Ik geniet, even heerlijk de frustratie van gisteravond eraf tweeten.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf toch weer aan
Als ik Twitter mag geloven bestaat de forumjugend vooral uit boomers die nooit naar school zijn geweest.quote:
@Slobeend trollen is inderdaad een feest.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:50 schreef Momo het volgende:
Stiekem is het leuk om "realisten", "wakkere mensen" te trollen.
Welke ongeneeslijke ziekte heeft hij dan joh?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Michel Abbink is viesdun.
Daar dacht ik ook aan ja, dit is niet goed.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welke ongeneeslijke ziekte heeft hij dan joh?
Haha, dat is nog eens een leuke, ludieke manier om de nog altijd aanwezig zijnde vraagtekens omtrent de stemming en de hele rotzooi binnen de partijtop te camoufleren.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge, die is niets meer waard nu.
We lezen het zaterdag vast in de column van Tom-Jan Meeus.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Jammer dat het gros van de bevolking hier met open ogen in gaat trappen en Hugo zal gaan prijzen om zijn ruiterlijk, moedig, dapper, gedurfd besluit.
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We lezen het zaterdag vast in de column van Tom-Jan Meeus.
Misschien dat Wopke zich nog heeft bedachtquote:Op donderdag 10 december 2020 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wow, schuift Omtzigt nu door of zouden we nu een nieuw circus krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |