-

[ twitter ]
quote:
81s.gif Op maandag 21 december 2020 21:49 schreef Kijkertje het volgende:
Nog zo'n voorbeeld:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Dat is precies wat sommige users hier ook doen :Y
Ik kwam even kijken of 4moretears hier al op gereageerd had. Niet dus.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196877970
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

[..]

Ik kwam even kijken of 4moretears hier al op gereageerd had. Niet dus.
Je doet of het nieuw is. We hebben het toch niet over het aantal mensen? We hebben het over het aantal counties.

We leuk dat je wacht op mijn posts, rent free in your head ;)
pi_196877989
Mooi (nieuw) interview met Lin Wood waar hij eea rustig uitlegt

begint op 30 secs
pi_196878217
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:13 schreef 4moreyears het volgende:
Mooi (nieuw) interview met Lin Wood waar hij eea rustig uitlegt

begint op 30 secs
Heeft hij al geleerd zijn eigen naam te schrijven?
pi_196878552
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heeft hij al geleerd zijn eigen naam te schrijven?
OMG eEnSpElLFAut!!!!einz!!ein
Natuurlijk luister je niet wat de man te zeggen heeft en kijk je naar een spelfout die er ooit gemaakt is.
Blijf lekker in je POL echokamer met je afleidende oneliners

begint op 30 secs
pi_196878614
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:43 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

OMG eEnSpElLFAut!!!!einz!!ein
Natuurlijk luister je niet wat de man te zeggen heeft en kijk je naar een spelfout die er ooit gemaakt is.
Blijf lekker in je POL echokamer met je afleidende oneliners

begint op 30 secs
Tja, goh, dat jij niet weet dat je in documenten voor een gerecht dat soort fouten niet kan maken vooral niet als je het vak is lijkt mij jouw probleem.

Nee, ik luister niet wat iemand te zeggen heeft die tot nu toe alleen maar gefantaseerd en gelogen heeft en voor het gerecht niets te bieden heeft. Jij wel. Dat spreekt boekdelen.

Biden heeft gewonnen. Het is klaar.
pi_196878737
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, goh, dat jij niet weet dat je in documenten voor een gerecht dat soort fouten niet kan maken vooral niet als je het vak is lijkt mij jouw probleem.

Nee, ik luister niet wat iemand te zeggen heeft die tot nu toe alleen maar gefantaseerd en gelogen heeft en voor het gerecht niets te bieden heeft. Jij wel. Dat spreekt boekdelen.

Biden heeft gewonnen. Het is klaar.
Als je onder hoge druk een document moet opleveren maakt dat geen zak uit bij de titel.
Zoals mijn ondertitel zegt: Trump heeft al gewonnen en dat gaat zelfs voor jou duidelijk worden.

De man geeft een goed doordacht interview. dat je dat niet kijkt is jouw loss

begint op 30 secs
(ik laat het niet begraven worden onder o.a. jouw shitposts)
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 11:55:19 #265
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_196878796
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:51 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Als je onder hoge druk een document moet opleveren maakt dat geen zak uit bij de titel.
Zoals mijn ondertitel zegt: Trump heeft al gewonnen en dat gaat zelfs voor jou duidelijk worden.
Gelachen.

quote:
Die mensen zijn ook niet dom natuurlijk. Ze snappen hoe ze de kritiekloze vereerders en sekteleden van Cultus45 aan hun kant moeten houden.
  dinsdag 22 december 2020 @ 12:10:50 #266
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196879025
quote:

[..]

begint op 30 secs
Dat smerige stuk tuig dat oproept wapens en ammunitie klaar te leggen voor de staatsgreep? Die Lin Wood? Opsluiten of afschieten dat soort opruiende rechts-extremistische terroristen lijkt mij.
pi_196879037
quote:

[..]

begint op 30 secs
Voor wie een beetje handig is met woorden, is het dan ook een koud kunstje om een redelijk overtuigend complotverhaal op te tuigen. Kijk een docu over een willekeurig complotthema en je hoort een narrator die een op het eerste gezicht steekhoudend verhaal vertelt.

Maar waar het uiteindelijk om draait, is hard bewijs. En op dat vlak faalt team Trump keihard. Er is geen bewijs gevonden voor grootschalige verkiezingsfraude. Daarom houden de claims van Lin Wood geen stand in een rechtbank.

Accepteer nou maar gewoon dat Biden de nieuwe president wordt van de VS en dat je keihard in de leugens van team Trump bent gestonken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196879500
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voor wie een beetje handig is met woorden, is het dan ook een koud kunstje om een redelijk overtuigend complotverhaal op te tuigen. Kijk een docu over een willekeurig complotthema en je hoort een narrator die een op het eerste gezicht steekhoudend verhaal vertelt.

Maar waar het uiteindelijk om draait, is hard bewijs. En op dat vlak faalt team Trump keihard. Er is geen bewijs gevonden voor grootschalige verkiezingsfraude. Daarom houden de claims van Lin Wood geen stand in een rechtbank.

Accepteer nou maar gewoon dat Biden de nieuwe president wordt van de VS en dat je keihard in de leugens van team Trump bent gestonken.
Laat hij het daar nou net over hebben.
je "geen bewijs" is prebunked koos.
Trump is president en blijft president. De Constitutie en de waarheid is aan zijn zijde.
De fraude en leugens deze "verkiezing" zijn gezien en overduidelijk
pi_196879618
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:38 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Trump is president en blijft president. De Constitutie en de waarheid is aan zijn zijde.
Nee, beste jongen. Je kunt heel hard roepen dat er 'hard bewijs' is voor grootschalige verkiezingsfraude. De waarheid is echter dat team Trump in de rechtbank geen duik in een pakje boter slaat, alle staten de uitslagen hebben gecertificeerd en het uitgesloten is dat het congres het presidentschap alsnog aan Trump geeft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196879677
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, beste jongen. Je kunt heel hard roepen dat er 'hard bewijs' is voor grootschalige verkiezingsfraude. De waarheid is echter dat team Trump in de rechtbank geen duik in een pakje boter slaat, alle staten de uitslagen hebben gecertificeerd en het uitgesloten is dat het congres het presidentschap alsnog aan Trump geeft.
De rechter heeft zich nergens over het bewijs gebogen. Rechters zijn bang en geven de hete aardappel door. openheid wordt nergens gegeven en onderzoek wordt tegengewerkt.

In Pence we trust.
Ondanks wat het extreemlinksewerkelozenleger hier op fok beweert zal Trump lekker zijn 2de termijn beginnen
pi_196879678
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:38 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Ik denk dat als je de constitutie goed leest, je zou ontdekken dat juist degene die de verkiezingen wint, president wordt.
Цой жив
pi_196879685
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:47 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Ik denk dat als je de constitutie goed leest, je zou ontdekken dat juist degene die de verkiezingen wint, president wordt.
Laat dat nou Trump zijn :7
pi_196879700
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:47 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

De rechter heeft zich nergens over het bewijs gebogen. Rechters zijn bang en geven de hete aardappel door. openheid wordt nergens gegeven en onderzoek wordt tegengewerkt.

In Pence we trust.
Ondanks wat het extreemlinksewerkelozenleger hier op fok beweert zal Trump lekker zijn 2de termijn beginnen
Dat doen rechters idd. Die kijken liever niet naar bewijs. ^O^
Цой жив
  Moderator dinsdag 22 december 2020 @ 12:49:46 #274
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_196879707
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:48 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Laat dat nou Trump zijn :7
Waar in de constitutie lees je dat precies dan?
pi_196879709
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:48 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Dat doen rechters idd. Die kijken liever niet naar bewijs. ^O^
In deze wel, anders worden ze een target want ze "hebben fascisct Trump aan de macht geholpen"
Je weet wat er met de schoonzoon van Kemp gebeurde toen hij dacht om een audit te laten doen?
En de onderzoeker van dat ongeluk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')