Volgens mij kun je er vooral niet tegen dat ze zo overduidelijk links zijn? Maar ik vond dat ook niet grappig. Hele volksstammen zijn overigens nog positiever dan ik. https://twitter.com/hashtag/eventothier?s=09quote:Op zondag 13 december 2020 00:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Graag wil ik er nog over kwijt dat dat liedje over Qatar echt beneden alle peil was. En die @:Slobeend maar genieten.
https://nos.nl/video/2360(...)in-de-wedstrijd.htmlquote:Op zondag 13 december 2020 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zal zich vast wel eens douchen ja.
Je denkt toch niet werkelijk dat, wanneer ik de televisie aanzet, ik let op welke politieke voorkeur(en) de show en/of presentatoren hebben? Je weet overigens niet eens wat ik wel of niet stem.quote:Op zondag 13 december 2020 00:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er vooral niet tegen dat ze zo overduidelijk links zijn? Maar ik vond dat ook niet grappig. Hele volksstammen zijn overigens nog positiever dan ik. https://twitter.com/hashtag/eventothier?s=09
Je wilde op Omtzigt stemmen dus dat lijkt me iets rechts van het midden.quote:Op zondag 13 december 2020 00:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je denkt toch niet werkelijk dat, wanneer ik de televisie aanzet, ik let op welke politieke voorkeur(en) de show en/of presentatoren hebben? Je weet overigens niet eens wat ik wel of niet stem.
KEIHARD WERKENquote:Op zondag 13 december 2020 00:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2360(...)in-de-wedstrijd.html
Wat een stem, wat een stem.
Een voorkeursstem voor een bepaalde parlementariër (in dit geval vermoedelijk de sterkste) hoeft niet veel weg te geven over links of rechts. Het is wel goed te weten dat jij je blijkbaar dus wél bezig weet te houden met linkse of rechtse programma's. Dan is ook direct duidelijk waar deze wekelijkse propaganda vandaan komt.quote:Op zondag 13 december 2020 00:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je wilde op Omtzigt stemmen dus dat lijkt me iets rechts van het midden.
Eensquote:Op zondag 13 december 2020 00:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik wilde eigenlijk alleen maar laten weten dat het terecht was dat het vreselijke metaforengebruik eens goed gebasht werd, en dat deden ze wat mij betreft prima. Tot zover.
Het zou bedenkelijk zijn als je Omtzigt stemt maar wel 'links' in het leven staat, je stemt toch neem ik aan ook voor achterliggende ideeën? En nee helemaal niet, maar er is bijna geen programma te bedenken met een linkser signatuur dan Even tot Hier, ze laten hun politieke mening ook duidelijk doorschemeren, dat is helemaal geen verrassing. Vaak ben ik het er wel mee eens moet ik toegeven, maar dat betekent niet dat ik het daarom meer grappig vind.quote:Op zondag 13 december 2020 00:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een voorkeursstem voor een bepaalde parlementariër (in dit geval vermoedelijk de sterkste) hoeft niet veel weg te geven over links of rechts. Het is wel goed te weten dat jij je blijkbaar dus wél bezig weet te houden met linkse of rechtse programma's. Dan is ook direct duidelijk waar deze wekelijkse propaganda vandaan komt.
Nu ga ik wel stevig de mist in omtrent de topictitel. Ik ga mezelf schamen en naar bed.quote:Op zondag 13 december 2020 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KEIHARD WERKEN
KEIHARD SCHREEUWEN
Drie keer heb ik het nu gezien, want hè, als je ergens een mening over wilt hebben moet je het ook in het geheel bekijken imo. Drie keer heb ik met stijgende verbazing zitten kijken, zonder ook maar een seconde stil te hebben gestaan bij links of rechts (ook zonder maar een keer te lachen, trouwens). Zelf ben ik niet links of rechts, maar rechtdoorzee.quote:Op zondag 13 december 2020 01:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het zou bedenkelijk zijn als je Omtzigt stemt maar wel 'links' in het leven staat, je stemt toch neem ik aan ook voor achterliggende ideeën? En nee helemaal niet, maar er is bijna geen programma te bedenken met een linkser signatuur dan Even tot Hier, ze laten hun politieke mening ook duidelijk doorschemeren, dat is helemaal geen verrassing. Vaak ben ik het er wel mee eens moet ik toegeven, maar dat betekent niet dat ik het daarom meer grappig vind.
Het was een onzinargument mijnerzijds inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat als je minder hebt met gütmenschen dat je je dan ergert aan bijvoorbeeld dat filmpje over Qatar, maar het was ook gewoon niet grappig inderdaad. Ik lul mezelf vastquote:Op zondag 13 december 2020 00:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je denkt toch niet werkelijk dat, wanneer ik de televisie aanzet, ik let op welke politieke voorkeur(en) de show en/of presentatoren hebben? Je weet overigens niet eens wat ik wel of niet stem.
Slob, Slob, Slob.quote:Op zondag 13 december 2020 01:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was een onzinargument mijnerzijds inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat als je minder hebt met gütmenschen dat je je dan ergert aan bijvoorbeeld dat filmpje over Qatar, maar het was ook gewoon niet grappig inderdaad. Ik lul mezelf vast.
Zonder te kijken: nee.quote:
Doe even, is echt leuk.quote:Op zondag 13 december 2020 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zonder te kijken: nee.
Maar het is wel de bedoeling dat het leuk is toch?quote:Op zondag 13 december 2020 01:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee het is niet leuk, maar in het punt dat ze maken hebben ze wel gelijk.
Soms is het wel leuk en soms niet.quote:Op zondag 13 december 2020 01:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar het is wel de bedoeling dat het leuk is toch?
Gewoon een waardeloos programma dus. En weer door.
Mijn vermoeden is dat het nooit leuk is en soms nog steeds niet.quote:Op zondag 13 december 2020 01:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Soms is het wel leuk en soms niet.
@Koffieplanter kijkt tenminste nog voor hij zijn mening geeft.quote:Op zondag 13 december 2020 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat het nooit leuk is en soms nog steeds niet.
Ik heb die twee nog nooit op een leuke opmerking kunnen betrappen. Zou bijzonder zijn als ze bij een nieuw programma ineens wel over enig gevoel voor humor zouden beschikken.quote:Op zondag 13 december 2020 01:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
@:koffieplanter kijkt tenminste nog voor hij zijn mening geeft.
Haha, heeft zijn voorbeeld Simeone hier ook wel eens last van?quote:Op zondag 13 december 2020 00:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2360(...)in-de-wedstrijd.html
Wat een stem, wat een stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |