chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history![]()
Ja vind ik ook. Ze komen boven mijn stemgeluid uit als ik meezing. Dat is heel belangrijkquote:Op woensdag 9 december 2020 14:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een groot ding![]()
Ook wel zonde om het weg te doen, als ze er nog goed geluid uit komt
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je zou niet kapen man ³"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Zodat de buren niet horen hoe vals je zingtquote:Op woensdag 9 december 2020 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ze komen boven mijn stemgeluid uit als ik meezing. Dat is heel belangrijk
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Je wil toch niet zeggen dat je ook maar 1 woord gelooft van wat die aandachtstrekker zegt?quote:
Als die vijf woorden typt zijn er 10 gelogen
Middag Moeniequote:![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
En ikzelf ook nietquote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zodat de buren niet horen hoe vals je zingt
Als hij ademt liegt hij alquote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je ook maar 1 woord gelooft van wat die aandachtstrekker zegt?
Als die vijf woorden typt zijn er 10 gelogen![]()
![]()
Moest opnieuw kijken, dacht 2 floppy disks boven mekaar te zienquote:Op woensdag 9 december 2020 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook flinke boxen. Maar ik weiger ze weg te doen hoewel het ook obstakels zijn. Er zit ook een heerlijk geluid in ondanks dat ze al 30 jaar oud zijn![]()
[ afbeelding ]
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 9 december 2020 14:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik ben een pathologische leugenaar man"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Mwa was wel te verwachten natuurlijkquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dit is theoretisch en praktisch onmogelijkquote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef mazaru het volgende:
Als die vijf woorden typt zijn er 10 gelogen
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa was wel te verwachten natuurlijk![]()
![]()
Voor jou nietquote:Op woensdag 9 december 2020 14:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is theoretisch en praktisch onmogelijk
Soms wel, maar beter niks geloven dusquote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je ook maar 1 woord gelooft van wat die aandachtstrekker zegt?
Als die vijf woorden typt zijn er 10 gelogen![]()
Toegevoegdquote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel netjes gedaan![]()
Maar ik mis de kerstboom in de OP
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Nou als ik het aan Paul over laat verhonger ik,dus kook zelf welquote:Op woensdag 9 december 2020 14:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
ga jij vandaag koken of laat je het weer aan @:paul over ?
YESquote:![]()
Al mag het bovenste plaatje van Mariah er wel uit. Vind die best lelijk eigenlijk. De 2e is nog wel leuk![]()
Haterquote:Op woensdag 9 december 2020 14:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
YES![]()
Al mag het bovenste plaatje van Mariah er wel uit. Vind die best lelijk eigenlijk. De 2e is nog wel leukDie bovenste is juist leuker dan die eronder. VEel meer kerstsfeer
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
No fucking shit, dat hadden we nog niet gemerkt.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik ben een pathologische leugenaar man![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
No fucking shit, dat hadden we nog niet gemerkt.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
netflixen en niksen op de laatste dag dat ik alleen benquote:
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
LEUGENSquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Slimquote:Op woensdag 9 december 2020 14:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou als ik het aan Paul over laat verhonger ik,dus kook zelf welLaat hem het afwassen maar doen achteraf
![]()
Zeker wel.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind het prima wanneer jij mijn gelijk aantoont.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
NietIk kan je quote erbij halen he!!!!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het prima wanneer jij mijn gelijk aantoont.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:04 schreef Dven het volgende:
Volgende topic wordt "The Glory of Folk"🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Precies. Heb niets over "- MARIAH CAREY" gezegd.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
jaja, je verschuilen onder de kleine lettertjesquote:Op woensdag 9 december 2020 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Heb niets over "- MARIAH CAREY" gezegd.🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Denk dan wel 2x doortrekken, best een grote drol mikeyttquote:Op woensdag 9 december 2020 14:18 schreef maily het volgende:
Wil iemand @:Mikeytt ff door de plee spoelen?![]()
1. Amsterdam
2.. Haarlem
3. Rotterdam
4. Utrecht
5. Den Haag
6. Leiden
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
ze moeten van de randstad + groningen een eigen land maken. De rest mag kiezen of ze bij Belgie of Duitsland willen en al die stinkkoeien mogen ze ook hebben.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Er zijn tijdens de 1e golf 1m mensen en tijdens de 2e golf 2m Nederlanders besmet geraakt met corona.
1/6 immuniteit komt eraan
Zonder wrijving geen glans![]()
Zodra het Groningse gas op is, mogen Belgie ze ook wel hebben.🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
1x is ook wel genoegquote:Op woensdag 9 december 2020 14:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
.
[ Bericht 99% gewijzigd door Mikeytt op 09-12-2020 14:37:32 ]🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:21 schreef Haags het volgende:
Er zijn tijdens de 1e golf 1m mensen en tijdens de 2e golf 2m Nederlanders besmet geraakt met corona.
1/6 immuniteit komt eraan
2 miljoen gehad!
Nog maar 15 miljoen 282163 inwoners te gaan!![]()
![]()
Heb je aandacht nodig Mikeytt?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja hij doelt op de 2e golf toch met die 2 miljoen. Volgens mij stond dit los van het aantal van de 1e golf.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 miljoen gehad!
Ik dacht dat het er minder waren.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 miljoen gehad!
![]()
![]()
jaquote:ben al goffer 4 dagen alleen thuis
nog 1 dag
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Ojee, dat is ook wat zeg.. dat je het overleeft hebtquote:Op woensdag 9 december 2020 14:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
jaben al goffer 4 dagen alleen thuis
nog 1 dag
maar morgen komt ze weer thuis dus
Bakkes.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:27 schreef Mikeytt het volgende:
eerlijk, de vlag van Den Haag is echt lelijkZonder wrijving geen glans![]()
op n truitje kan t wel, maar op een vlag passen die kleuren niet bij mekaar
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
nee, morgen is dr laatste dag quarantainequote:Op woensdag 9 december 2020 14:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee, dat is ook wat zeg.. dat je het overleeft hebtmaar morgen komt ze weer thuis dus
dus eigenlijk 2 dagen
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Ja dat zou kunnen. Ze weten nog ook steeds niet hoelang je antistoffen bij je houdt als je het hebt gehad en of iedereen die het heeft gehad wel antistoffen heeft. Dus er is een kans dat de mensen die het in de eerste golf hebben gehad geen antistoffen meer hebben.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hij doelt op de 2e golf toch met die 2 miljoen. Volgens mij stond dit los van het aantal van de 1e golf.
Ik snap dat hele virus niet hoor. De 1 die vergeet 1 keer zijn handen te wassen en die wordt besmet en ik ben een half uur gemasseerd door iemand die besmet was zonder dat die het wist en ben niet besmet.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ohquote:Op woensdag 9 december 2020 14:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
nee, morgen is dr laatste dag quarantainedus eigenlijk 2 dagen
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-12-2020 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Haags / 596 / +117 / +78 / 7087 / 7196
2. m1st1g / 231 / +8 / +27 / 1785 / 1888
3. PlymouthFury / 205 / +20 / +22 / 1503 / 1586
4. DJMO / 162 / +7 / +10 / 1274 / 1362
5. HiDiHo / 141 / +2 / +0 / 980 / 1046
6. mario390 / 105 / +8 / +7 / 811 / 950
7. Limoentjuh / 93 / +4 / +30 / 3977 / 4051
8. dud0r / 81 / +8 / +7 / 1352 / 1414
9. X-23 / 77 / +4 / +0 / 3132 / 3203
10. shiitake / 48 / +4 / +10 / 599 / 634
11. Dotteke / 40 / +16 / +0 / 2432 / 2528
12. Jippie / 38 / +11 / +0 / 654 / 677
13. Jacquelinehasselbaink / 37 / +0 / +1 / 1341 / 1384
14. DerRabbit / 37 / +1 / +16 / 1147 / 1179
15. maily / 35 / +4 / +0 / 1092 / 1129
16. skysherrif / 32 / +0 / +0 / 313 / 332
17. Mrsloveable / 27 / +3 / +3 / 781 / 817
18. Dr.Mikey / 22 / +11 / +0 / 363 / 372
19. hemarookworst / 21 / +0 / +0 / 660 / 679
20. FreshFruit / 20 / +2 / +11 / 837 / 866SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Ze weten nog ook steeds niet hoelang je antistoffen bij je houdt als je het hebt gehad en of iedereen die het heeft gehad wel antistoffen heeft. Dus er is een kans dat de mensen die het in de eerste golf hebben gehad geen antistoffen meer hebben.
Ik snap dat hele virus niet hoor. De 1 die vergeet 1 keer zijn handen te wassen en die wordt besmet en ik ben een half uur gemasseerd door iemand die besmet was zonder dat die het wist en ben niet besmet.
Ja tis allemaal een beetje gek ja.
Ik ken oprecht maar 1 iemand in mijn hele omgeving die het gehad heeft.
1 iemand in 10/11? Maanden dat we met deze shit bezig zijn...Zonder wrijving geen glans![]()
Nee, iets met een halve maan en een ster.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:27 schreef Mikeytt het volgende:
wordt dit de nieuwe Nederlandse vlag?
[ afbeelding ]![]()
Is je mammie er niet?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
jaben al goffer 4 dagen alleen thuis
nog 1 dag
![]()
Een neef van mij en zijn gezin hebben het onlangs gehad en ze zijn er goed ziek van geweest. Verder ken ik ook niemand die het gehad heeft.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:30 schreef Haags het volgende:
[..]
1 iemand in 10/11? Maanden dat we met deze shit bezig zijn...![]()
Horeca moet open vind ikquote:Op woensdag 9 december 2020 14:30 schreef Haags het volgende:
[..]
1 iemand in 10/11? Maanden dat we met deze shit bezig zijn...![]()
![]()
Ja de 1 wordt er doodziek van en de ander heeft nauwelijks last.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Een neef van mij en zijn gezin hebben het onlangs gehad en ze zijn er goed ziek van geweest. Verder ken ik ook niemand die het gehad heeft.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, iets met een halve maan en een ster.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Dan zit je wel in een veilige hoek. Hier hebben 8 buren van mij het al gehad en 2 vrienden. 1 heeft zelfs op de IC gelegen ermee en daar zat ik anderhalve week ervoor nog mee in de auto zonder mondkapje.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:30 schreef Haags het volgende:
[..]
1 iemand in 10/11? Maanden dat we met deze shit bezig zijn...Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Moest gisteren wel lachen om die uitgelekte memo over de horeca.quote:
Oeps!!
"Ja en dat maakt het virus juist zo gevaarlijk, want je kunt anderen besmetten zonder het te weten, en DIE kunnen er WEL goed ziek van worden! Of ze geven het weer aan anderen door die er juist weer ziek van kunnen worden."quote:Op woensdag 9 december 2020 14:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja de 1 wordt er doodziek van en de ander heeft nauwelijks last.
Of zoiets.![]()
![]()
Oepsiequote:Op woensdag 9 december 2020 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zit je wel in een veilige hoek. Hier hebben 8 buren van mij het al gehad en 2 vrienden. 1 heeft zelfs op de IC gelegen ermee en daar zat ik anderhalve week ervoor nog mee in de auto zonder mondkapje.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Moest gisteren wel lachen om die uitgelekte memo over de horeca.
Oeps!!![]()
En toch moeten ze dicht blijven gvd![]()
![]()
Ah, de multiculturele droom waar iedereen in peis en vree samen woont!quote:
(Behalve de moslims in het zuiden die iedereen overhoop knalt die niet 5x per dag richting Mekka zit te bidden.)![]()
Ik ken er nu ook steeds meer idd. In de eerste golf geen een.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zit je wel in een veilige hoek. Hier hebben 8 buren van mij het al gehad en 2 vrienden. 1 heeft zelfs op de IC gelegen ermee en daar zat ik anderhalve week ervoor nog mee in de auto zonder mondkapje.![]()
Wel met happy end?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Ze weten nog ook steeds niet hoelang je antistoffen bij je houdt als je het hebt gehad en of iedereen die het heeft gehad wel antistoffen heeft. Dus er is een kans dat de mensen die het in de eerste golf hebben gehad geen antistoffen meer hebben.
Ik snap dat hele virus niet hoor. De 1 die vergeet 1 keer zijn handen te wassen en die wordt besmet en ik ben een half uur gemasseerd door iemand die besmet was zonder dat die het wist en ben niet besmet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zit je wel in een veilige hoek. Hier hebben 8 buren van mij het al gehad en 2 vrienden. 1 heeft zelfs op de IC gelegen ermee en daar zat ik anderhalve week ervoor nog mee in de auto zonder mondkapje.!
![]()
Wat stond er dan in?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Moest gisteren wel lachen om die uitgelekte memo over de horeca.
Oeps!!![]()
lekker generaliserend welquote:Op woensdag 9 december 2020 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, de multiculturele droom waar iedereen in peis en vree samen woont!
(Behalve de moslims in het zuiden die iedereen overhoop knalt die niet 5x per dag richting Mekka zit te bidden.)🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja en dat maakt het virus juist zo gevaarlijk, want je kunt anderen besmetten zonder het te weten, en DIE kunnen er WEL goed ziek van worden! Of ze geven het weer aan anderen door die er juist weer ziek van kunnen worden."
Of zoiets.in februari dachten we letterlijk YOLO, zit toch in China, dikke doei
. Gooien er even een paar flauwe grappen tegenaan met carnaval. BOEM toen bleek het niet zo grappig meer. Whehe
Dat het openhouden van de horeca zeer waarschijnlijk voor veel minder besmettingen zou zorgen dan wanneer het zou sluiten.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Het komt steeds dichterbijquote:Op woensdag 9 december 2020 14:34 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik ken er nu ook steeds meer idd. In de eerste golf geen een.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja, Las ik ookquote:Op woensdag 9 december 2020 14:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat het openhouden van de horeca zeer waarschijnlijk voor veel minder besmettingen zou zorgen dan wanneer het zou sluiten.![]()
Neuh, ik dacht al wel dat de boel uit de klauwen zou gaan lopen, ZEKER toen het in Italië toesloeg.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:36 schreef Haags het volgende:
[..]in februari dachten we letterlijk YOLO, zit toch in China, dikke doei
. Gooien er even een paar flauwe grappen tegenaan met carnaval. BOEM toen bleek het niet zo grappig meer. Whehe
Alleen had ik niet verwacht dat het zo lang zou duren.
Had een hogere mortaliteitsgraad verwacht, maar ook dat de maatregelen meer effect zouden hebben.![]()
Ik ben in januari mijn voorraad gaan aanvullen. Toen kon je nog hamsteren zonder vuil aangekeken te worden.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:36 schreef Haags het volgende:
[..]in februari dachten we letterlijk YOLO, zit toch in China, dikke doei
quote:![]()
Onze groenteboer is nu al 3 weken flink ziek door corona.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat het openhouden van de horeca zeer waarschijnlijk voor veel minder besmettingen zou zorgen dan wanneer het zou sluiten.! Hoezo dat?
Dat mensen dan meer in een veilige omgeving zitten waar men op naleving van de regels let i.p.v. dat men allerlei illegale feestjes gaat zitten te organiseren of zo?![]()
ik ken ook mensen ie er gewoond hebben. Is dat bewijs?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Bron: iemand die daar zijn hele leven gewoond heeft.
HEb je cijfers over het percentage moslims dat mensen afschiet?
Ik heb genoeg moslimvrienden die zelf zelfs bij de LHBTQIA+ gemeenschap horen🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Er was laatst een nieuws artikel over Den Haag over waar het het hardst toesloeg. Ging over dat de scheiding tussen het Veen en het Zand ook met corona duidelijk zichtbaar is.quote:
Vond ik best geinig om te zien. Ik woon dus in een buurt waar nauwelijks besmettingen zijn.Zonder wrijving geen glans![]()
Heb jij vrienden?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik ken ook mensen ie er gewoond hebben. Is dat bewijs?
Ik heb genoeg moslimvrienden die zelf zelfs bij de LHBTQIA+ gemeenschap horen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zat geen verduidelijking in, maar ik gok dat het aardig in de buurt komt van wat jij zegt ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]! Hoezo dat?
Dat mensen dan meer in een veilige omgeving zitten waar men op naleving van de regels let i.p.v. dat men allerlei illegale feestjes gaat zitten te organiseren of zo?Zonder wrijving geen glans![]()
Ik zou ze in alle kleuren hebben besteldquote:Op woensdag 9 december 2020 14:39 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Deze schoenen zijn:
Besteld ✔✔![]()
![]()
En gewoon alles en iedereen laten landen op schiphol...quote:Op woensdag 9 december 2020 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht al wel dat de boel uit de klauwen zou gaan lopen, ZEKER toen het in Italië toesloeg.
Alleen had ik niet verwacht dat het zo lang zou duren.
Had een hogere mortaliteitsgraad verwacht, maar ook dat de maatregelen meer effect zouden hebben.![]()
Ligt ook aan je sociale leven. Heel veel mensen werken hier in de straat in de zorg. Die lopen toch de meeste kans om besmet te worden lijkt het wel.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:38 schreef X-23 het volgende:
[..]
2e golf waren hier ook meer besmettingen. Al viel het met andere plaatsen wel mee dan.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb genoeg moslimvrienden die zelf zelfs bij de LHBTQIA+ gemeenschap horen![]()
![]()
Ik heb toen het in Italië toesloeg steeds met boodschappen doen gewoon wat extra blikjes en potjes gekocht en daarmee een voorraadje opgebouwd. Niet ineens hele karren vol met troep ingeslagen of zo, gewoon elke keer ff een beetje extra.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben in januari mijn voorraad gaan aanvullen. Toen kon je nog hamsteren zonder vuil aangekeken te worden.
Iemand nog interesse in een stapel blikken met haring?Dat is zo ongeveer het enige wat ik achteraf gezien toch beter niet had moeten kopen!
Of misschien dat ik ze als bonus met die speakers weg kan doen, jaaaaa!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Onze groenteboer is nu al 3 weken flink ziek door corona.![]()
Eer dat ze weer helemaal opgeknapt zijn ben je maanden verderIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Lijkt een kinderschoentje.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zou ze in alle kleuren hebben besteld“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ze hebben ze alleen nog in het wit en een heel lichte blauw. Die blauwe zat ik wel te betwijfelen. Zitten toch in de salequote:Op woensdag 9 december 2020 14:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zou ze in alle kleuren hebben besteld
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Nou fijn voor je.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb genoeg moslimvrienden die zelf zelfs bij de LHBTQIA+ gemeenschap horen
De meeste moslims zijn niet zo blij met LGBTOMGWTFBBQ+++ mensen.![]()
ik kon gofferdomme niet eens brood kopenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Haags het volgende:
Dat hamsteren was wel echt zo'n debiel iets
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Ik vraag me nog steeds af hoe ik het heb opgelopen.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ligt ook aan je sociale leven. Heel veel mensen werken hier in de straat in de zorg. Die lopen toch de meeste kans om besmet te worden lijkt het wel.![]()
Ik denk dat dat een 'onderzoek' was van iemand die de kroeg in wouquote:Op woensdag 9 december 2020 14:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zat geen verduidelijking in, maar ik gok dat het aardig in de buurt komt van wat jij zegt ja.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Haags het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Baby blauw ? Lijkt me niet mooiquote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ze hebben ze alleen nog in het wit en een heel lichte blauw. Die blauwe zat ik wel te betwijfelen. Zitten toch in de sale![]()
Dan maar bij geel houden. Jammer dat ze geen oranje of groen hebben![]()
![]()
Via je kinderenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ik het heb opgelopen.Zonder wrijving geen glans![]()
De meeste westerlingen ook niet, zoals deze post doet blijken.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
De meeste moslims zijn niet zo blij met LGBTOMGWTFBBQ+++ mensen.🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Maar daar begint zeeeeeer langzaam maar zeker wel meer controle te komen zoals met vragenlijstjes waarbij je gewoon kunt liegen, en je temperatuur meten terwijl je met paracetamol je koorts ook kunt verlagen.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:40 schreef X-23 het volgende:
[..]
En gewoon alles en iedereen laten landen op schiphol...![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb toen het in Italië toesloeg steeds met boodschappen doen gewoon wat extra blikjes en potjes gekocht en daarmee een voorraadje opgebouwd. Niet ineens hele karren vol met troep ingeslagen of zo, gewoon elke keer ff een beetje extra.
Iemand nog interesse in een stapel blikken met haring?Dat is zo ongeveer het enige wat ik achteraf gezien toch beter niet had moeten kopen!
Of misschien dat ik ze als bonus met die speakers weg kan doen, jaaaaa!![]()
![]()
Ik heb nog zes pakken rijst staan
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Haags het volgende:
Dat hamsteren was wel echt zo'n debiel ietszacht uitgedrukt ja. Blij dat die gekte voorbij is
![]()
Of geel/groen.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Baby blauw ? Lijkt me niet mooi![]()
Dan maar bij geel houden. Jammer dat ze geen oranje of groen hebben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of de rij voor de coffeeshop toen het bekend werdquote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Haags het volgende:
Dat hamsteren was wel echt zo'n debiel iets![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat probleem heb ik ook even gehad.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik kon gofferdomme niet eens brood kopenZonder wrijving geen glans![]()
Vooral dat wc-papier was lachwekkendquote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Haags het volgende:
Dat was echt mooi.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:42 schreef X-23 het volgende:
[..]
Of de rij voor de coffeeshop toen het bekend werd![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 9 december 2020 14:42 schreef X-23 het volgende:
[..]
![]()
ook zoiets.
ja, echt héél licht babyblauw welquote:Op woensdag 9 december 2020 14:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Baby blauw ? Lijkt me niet mooi![]()
Dan maar bij geel houden. Jammer dat ze geen oranje of groen hebben
heb an sich wel genoeg outfits die erbij passen, maar wil niet 2 dezefde schoenen halen. Nog nooit mooie groene schoenen gezien
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Je hebt geen idee? Misschien dan toch gewoon met boodschappen doen?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ik het heb opgelopen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja bizarquote:Op woensdag 9 december 2020 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral dat wc-papier was lachwekkendZonder wrijving geen glans![]()
Ja dat had te maken met dat ooit ergens in het verleden in 1 Amerikaans stadje er tijdelijk even geen pleepapier was in een specifieke situatie.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral dat wc-papier was lachwekkend
Die lui zijn toen begonnen met pleepapier te hamsteren en die gekte verspreidde zich snel door Amerika, en dat sloeg dus over naar andere landen.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat had te maken met dat ooit ergens in het verleden in 1 Amerikaans stadje er tijdelijk even geen pleepapier was in een specifieke situatie.
Die lui zijn toen begonnen met pleepapier te hamsteren en die gekte verspreidde zich snel door Amerika, en dat sloeg dus over naar andere landen.
Zijn ook best leuk. Maar hou het maar bij de gelequote:Op woensdag 9 december 2020 14:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ja, echt héél licht babyblauw wel
[ afbeelding ]
heb an sich wel genoeg outfits die erbij passen, maar wil niet 2 dezefde schoenen halen. Nog nooit mooie groene schoenen gezien![]()
Nog een gele broek en trui en je hebt je outfit![]()
![]()
Daar heb ik ook echt in een deuk om gelegenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:42 schreef X-23 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe krijg je de blowers massaal naar buiten?
Zeg dat de coffeeshops gaan sluiten
Een kennis van ons is toen naar 4 shops gereden om te halen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb eigenlijk standaard 1 pak met 40 rollen pleepapier in de voorraadkastZonder wrijving geen glans![]()
je gaat toch geen gele broek én trui dragenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zijn ook best leuk. Maar hou het maar bij de gele![]()
Nog een gele broek en trui en je hebt je outfit![]()
Gele broek, spijkerjas en gele rugzak wel vaak
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Niet met zekerheid. Van mijn zoon of op mijn werk, maar kan idd ook in de supermarkt geweest zijn. Of toevallig een jogger die net voor me begon te hoesten.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt geen idee? Misschien dan toch gewoon met boodschappen doen?
Kom je toch nooit precies achter.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:44 schreef Haags het volgende:
Ik heb eigenlijk standaard 1 pak met 40 rollen pleepapier in de voorraadkast
ik koop t gewoon 1x per jaar in de aanbieding en dan klaar voor een lange tijdquote:Op woensdag 9 december 2020 14:44 schreef Haags het volgende:
Ik heb eigenlijk standaard 1 pak met 40 rollen pleepapier in de voorraadkast🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Nee meestal niet. Je houdt het ook niet echt tegen en je kan niet meer doen dan voorzichtig zijn en je zoveel mogelijk aan de regels houden.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:45 schreef X-23 het volgende:
[..]
Niet met zekerheid. Van mijn zoon of op mijn werk, maar kan idd ook in de supermarkt geweest zijn. Of toevallig een jogger die net voor me begon te hoesten.
Kom je toch nooit precies achter.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ondertussen vandaag weer 6589 nieuwe besmettingenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Keertje in je ogen gewreven toen je moe was, net nadat je het toetsenbord op het werk hebt aangeraakt...quote:Op woensdag 9 december 2020 14:45 schreef X-23 het volgende:
[..]
Niet met zekerheid. Van mijn zoon of op mijn werk, maar kan idd ook in de supermarkt geweest zijn. Of toevallig een jogger die net voor me begon te hoesten.
Kom je toch nooit precies achter.Zonder wrijving geen glans![]()
volgende topic kaap ik trouwens niet. Ik beloof t op onze God Mariah Carey.🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
volgende topic kaap ik trouwens niet. Ik beloof t op onze God Mariah Carey.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die is zo stoned als een haringquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nog even en we zitten weer op 10K per dag.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:47 schreef mazaru het volgende:
Ondertussen vandaag weer 6589 nieuwe besmettingenZonder wrijving geen glans![]()
nog nooit gelogen als ik op Mariah Carey zweer.quote:🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Tuurlijk wel! Kanariequote:Op woensdag 9 december 2020 14:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
je gaat toch geen gele broek én trui dragen![]()
Gele broek, spijkerjas en gele rugzak wel vaak![]()
Je gaat toch niet verschillende kleuren tegelijk dragen![]()
![]()
Iedereen een eenzame kerstquote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog even en we zitten weer op 10K per dag.![]()
Ik vind het best een aantrekkelijke vrouw.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
nog nooit gelogen als ik op Mariah Carey zweer.Zonder wrijving geen glans![]()
Weten we zeker dat het virus niet in de mondkapjes zit ?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog even en we zitten weer op 10K per dag.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
volgende topic kaap ik trouwens niet. Ik beloof t op onze God Mariah Carey.![]()
![]()
Voordeel van de twijfel dan maar.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
nog nooit gelogen als ik op Mariah Carey zweer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
:quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het virus niet in de mondkapjes zit ?toch frappant allemaal he
LOL dat is wel 1 van de laatste complottheorieënquote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het virus niet in de mondkapjes zit ?
Ton sur ton rules.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Kanarie![]()
Je gaat toch niet verschillende kleuren tegelijk dragen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Kanarie![]()
Je gaat toch niet verschillende kleuren tegelijk dragen![]()
wil deze energie uitstralen
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geen horeca geen visite en toch meer besmettingen. Ik vind het plausibel dat het virus in de mondkapjes zit.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL dat is wel 1 van de laatste complottheorieën![]()
![]()
'best'quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het best een aantrekkelijke vrouw.
gewoon woest aantrekkelijk🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Ja, als er meer mensen getest worden (ook mensen zonder symptomen) en er blijkbaar ineens ook commerciële tests meegeteld worden (?), dan kunnen de cijfers idd wel wat hoger uitvallen.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:47 schreef mazaru het volgende:
Ondertussen vandaag weer 6589 nieuwe besmettingen
Maar nee; de horeca moet dicht blijven, geen versoepelingen met kerst enz. want de cijfers gaan de verkeerde kant op!![]()
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
nog nooit gelogen als ik op Mariah Carey zweer.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Made in Wuhan....je weet maar nooit idd!quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het virus niet in de mondkapjes zit ?![]()
De vaccinaties beginnen geheel volgens verwacht uiteraard ook niet op 4 januari.
En ook minder vaccins beschikbaarquote:Op woensdag 9 december 2020 14:52 schreef Haags het volgende:
De vaccinaties beginnen geheel volgens verwacht uiteraard ook niet op 4 januari.![]()
Afzichtelijke schoenenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Goh!quote:Op woensdag 9 december 2020 14:52 schreef Haags het volgende:
De vaccinaties beginnen geheel volgens verwacht uiteraard ook niet op 4 januari.![]()
![]()
Er komt ook maar een half miljoen vaccins. Dat is niksquote:Op woensdag 9 december 2020 14:52 schreef Haags het volgende:
De vaccinaties beginnen geheel volgens verwacht uiteraard ook niet op 4 januari.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het tasje is wel leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi kutquote:Op woensdag 9 december 2020 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komt ook maar een half miljoen vaccins. Dat is niksZonder wrijving geen glans![]()
Nee man.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
kijk hoe mooi man
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Die onderste is wel mooi.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
kijk hoe mooi man
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: