Ik wilde een opmerking maken over de TT, maar van de andere kant heeft dit ook niet echt iets met voetbal te maken.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Kijk nou wat ie doet Hans.
quote:Op donderdag 10 december 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat ze Wiebes kiezen.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Voor Teflon Mark is dit wel een nederlaag. Wie moet straks in verkiezingstijd als zondebok fungeren?
PG Kroeger is intens tevreden met zichzelf.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
PG Kroeger houdt van PG Kroeger, bij het Oog @:Slobeend .
Hemeltergend gesprek.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
PG Kroeger is intens tevreden met zichzelf.
Misschien.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:05 schreef Koffieplanter het volgende:
https://psnprofiles.com/trophies/12005-darts
Speel dit tegen mij. @:Mani89
De huidige berichten over CP2077 gaan je zeker aan het hart?quote:
Waarom zou jij dit doen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:05 schreef Koffieplanter het volgende:
https://psnprofiles.com/trophies/12005-darts
Speel dit tegen mij. @:Mani89
De teringzooi aan bugs? Ik wacht nog even met mijn onvermijdelijke aanschaf.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De huidige berichten over CP2077 gaan je zeker aan het hart?
Die game is gewoon totaal niet af. Ze hadden beter nog een jaar uitgesteld.quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De teringzooi aan bugs? Ik wacht nog even met mijn onvermijdelijke aanschaf.
Prima bal van Diemers @Slobeendquote:Op donderdag 10 december 2020 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ja, knap gemaakt hoor! Wordt zoiets ook gedeeld met RTL eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 december 2020 09:56 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we @:JR-Style-93 volgend jaar inhuren om een WLR bingo te ontwerpen?
[ afbeelding ]
Ik denk dat Kindertent.nl op het shirt van Jelle K. niet erg geapprecieerd zal worden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, knap gemaakt hoor! Wordt zoiets ook gedeeld met RTL eigenlijk?
Ach joh, gewoon een spelletjeswebsitequote:Op vrijdag 11 december 2020 11:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Kindertent.nl op het shirt van Jelle K. niet erg geapprecieerd zal worden.
Over wat?quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:49 schreef Steven184 het volgende:
Angela de Jong heeft een keer gelijk...dat ik dat eens mocht meemaken.
Ze hebben die tegenwoordig achter een dubbele betaalmuur gezet, cookies verwijderen/incognito venster werkt niet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:49 schreef Steven184 het volgende:
Angela de Jong heeft een keer gelijk...dat ik dat eens mocht meemaken.
Goed nummertje inderdaad.quote:
Val er een beetje bij in slaap. net als bij het vorige album.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goed nummertje inderdaad.
Al een mening over het hele album? @:mani89
Jij bent geen fan van de folky Taylor begrijp ik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Val er een beetje bij in slaap. net als bij het vorige album.
Het doet mij echt helemaal niks, voortkabbelende niksigheid.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van de folky Taylor begrijp ik.
Jezus dat tweede fragmentquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zou Lowietje nog een beetje van Lowietje houden?
Louis die met een Baco op staat te schreeuwen tegen een klas kinderen die hem vol verbijstering aanstaren, ik heb weer genoten.
Gaat dit over voetbal?quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:36 schreef Mani89 het volgende:
Is Wim Rijsbergen een zuiper?
[ afbeelding ]
Van Louis kan ik het hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Louis die met een Baco op staat te schreeuwen tegen een klas kinderen die hem vol verbijstering aanstaren, ik heb weer genoten.
Arme kinderen. Die slapen de rest van hun leven met het licht aan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |