Zou die man niet getest zijn voor hij bij 150 bejaarden langsging? Dat zou toch wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Sint!
[..]
Maar met Kerst gaat Jan gewoon ochtends eten bij oma en lunchen bij tante en dineren met drie gezinnen.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)da-lijsttrekker.html
Ik zag dit en vraag me nu af of dit ironisch bedoelt is of niet. Ik hoop het wel voor deze beste man.quote:
Deze quote is net 25 jaar oud.quote:Het afschudden van ideologische veren is voor een politieke partij als de onze niet alleen een probleem, het is in bepaalde opzichten een bevrijdende ervaring
Uiteraard ironisch.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:26 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik zag dit en vraag me nu af of dit ironisch bedoelt is of niet. Ik hoop het wel voor deze beste man.
Maar dan een CDAer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alweer een VVDer die een gezinsman acteert?
https://www.npostart.nl/de-tv-show/13-10-2020/AT_2155488quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we de eerste reportage over Liselot?
Voor wat?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:47 schreef VoMy het volgende:
27 & 28 december al vrij gehouden?@:Slobeend @:El-Stinho
Mijn tenen kunnen niet verder krommen door de totale ongrappigheid van die twee onnozelaars. Dit had heel grappig en leuk kunnen zijn, maar dat is het gewoon niet. Het is zelfs een beetje aandoenlijk, hoe hard ze het proberen.quote:Op zondag 13 december 2020 00:33 schreef Slobeend het volgende:
Wees eerlijk mensen, dit is een sterke samenvatting van al dat pijnlijke metaforengebruik van Hugo en Mark.
Doe niet zo overdreven dramatisch, dat pijnlijke valt heel erg mee, als je dat echt vindt ga ik je aan twijfelen. Maar los van of je het wel of niet grappig vindt is dat metaforengebruik toch heel cringe?quote:Op zondag 13 december 2020 00:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn tenen kunnen niet verder krommen door de totale ongrappigheid van die twee onnozelaars. Dit had heel grappig en leuk kunnen zijn, maar dat is het gewoon niet. Het is zelfs een beetje aandoenlijk, hoe hard ze het proberen.
Even tot hier doet nog geen weldenkend mens glimlachen. Het is pijnlijk, het is zielig, het is tragisch, het is snerpend, het is hachelijk.quote:Op zondag 13 december 2020 00:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven dramatisch, dat pijnlijke valt heel erg mee, als je dat echt vindt ga ik je aan twijfelen. Maar los van of je het wel of niet grappig vindt is dat metaforengebruik toch heel cringe?
Lubach is absoluut niet grappiger en sowieso minder origineel. Maar hier gaan we het wederom niet eens over worden.quote:Op zondag 13 december 2020 00:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Vooral Jeroen Woe doet heel, heel erg zijn best om leuk te zijn, maar het lukt hem niet. Metaforen ontleden is een concept wat ontzettend grappig kan zijn, maar dit is, ja, zielig. Lubach had dit vele malen beter gedaan.
Zoals over?quote:Op zondag 13 december 2020 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik had liever gezien dat Slob op andere gebieden zo volhardend was.
Dat mag je helemaal zelf bedenken!quote:
Tom Dumoulin is schoon.quote:Op zondag 13 december 2020 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal zelf bedenken!
Hij zal zich vast wel eens douchen ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |