Dat metaforen stukje vond ik best leuk.quote:Op zondag 13 december 2020 01:33 schreef Slobeend het volgende:
Oke ik staak mijn missie.
Deze slowchat gaat niet over voetbal en dingen die Slobeend grappig vindt.
Dacht even dat het om de Hitlersnor-imitatie ging.quote:Op zondag 13 december 2020 08:42 schreef Steven184 het volgende:
Iemand wilde zichzelf even op de kaart zetten:
[ twitter ]
Danny hep wel stoere tattoos.quote:Op zondag 13 december 2020 10:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Haha, heeft zijn voorbeeld Simeone hier ook wel eens last van?
Een drugsdeal kan altijd uit de klauwen lopenquote:Op zondag 13 december 2020 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De babbelbox staat vandaag in Abcoude en vraagt zich af: wanneer heeft u voor het laatst een familielid neergestoken?
Ik weet die neiging meestal nog net te onderdrukken.quote:Op zondag 13 december 2020 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De babbelbox staat vandaag in Abcoude en vraagt zich af: wanneer heeft u voor het laatst een familielid neergestoken?
Wat ik nog het leukste vind aan dit gebeuren is dat Promes een speler is waarvan je dit verwacht. Ik kijk hier niet eens van op.quote:Op zondag 13 december 2020 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan straks lekker drillrap-scene in gaanquote:Op zondag 13 december 2020 11:49 schreef Momo het volgende:
RIP carrière, maar voor hem is het vast heel stoer, extra straatcredits.
Straight up money blowenquote:Op zondag 13 december 2020 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan straks lekker drillrap-scene in gaan
Dit is echt heel pijnlijk. Waarom kijken hier mensen naar?quote:
Zou de gevangenis ook een penthouse hebben?quote:Op zondag 13 december 2020 11:49 schreef Momo het volgende:
RIP carrière, maar voor hem is het vast heel stoer, extra straatcredits.
https://www.ad.nl/show/ki(...)jaarsavond~a1a5d6e3/quote:Op zondag 13 december 2020 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is echt heel pijnlijk. Waarom kijken hier mensen naar?
quote:Op zondag 13 december 2020 12:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ki(...)jaarsavond~a1a5d6e3/
Nederland is een smakeloos land.
Waar is de optie bij poll: "Ik wil ze beide niet zien"?quote:Op zondag 13 december 2020 12:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ki(...)jaarsavond~a1a5d6e3/
Nederland is een smakeloos land.
Ik durf hier niet op in te gaan wegens herkenbaarheid.quote:Op zondag 13 december 2020 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Word jij niet uitgenodigd voor Corona-feestjes?quote:Op zondag 13 december 2020 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
9924 besmettingen vandaag.
Zit iedereen soms in loodsen samen te feesten? Heb ik een memo gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |