Ik weet ook niet waar ze verdedigende middenvelder heeft gespeeld hoor.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie Sigrid Kaag niet vaak langskomen in de livestreams van het rodelen en de noordse combinatie. Dus ja.
Onder welke steen zit jij? Al dat langlaufen kijken is blijkbaar slecht voor jequote:Op donderdag 10 december 2020 10:47 schreef heywoodu het volgende:
Waarom moeten we Sigrid Kaag belangrijk vinden? Ik denk dat ik even moet googelen naar wie dat is en wat ze doet.
Topquote:Op donderdag 10 december 2020 11:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fargo ondertussen helemaal gezien @:Dale__Cooper
Een topshow, ik kan niet anders zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. Niemand anders dan Teflon Mark gaat premier worden na maart.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jelmer maakt wel een goed punt, die achterlijke veramerikanisering gaat natuurlijk niet helpen. Net als Running Mates (hahaha, GroenLinks en CDA, kijk eens dom) is deze focus op het premierschap van Sigrid Kaag natuurlijk gedoemd om te mislukken, al helemaal als je op 12 zetels staat met je karakterloze kutpartijtje en Rutte op 40.
Als je als D66 echt kans wil maken op het premierschap, moet je eerst Markiemark wegpromoveren naar een EU-post. Als dat eerste dus het doel is kan Kaag beter als BuZa gaan lobbyen in Brussel dan campagnevoeren.
Nou, vooruit:quote:Op donderdag 10 december 2020 12:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Onder welke steen zit jij? Al dat langlaufen kijken is blijkbaar slecht voor je
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
TopGenny was af en toe wel een beetje over de top ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Hij kende Ratajski, Heta en Searle niet eensquote:Op donderdag 10 december 2020 12:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Onder welke steen zit jij? Al dat langlaufen kijken is blijkbaar slecht voor je
Nog een speciale reden voor? Of is dit een remedie tegen een winterdip?quote:Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@:koffieplanter zou nu zeggen ‘wereldvreemd’.
Taylor Swift en de HAIM-zusjes.
Ik zeg dat alleen wanneer ik daar reden toe zie. Wie deze planken zijn, ja, dat lijkt me een legitieme vraag.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De winterdip is imminent, maar 👇quote:Op donderdag 10 december 2020 15:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nog een speciale reden voor? Of is dit een remedie tegen een winterdip?
Bij Hamas, dat heb in ieder geval op feesboek gestaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar ze verdedigende middenvelder heeft gespeeld hoor.
Ik ken alleen Taylor Swift, met haar kutmuziek.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken alleen Taylor Swift, met haar kutmuziek.
Je kunt er van alles op loslaten, types als Mani blijven eeuwig maagd.quote:Op donderdag 10 december 2020 18:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
In Japan hebben ze nu een koppelalgoritme, iets voor WLR?
https://www.volkskrant.nl(...)opkrikken~b634b5330/
Goede edit.quote:
Ik geniet, even heerlijk de frustratie van gisteravond eraf tweeten.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf toch weer aan
Als ik Twitter mag geloven bestaat de forumjugend vooral uit boomers die nooit naar school zijn geweest.quote:
@Slobeend trollen is inderdaad een feest.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:50 schreef Momo het volgende:
Stiekem is het leuk om "realisten", "wakkere mensen" te trollen.
Welke ongeneeslijke ziekte heeft hij dan joh?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Michel Abbink is viesdun.
Daar dacht ik ook aan ja, dit is niet goed.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welke ongeneeslijke ziekte heeft hij dan joh?
Haha, dat is nog eens een leuke, ludieke manier om de nog altijd aanwezig zijnde vraagtekens omtrent de stemming en de hele rotzooi binnen de partijtop te camoufleren.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge, die is niets meer waard nu.
We lezen het zaterdag vast in de column van Tom-Jan Meeus.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Jammer dat het gros van de bevolking hier met open ogen in gaat trappen en Hugo zal gaan prijzen om zijn ruiterlijk, moedig, dapper, gedurfd besluit.
quote:Op donderdag 10 december 2020 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We lezen het zaterdag vast in de column van Tom-Jan Meeus.
Misschien dat Wopke zich nog heeft bedachtquote:Op donderdag 10 december 2020 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wow, schuift Omtzigt nu door of zouden we nu een nieuw circus krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |