Zijn koffie en twee stroopwafels op dit tijdstip verantwoord?quote:
Ik stop meestal pas bij 5 stroopwafels.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn koffie en twee stroopwafels op dit tijdstip verantwoord?
Weet jij de oplossing van de sudoku al?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Marcel die een stemmetje opzet is mijn favo.
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet jij de oplossing van de sudoku al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]Scherp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Wat gaan we nu kijken?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie even mazzel met deze TT.
Wereldvreemd.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben niet mee met de Rene le Blanc-hype.
RTL7 zendt een van de slechtste films ooit uit.quote:
https://www.khn.nl/ ?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga kijken hoe een organisatie, die zichzelf 'de Koninklijke noemt', zichzelf in de voet gaat schieten (hoop ik).
Rober Willemsen is geen fenomeen.quote:
Waarom zijn al die hardwerkende horecatypes altijd van die zwaargewichten?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rober Willemsen is geen fenomeen.
Altijd tegen de Horeca.quote:
Beetje zuipen, beetje eten.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:06 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Waarom zijn al die hardwerkende horecatypes altijd van die zwaargewichten?
Klopt. Ik vond het boek ook erg goed en het is een verfilming die er ook echt recht aan doet (Sally Rooney was ook betrokken bij de opnames). De twee hoofdrolspelers zijn geweldig.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, alleen op Prime toch?
Goed boek trouwens.
Slechte eet/leefgewoontes (onregelmatig eten)?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:06 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Waarom zijn al die hardwerkende horecatypes altijd van die zwaargewichten?
Definitief einde tijdperk voordat het begon.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:05 schreef Steven184 het volgende:
Kunnen we Kaag al definitief afschrijven?
[ twitter ]
Jelmer maakt wel een goed punt, die achterlijke veramerikanisering gaat natuurlijk niet helpen. Net als Running Mates (hahaha, GroenLinks en CDA, kijk eens dom) is deze focus op het premierschap van Sigrid Kaag natuurlijk gedoemd om te mislukken, al helemaal als je op 12 zetels staat met je karakterloze kutpartijtje en Rutte op 40.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:05 schreef Steven184 het volgende:
Kunnen we Kaag al definitief afschrijven?
[ twitter ]
Nou, nou, nou. Is D'66 zo verketterd in Nunspeet?quote:Op donderdag 10 december 2020 10:47 schreef heywoodu het volgende:
Waarom moeten we Sigrid Kaag belangrijk vinden? Ik denk dat ik even moet googelen naar wie dat is en wat ze doet.
Het is geen SGP of ChristenUnie, dus ja. Maar verder ligt het vooral aan mij, ik volg al die lui niet en zeker niet wat allemaal andere lui van die lui vinden, maar het is al bijna maart dus ik moet even op gaan lettenquote:Op donderdag 10 december 2020 10:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nou, nou, nou. Is D'66 zo verketterd in Nunspeet?
Dit vind ik toch wel een enigszins ernstige opmerking.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:47 schreef heywoodu het volgende:
Waarom moeten we Sigrid Kaag belangrijk vinden? Ik denk dat ik even moet googelen naar wie dat is en wat ze doet.
En dan word ik wereldvreemd genoemd.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een enigszins ernstige opmerking.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dan word ik wereldvreemd genoemd.
Ik lees elke dag de krant, nu jullie weer!quote:Op donderdag 10 december 2020 11:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
De Fabeltjeskrant? Hahahahaquote:Op donderdag 10 december 2020 11:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik lees elke dag de krant, nu jullie weer!
(Het zit diep).
Niet lachen gek.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Fabeltjeskrant? Hahahaha
Ik zie Sigrid Kaag niet vaak langskomen in de livestreams van het rodelen en de noordse combinatie. Dus ja.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een enigszins ernstige opmerking.
Ja ja, de Fabeltjeskrant.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Fabeltjeskrant? Hahahaha
Ik weet ook niet waar ze verdedigende middenvelder heeft gespeeld hoor.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie Sigrid Kaag niet vaak langskomen in de livestreams van het rodelen en de noordse combinatie. Dus ja.
Onder welke steen zit jij? Al dat langlaufen kijken is blijkbaar slecht voor jequote:Op donderdag 10 december 2020 10:47 schreef heywoodu het volgende:
Topquote:Op donderdag 10 december 2020 11:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fargo ondertussen helemaal gezien @:Dale__Cooper
Een topshow, ik kan niet anders zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. Niemand anders dan Teflon Mark gaat premier worden na maart.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jelmer maakt wel een goed punt, die achterlijke veramerikanisering gaat natuurlijk niet helpen. Net als Running Mates (hahaha, GroenLinks en CDA, kijk eens dom) is deze focus op het premierschap van Sigrid Kaag natuurlijk gedoemd om te mislukken, al helemaal als je op 12 zetels staat met je karakterloze kutpartijtje en Rutte op 40.
Als je als D66 echt kans wil maken op het premierschap, moet je eerst Markiemark wegpromoveren naar een EU-post. Als dat eerste dus het doel is kan Kaag beter als BuZa gaan lobbyen in Brussel dan campagnevoeren.
Nou, vooruit:quote:Op donderdag 10 december 2020 12:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Onder welke steen zit jij? Al dat langlaufen kijken is blijkbaar slecht voor je
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
TopGenny was af en toe wel een beetje over de top ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Hij kende Ratajski, Heta en Searle niet eensquote:Op donderdag 10 december 2020 12:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Onder welke steen zit jij? Al dat langlaufen kijken is blijkbaar slecht voor je
Nog een speciale reden voor? Of is dit een remedie tegen een winterdip?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@:koffieplanter zou nu zeggen ‘wereldvreemd’.
Taylor Swift en de HAIM-zusjes.
Ik zeg dat alleen wanneer ik daar reden toe zie. Wie deze planken zijn, ja, dat lijkt me een legitieme vraag.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De winterdip is imminent, maar 👇quote:Op donderdag 10 december 2020 15:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nog een speciale reden voor? Of is dit een remedie tegen een winterdip?
Bij Hamas, dat heb in ieder geval op feesboek gestaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze verdedigende middenvelder heeft gespeeld hoor.
Ik ken alleen Taylor Swift, met haar kutmuziek.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken alleen Taylor Swift, met haar kutmuziek.
Je kunt er van alles op loslaten, types als Mani blijven eeuwig maagd.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
In Japan hebben ze nu een koppelalgoritme, iets voor WLR?
https://www.volkskrant.nl(...)opkrikken~b634b5330/
Goede edit.quote:
Ik geniet, even heerlijk de frustratie van gisteravond eraf tweeten.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf toch weer aan
Als ik Twitter mag geloven bestaat de forumjugend vooral uit boomers die nooit naar school zijn geweest.quote:
@Slobeend trollen is inderdaad een feest.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:50 schreef Momo het volgende:
Stiekem is het leuk om "realisten", "wakkere mensen" te trollen.
Welke ongeneeslijke ziekte heeft hij dan joh?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Michel Abbink is viesdun.
Daar dacht ik ook aan ja, dit is niet goed.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welke ongeneeslijke ziekte heeft hij dan joh?
Haha, dat is nog eens een leuke, ludieke manier om de nog altijd aanwezig zijnde vraagtekens omtrent de stemming en de hele rotzooi binnen de partijtop te camoufleren.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge, die is niets meer waard nu.
We lezen het zaterdag vast in de column van Tom-Jan Meeus.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Jammer dat het gros van de bevolking hier met open ogen in gaat trappen en Hugo zal gaan prijzen om zijn ruiterlijk, moedig, dapper, gedurfd besluit.
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We lezen het zaterdag vast in de column van Tom-Jan Meeus.
Misschien dat Wopke zich nog heeft bedachtquote:Op donderdag 10 december 2020 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wow, schuift Omtzigt nu door of zouden we nu een nieuw circus krijgen?
Ik wilde een opmerking maken over de TT, maar van de andere kant heeft dit ook niet echt iets met voetbal te maken.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kijk nou wat ie doet Hans.
quote:Op donderdag 10 december 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat ze Wiebes kiezen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Voor Teflon Mark is dit wel een nederlaag. Wie moet straks in verkiezingstijd als zondebok fungeren?
PG Kroeger is intens tevreden met zichzelf.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
PG Kroeger houdt van PG Kroeger, bij het Oog @:Slobeend .
Hemeltergend gesprek.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
PG Kroeger is intens tevreden met zichzelf.
Misschien.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:05 schreef Koffieplanter het volgende:
https://psnprofiles.com/trophies/12005-darts
Speel dit tegen mij. @:Mani89
De huidige berichten over CP2077 gaan je zeker aan het hart?quote:
Waarom zou jij dit doen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:05 schreef Koffieplanter het volgende:
https://psnprofiles.com/trophies/12005-darts
Speel dit tegen mij. @:Mani89
De teringzooi aan bugs? Ik wacht nog even met mijn onvermijdelijke aanschaf.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De huidige berichten over CP2077 gaan je zeker aan het hart?
Die game is gewoon totaal niet af. Ze hadden beter nog een jaar uitgesteld.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De teringzooi aan bugs? Ik wacht nog even met mijn onvermijdelijke aanschaf.
Prima bal van Diemers @Slobeendquote:Op donderdag 10 december 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja, knap gemaakt hoor! Wordt zoiets ook gedeeld met RTL eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:56 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we @:JR-Style-93 volgend jaar inhuren om een WLR bingo te ontwerpen?
[ afbeelding ]
Ik denk dat Kindertent.nl op het shirt van Jelle K. niet erg geapprecieerd zal worden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, knap gemaakt hoor! Wordt zoiets ook gedeeld met RTL eigenlijk?
Ach joh, gewoon een spelletjeswebsitequote:Op vrijdag 11 december 2020 11:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Kindertent.nl op het shirt van Jelle K. niet erg geapprecieerd zal worden.
Over wat?quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:49 schreef Steven184 het volgende:
Angela de Jong heeft een keer gelijk...dat ik dat eens mocht meemaken.
Ze hebben die tegenwoordig achter een dubbele betaalmuur gezet, cookies verwijderen/incognito venster werkt niet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:49 schreef Steven184 het volgende:
Angela de Jong heeft een keer gelijk...dat ik dat eens mocht meemaken.
Goed nummertje inderdaad.quote:
Val er een beetje bij in slaap. net als bij het vorige album.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goed nummertje inderdaad.
Al een mening over het hele album? @:mani89
Jij bent geen fan van de folky Taylor begrijp ik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Val er een beetje bij in slaap. net als bij het vorige album.
Het doet mij echt helemaal niks, voortkabbelende niksigheid.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van de folky Taylor begrijp ik.
Jezus dat tweede fragmentquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zou Lowietje nog een beetje van Lowietje houden?
Louis die met een Baco op staat te schreeuwen tegen een klas kinderen die hem vol verbijstering aanstaren, ik heb weer genoten.
Gaat dit over voetbal?quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:36 schreef Mani89 het volgende:
Is Wim Rijsbergen een zuiper?
[ afbeelding ]
Van Louis kan ik het hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Louis die met een Baco op staat te schreeuwen tegen een klas kinderen die hem vol verbijstering aanstaren, ik heb weer genoten.
Arme kinderen. Die slapen de rest van hun leven met het licht aan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Steef zit in een wak.quote:
Gekonkel noemen we dat.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch bijzonder dat Omtzigt nu geen lijsttrekker meer wil zijn?
Lijkt me geen kwestie van willen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch bijzonder dat Omtzigt nu geen lijsttrekker meer wil zijn?
Ook niet echt een positieve insteekquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit is erger dan Karbonkel?quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Arme kinderen. Die slapen de rest van hun leven met het licht aan.
Tuurlijk. Alleen wilde Wopke niet. Dan is even de vraag of je hem nu in die positie moet drukken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij de vorige partijverkiezingen was het al zo dat, indien Wopke lijsttrekker wilde worden, de rest niet mee zou doen.
Ik reageer op de stelling dat Omtzigt nu opeens geen lijsttrekker meer wil zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen wilde Wopke niet. Dan is even de vraag of je hem nu in die positie moet drukken.
Maar Wopke wou niet en Pieter werd op minder dan een procentpunt tweede en dan is het een maand of 2 later en gooi je Pieter overboord?quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij de vorige partijverkiezingen was het al zo dat, indien Wopke lijsttrekker wilde worden, de rest niet mee zou doen.
Ik krijg het gevoel dat ze koste wat kost willen voorkomen dat het Pieter wordt. En dat is prima voor Pieter als het iemand uit zijn straatje is.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar Wopke wou niet en Pieter werd op minder dan een procentpunt tweede en dan is het een maand of 2 later en gooi je Pieter overboord?
Het stinkt een beetje. Kan me niet voorstellen dat Pieter in afgelopen weken opeens heeft bedacht van nee ik doe het niet meer.
Omtzigt zag waarschijnlijk juist zijn kans schoon door het afhaken van Wopke. Het heeft vanuit het oogpunt van Omtzigt ook helemaal geen zin om met een wel toehappende Wopke een poging te wagen, want dat wint hij niet. Dat (het afzien van Omtzigt) lijkt me ook totaal niet het vreemde aan deze zaak, dat is mijn inziens de draai van Wopke zelf, die zichzelf meer een bestuurder vond dan een beroepspoliticus.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar Wopke wou niet en Pieter werd op minder dan een procentpunt tweede en dan is het een maand of 2 later en gooi je Pieter overboord?
Het stinkt een beetje. Kan me niet voorstellen dat Pieter in afgelopen weken opeens heeft bedacht van nee ik doe het niet meer.
Wopke sterft als een opportunist?quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit soort teksten zijn nu toch een tikje lachwekkend.
Of hij heeft geen ruggengraat.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wopke sterft als een opportunist?
Of juist wel, de partij doet een beroep op hem.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Of hij heeft geen ruggengraat.
Dit is wel echt 180 graden de andere kant op. Afgelopen juni draagt hij nog een aantal argumenten voor dat hij bepaalde, expliciete kwaliteiten mist die als partijleider nodig zijn [waar ik me goed in kan vinden]. Die kwaliteiten heeft hij, volgens hemzelf, nu plots wel, gezien de instap?quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of juist wel, de partij doet een beroep op hem.
Dit is fantastisch.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit soort teksten zijn nu toch een tikje lachwekkend.
Sorry maar rot op met Vizier op Links. Walgelijk account.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
De Babbelbox vraagt u: Bent u ook een belangrijke speler?
quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sorry maar rot op met Vizier op Links. Walgelijk account.
Hier trapt niemand in.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kende dat hele account niet.
Zelden kwam iets als een kleinere verrassing.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat vinden jullie van het Follow The Money-artikel dat Ab Osterhaus een berucht virusverdiener blijkt te zijn?
Ik kan het nu zelf niet meer lezen, maar Rudy van Nieuwsuur zegt ditquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat vinden jullie van het Follow The Money-artikel dat Ab Osterhaus een berucht virusverdiener blijkt te zijn?
Maar dat heeft niets met corona te maken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben niet welkom bij de familie
quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met corona te maken.
Vizier Op Bobquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:
Helemaal niet! We sluiten dierentuinen en musea dan daalt het wonderbaarlijk hard! Slappe bende weer van dit kabinet. Ongelofelijk.quote:Volgens Haagse bronnen zal er weer worden gesproken over het sluiten van zogenoemde doorstroomlocaties, zoals musea en dierentuinen. In november gingen die ook voor twee weken dicht.
Gelukkig mogen we nog wel lekker op vliegvakantiequote:Op zaterdag 12 december 2020 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Helemaal niet! We sluiten dierentuinen en musea dan daalt het wonderbaarlijk hard! Slappe bende weer van dit kabinet. Ongelofelijk.
Zeker, al die miljoenen mensen die in december voor hun plezier in de kou gaan staan in een dierentuin, moet je niet willen johquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Helemaal niet! We sluiten dierentuinen en musea dan daalt het wonderbaarlijk hard! Slappe bende weer van dit kabinet. Ongelofelijk.
Een mooie personificatie van de groep mensen die overal maar vijanden en verborgen agenda's ziet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kwaad, woedend.
Waarom kunnen die fluttrainertjes niet gewoon normaal antwoord geven op vragen?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je moet er niet aan denken dat we een effectieve manier vam bestrijden toepassen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we nog wel lekker op vliegvakantie
Ik heb echt zin in de zomerquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vanaf vandaag blijft 's avonds weer langer licht @:Mani89
Ik dacht al dat ik gister al zoiets voelde, ik had het bijna in dit topic gepost.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vanaf vandaag blijft 's avonds weer langer licht @:Mani89
Wij ook. Toch @Koffieplanterquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor lekkere broodjes ik zometeen bij de Albert Heijn ga halen.
Niet per se, het is tot op heden gewoon een bijzonder weinig enerverende dag voor Koffieplanter.quote:
Dat zou een symboolmaatregel zijn, dus ja, dat gaat waarschijnlijk gebeuren.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Boven 9000 gegaan
MUSEA DICHT!!!
Vanaf 8 uur mogen we niet meer naar buiten.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou een symboolmaatregel zijn, dus ja, dat gaat waarschijnlijk gebeuren.
Het is de schuld van de Sint!quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je moet de bibliotheken ook niet vergeten. Regelrechte brandhaarden.
Maar met Kerst gaat Jan gewoon ochtends eten bij oma en lunchen bij tante en dineren met drie gezinnen.quote:Een sinterklaas die een woonzorgcentrum in het Belgische Mol bezocht, bleek achteraf besmet met corona, schrijft de Gazet Antwerpen. Alle 150 bewoners van het centrum zijn getest en tot nu toe zijn 45 van hen positief.
"De Sint is bij alle 150 bewoners een na een op de kamer op bezoek geweest en heeft hen allemaal een cadeautje gegeven", zegt Antwerps gouverneur Cathy Berx in de krant. "Achteraf bleek de man besmet te zijn met corona én hij had een hoge virale load. Het gaat dus echt om het typevoorbeeld van een superverspreider."
Zou die man niet getest zijn voor hij bij 150 bejaarden langsging? Dat zou toch wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Sint!
[..]
Maar met Kerst gaat Jan gewoon ochtends eten bij oma en lunchen bij tante en dineren met drie gezinnen.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)da-lijsttrekker.html
Ik zag dit en vraag me nu af of dit ironisch bedoelt is of niet. Ik hoop het wel voor deze beste man.quote:
Deze quote is net 25 jaar oud.quote:Het afschudden van ideologische veren is voor een politieke partij als de onze niet alleen een probleem, het is in bepaalde opzichten een bevrijdende ervaring
Uiteraard ironisch.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:26 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik zag dit en vraag me nu af of dit ironisch bedoelt is of niet. Ik hoop het wel voor deze beste man.
Maar dan een CDAer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alweer een VVDer die een gezinsman acteert?
https://www.npostart.nl/de-tv-show/13-10-2020/AT_2155488quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we de eerste reportage over Liselot?
Voor wat?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:47 schreef VoMy het volgende:
27 & 28 december al vrij gehouden?@:Slobeend @:El-Stinho
Mijn tenen kunnen niet verder krommen door de totale ongrappigheid van die twee onnozelaars. Dit had heel grappig en leuk kunnen zijn, maar dat is het gewoon niet. Het is zelfs een beetje aandoenlijk, hoe hard ze het proberen.quote:Op zondag 13 december 2020 00:33 schreef Slobeend het volgende:
Wees eerlijk mensen, dit is een sterke samenvatting van al dat pijnlijke metaforengebruik van Hugo en Mark.
Doe niet zo overdreven dramatisch, dat pijnlijke valt heel erg mee, als je dat echt vindt ga ik je aan twijfelen. Maar los van of je het wel of niet grappig vindt is dat metaforengebruik toch heel cringe?quote:Op zondag 13 december 2020 00:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn tenen kunnen niet verder krommen door de totale ongrappigheid van die twee onnozelaars. Dit had heel grappig en leuk kunnen zijn, maar dat is het gewoon niet. Het is zelfs een beetje aandoenlijk, hoe hard ze het proberen.
Even tot hier doet nog geen weldenkend mens glimlachen. Het is pijnlijk, het is zielig, het is tragisch, het is snerpend, het is hachelijk.quote:Op zondag 13 december 2020 00:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven dramatisch, dat pijnlijke valt heel erg mee, als je dat echt vindt ga ik je aan twijfelen. Maar los van of je het wel of niet grappig vindt is dat metaforengebruik toch heel cringe?
Lubach is absoluut niet grappiger en sowieso minder origineel. Maar hier gaan we het wederom niet eens over worden.quote:Op zondag 13 december 2020 00:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Vooral Jeroen Woe doet heel, heel erg zijn best om leuk te zijn, maar het lukt hem niet. Metaforen ontleden is een concept wat ontzettend grappig kan zijn, maar dit is, ja, zielig. Lubach had dit vele malen beter gedaan.
Zoals over?quote:Op zondag 13 december 2020 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had liever gezien dat Slob op andere gebieden zo volhardend was.
Dat mag je helemaal zelf bedenken!quote:
Tom Dumoulin is schoon.quote:Op zondag 13 december 2020 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal zelf bedenken!
Hij zal zich vast wel eens douchen ja.quote:
Volgens mij kun je er vooral niet tegen dat ze zo overduidelijk links zijn? Maar ik vond dat ook niet grappig. Hele volksstammen zijn overigens nog positiever dan ik. https://twitter.com/hashtag/eventothier?s=09quote:Op zondag 13 december 2020 00:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Graag wil ik er nog over kwijt dat dat liedje over Qatar echt beneden alle peil was. En die @:Slobeend maar genieten.
https://nos.nl/video/2360(...)in-de-wedstrijd.htmlquote:Op zondag 13 december 2020 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zal zich vast wel eens douchen ja.
Je denkt toch niet werkelijk dat, wanneer ik de televisie aanzet, ik let op welke politieke voorkeur(en) de show en/of presentatoren hebben? Je weet overigens niet eens wat ik wel of niet stem.quote:Op zondag 13 december 2020 00:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er vooral niet tegen dat ze zo overduidelijk links zijn? Maar ik vond dat ook niet grappig. Hele volksstammen zijn overigens nog positiever dan ik. https://twitter.com/hashtag/eventothier?s=09
Je wilde op Omtzigt stemmen dus dat lijkt me iets rechts van het midden.quote:Op zondag 13 december 2020 00:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je denkt toch niet werkelijk dat, wanneer ik de televisie aanzet, ik let op welke politieke voorkeur(en) de show en/of presentatoren hebben? Je weet overigens niet eens wat ik wel of niet stem.
KEIHARD WERKENquote:Op zondag 13 december 2020 00:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2360(...)in-de-wedstrijd.html
Wat een stem, wat een stem.
Een voorkeursstem voor een bepaalde parlementariër (in dit geval vermoedelijk de sterkste) hoeft niet veel weg te geven over links of rechts. Het is wel goed te weten dat jij je blijkbaar dus wél bezig weet te houden met linkse of rechtse programma's. Dan is ook direct duidelijk waar deze wekelijkse propaganda vandaan komt.quote:Op zondag 13 december 2020 00:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je wilde op Omtzigt stemmen dus dat lijkt me iets rechts van het midden.
Eensquote:Op zondag 13 december 2020 00:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik wilde eigenlijk alleen maar laten weten dat het terecht was dat het vreselijke metaforengebruik eens goed gebasht werd, en dat deden ze wat mij betreft prima. Tot zover.
Het zou bedenkelijk zijn als je Omtzigt stemt maar wel 'links' in het leven staat, je stemt toch neem ik aan ook voor achterliggende ideeën? En nee helemaal niet, maar er is bijna geen programma te bedenken met een linkser signatuur dan Even tot Hier, ze laten hun politieke mening ook duidelijk doorschemeren, dat is helemaal geen verrassing. Vaak ben ik het er wel mee eens moet ik toegeven, maar dat betekent niet dat ik het daarom meer grappig vind.quote:Op zondag 13 december 2020 00:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een voorkeursstem voor een bepaalde parlementariër (in dit geval vermoedelijk de sterkste) hoeft niet veel weg te geven over links of rechts. Het is wel goed te weten dat jij je blijkbaar dus wél bezig weet te houden met linkse of rechtse programma's. Dan is ook direct duidelijk waar deze wekelijkse propaganda vandaan komt.
Nu ga ik wel stevig de mist in omtrent de topictitel. Ik ga mezelf schamen en naar bed.quote:Op zondag 13 december 2020 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KEIHARD WERKEN
KEIHARD SCHREEUWEN
Drie keer heb ik het nu gezien, want hè, als je ergens een mening over wilt hebben moet je het ook in het geheel bekijken imo. Drie keer heb ik met stijgende verbazing zitten kijken, zonder ook maar een seconde stil te hebben gestaan bij links of rechts (ook zonder maar een keer te lachen, trouwens). Zelf ben ik niet links of rechts, maar rechtdoorzee.quote:Op zondag 13 december 2020 01:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zou bedenkelijk zijn als je Omtzigt stemt maar wel 'links' in het leven staat, je stemt toch neem ik aan ook voor achterliggende ideeën? En nee helemaal niet, maar er is bijna geen programma te bedenken met een linkser signatuur dan Even tot Hier, ze laten hun politieke mening ook duidelijk doorschemeren, dat is helemaal geen verrassing. Vaak ben ik het er wel mee eens moet ik toegeven, maar dat betekent niet dat ik het daarom meer grappig vind.
Het was een onzinargument mijnerzijds inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat als je minder hebt met gütmenschen dat je je dan ergert aan bijvoorbeeld dat filmpje over Qatar, maar het was ook gewoon niet grappig inderdaad. Ik lul mezelf vastquote:Op zondag 13 december 2020 00:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je denkt toch niet werkelijk dat, wanneer ik de televisie aanzet, ik let op welke politieke voorkeur(en) de show en/of presentatoren hebben? Je weet overigens niet eens wat ik wel of niet stem.
Slob, Slob, Slob.quote:Op zondag 13 december 2020 01:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was een onzinargument mijnerzijds inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat als je minder hebt met gütmenschen dat je je dan ergert aan bijvoorbeeld dat filmpje over Qatar, maar het was ook gewoon niet grappig inderdaad. Ik lul mezelf vast.
Zonder te kijken: nee.quote:
Doe even, is echt leuk.quote:Op zondag 13 december 2020 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zonder te kijken: nee.
Maar het is wel de bedoeling dat het leuk is toch?quote:Op zondag 13 december 2020 01:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee het is niet leuk, maar in het punt dat ze maken hebben ze wel gelijk.
Soms is het wel leuk en soms niet.quote:Op zondag 13 december 2020 01:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar het is wel de bedoeling dat het leuk is toch?
Gewoon een waardeloos programma dus. En weer door.
Mijn vermoeden is dat het nooit leuk is en soms nog steeds niet.quote:Op zondag 13 december 2020 01:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Soms is het wel leuk en soms niet.
@Koffieplanter kijkt tenminste nog voor hij zijn mening geeft.quote:Op zondag 13 december 2020 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat het nooit leuk is en soms nog steeds niet.
Ik heb die twee nog nooit op een leuke opmerking kunnen betrappen. Zou bijzonder zijn als ze bij een nieuw programma ineens wel over enig gevoel voor humor zouden beschikken.quote:Op zondag 13 december 2020 01:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@:koffieplanter kijkt tenminste nog voor hij zijn mening geeft.
Haha, heeft zijn voorbeeld Simeone hier ook wel eens last van?quote:Op zondag 13 december 2020 00:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2360(...)in-de-wedstrijd.html
Wat een stem, wat een stem.
Dat metaforen stukje vond ik best leuk.quote:Op zondag 13 december 2020 01:33 schreef Slobeend het volgende:
Oke ik staak mijn missie.
Deze slowchat gaat niet over voetbal en dingen die Slobeend grappig vindt.
Dacht even dat het om de Hitlersnor-imitatie ging.quote:Op zondag 13 december 2020 08:42 schreef Steven184 het volgende:
Iemand wilde zichzelf even op de kaart zetten:
[ twitter ]
Danny hep wel stoere tattoos.quote:Op zondag 13 december 2020 10:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Haha, heeft zijn voorbeeld Simeone hier ook wel eens last van?
Een drugsdeal kan altijd uit de klauwen lopenquote:Op zondag 13 december 2020 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De babbelbox staat vandaag in Abcoude en vraagt zich af: wanneer heeft u voor het laatst een familielid neergestoken?
Ik weet die neiging meestal nog net te onderdrukken.quote:Op zondag 13 december 2020 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De babbelbox staat vandaag in Abcoude en vraagt zich af: wanneer heeft u voor het laatst een familielid neergestoken?
Wat ik nog het leukste vind aan dit gebeuren is dat Promes een speler is waarvan je dit verwacht. Ik kijk hier niet eens van op.quote:Op zondag 13 december 2020 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan straks lekker drillrap-scene in gaanquote:Op zondag 13 december 2020 11:49 schreef Momo het volgende:
RIP carrière, maar voor hem is het vast heel stoer, extra straatcredits.
Straight up money blowenquote:Op zondag 13 december 2020 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan straks lekker drillrap-scene in gaan
Dit is echt heel pijnlijk. Waarom kijken hier mensen naar?quote:
Zou de gevangenis ook een penthouse hebben?quote:Op zondag 13 december 2020 11:49 schreef Momo het volgende:
RIP carrière, maar voor hem is het vast heel stoer, extra straatcredits.
https://www.ad.nl/show/ki(...)jaarsavond~a1a5d6e3/quote:Op zondag 13 december 2020 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is echt heel pijnlijk. Waarom kijken hier mensen naar?
quote:Op zondag 13 december 2020 12:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ki(...)jaarsavond~a1a5d6e3/
Nederland is een smakeloos land.
Waar is de optie bij poll: "Ik wil ze beide niet zien"?quote:Op zondag 13 december 2020 12:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ki(...)jaarsavond~a1a5d6e3/
Nederland is een smakeloos land.
Ik durf hier niet op in te gaan wegens herkenbaarheid.quote:Op zondag 13 december 2020 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Word jij niet uitgenodigd voor Corona-feestjes?quote:Op zondag 13 december 2020 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
9924 besmettingen vandaag.
Zit iedereen soms in loodsen samen te feesten? Heb ik een memo gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |