Zelden kwam iets als een kleinere verrassing.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat vinden jullie van het Follow The Money-artikel dat Ab Osterhaus een berucht virusverdiener blijkt te zijn?
Ik kan het nu zelf niet meer lezen, maar Rudy van Nieuwsuur zegt ditquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat vinden jullie van het Follow The Money-artikel dat Ab Osterhaus een berucht virusverdiener blijkt te zijn?
Maar dat heeft niets met corona te maken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben niet welkom bij de familie
quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met corona te maken.
Vizier Op Bobquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:
Helemaal niet! We sluiten dierentuinen en musea dan daalt het wonderbaarlijk hard! Slappe bende weer van dit kabinet. Ongelofelijk.quote:Volgens Haagse bronnen zal er weer worden gesproken over het sluiten van zogenoemde doorstroomlocaties, zoals musea en dierentuinen. In november gingen die ook voor twee weken dicht.
Gelukkig mogen we nog wel lekker op vliegvakantiequote:Op zaterdag 12 december 2020 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Helemaal niet! We sluiten dierentuinen en musea dan daalt het wonderbaarlijk hard! Slappe bende weer van dit kabinet. Ongelofelijk.
Zeker, al die miljoenen mensen die in december voor hun plezier in de kou gaan staan in een dierentuin, moet je niet willen johquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Helemaal niet! We sluiten dierentuinen en musea dan daalt het wonderbaarlijk hard! Slappe bende weer van dit kabinet. Ongelofelijk.
Een mooie personificatie van de groep mensen die overal maar vijanden en verborgen agenda's ziet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kwaad, woedend.
Waarom kunnen die fluttrainertjes niet gewoon normaal antwoord geven op vragen?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je moet er niet aan denken dat we een effectieve manier vam bestrijden toepassen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we nog wel lekker op vliegvakantie
Ik heb echt zin in de zomerquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vanaf vandaag blijft 's avonds weer langer licht @:Mani89
Ik dacht al dat ik gister al zoiets voelde, ik had het bijna in dit topic gepost.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vanaf vandaag blijft 's avonds weer langer licht @:Mani89
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |