Zijn koffie en twee stroopwafels op dit tijdstip verantwoord?quote:
Ik stop meestal pas bij 5 stroopwafels.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn koffie en twee stroopwafels op dit tijdstip verantwoord?
Weet jij de oplossing van de sudoku al?quote:Op woensdag 9 december 2020 11:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Marcel die een stemmetje opzet is mijn favo.
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet jij de oplossing van de sudoku al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]Scherp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Wat gaan we nu kijken?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie even mazzel met deze TT.
Wereldvreemd.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben niet mee met de Rene le Blanc-hype.
RTL7 zendt een van de slechtste films ooit uit.quote:
https://www.khn.nl/ ?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga kijken hoe een organisatie, die zichzelf 'de Koninklijke noemt', zichzelf in de voet gaat schieten (hoop ik).
Rober Willemsen is geen fenomeen.quote:
Waarom zijn al die hardwerkende horecatypes altijd van die zwaargewichten?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rober Willemsen is geen fenomeen.
Altijd tegen de Horeca.quote:
Beetje zuipen, beetje eten.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:06 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Waarom zijn al die hardwerkende horecatypes altijd van die zwaargewichten?
Klopt. Ik vond het boek ook erg goed en het is een verfilming die er ook echt recht aan doet (Sally Rooney was ook betrokken bij de opnames). De twee hoofdrolspelers zijn geweldig.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, alleen op Prime toch?
Goed boek trouwens.
Slechte eet/leefgewoontes (onregelmatig eten)?quote:Op woensdag 9 december 2020 21:06 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Waarom zijn al die hardwerkende horecatypes altijd van die zwaargewichten?
Definitief einde tijdperk voordat het begon.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:05 schreef Steven184 het volgende:
Kunnen we Kaag al definitief afschrijven?
[ twitter ]
Jelmer maakt wel een goed punt, die achterlijke veramerikanisering gaat natuurlijk niet helpen. Net als Running Mates (hahaha, GroenLinks en CDA, kijk eens dom) is deze focus op het premierschap van Sigrid Kaag natuurlijk gedoemd om te mislukken, al helemaal als je op 12 zetels staat met je karakterloze kutpartijtje en Rutte op 40.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:05 schreef Steven184 het volgende:
Kunnen we Kaag al definitief afschrijven?
[ twitter ]
Nou, nou, nou. Is D'66 zo verketterd in Nunspeet?quote:Op donderdag 10 december 2020 10:47 schreef heywoodu het volgende:
Waarom moeten we Sigrid Kaag belangrijk vinden? Ik denk dat ik even moet googelen naar wie dat is en wat ze doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |