Niet met zekerheid. Van mijn zoon of op mijn werk, maar kan idd ook in de supermarkt geweest zijn. Of toevallig een jogger die net voor me begon te hoesten.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt geen idee? Misschien dan toch gewoon met boodschappen doen?
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:44 schreef Haags het volgende:
Ik heb eigenlijk standaard 1 pak met 40 rollen pleepapier in de voorraadkast
ik koop t gewoon 1x per jaar in de aanbieding en dan klaar voor een lange tijdquote:Op woensdag 9 december 2020 14:44 schreef Haags het volgende:
Ik heb eigenlijk standaard 1 pak met 40 rollen pleepapier in de voorraadkast
Nee meestal niet. Je houdt het ook niet echt tegen en je kan niet meer doen dan voorzichtig zijn en je zoveel mogelijk aan de regels houden.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:45 schreef X-23 het volgende:
[..]
Niet met zekerheid. Van mijn zoon of op mijn werk, maar kan idd ook in de supermarkt geweest zijn. Of toevallig een jogger die net voor me begon te hoesten.
Kom je toch nooit precies achter.
Keertje in je ogen gewreven toen je moe was, net nadat je het toetsenbord op het werk hebt aangeraakt...quote:Op woensdag 9 december 2020 14:45 schreef X-23 het volgende:
[..]
Niet met zekerheid. Van mijn zoon of op mijn werk, maar kan idd ook in de supermarkt geweest zijn. Of toevallig een jogger die net voor me begon te hoesten.
Kom je toch nooit precies achter.
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
volgende topic kaap ik trouwens niet. Ik beloof t op onze God Mariah Carey.
Die is zo stoned als een haringquote:
Nog even en we zitten weer op 10K per dag.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:47 schreef mazaru het volgende:
Ondertussen vandaag weer 6589 nieuwe besmettingen
nog nooit gelogen als ik op Mariah Carey zweer.quote:
Tuurlijk wel! Kanariequote:Op woensdag 9 december 2020 14:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
je gaat toch geen gele broek én trui dragen![]()
Gele broek, spijkerjas en gele rugzak wel vaak
Iedereen een eenzame kerstquote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog even en we zitten weer op 10K per dag.
Ik vind het best een aantrekkelijke vrouw.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
nog nooit gelogen als ik op Mariah Carey zweer.
Weten we zeker dat het virus niet in de mondkapjes zit ?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog even en we zitten weer op 10K per dag.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
volgende topic kaap ik trouwens niet. Ik beloof t op onze God Mariah Carey.
Voordeel van de twijfel dan maar.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het virus niet in de mondkapjes zit ?
LOL dat is wel 1 van de laatste complottheorieënquote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ton sur ton rules.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Kanarie![]()
Je gaat toch niet verschillende kleuren tegelijk dragen
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Kanarie![]()
Je gaat toch niet verschillende kleuren tegelijk dragen
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
wil deze energie uitstralen
[ afbeelding ]
Geen horeca geen visite en toch meer besmettingen. Ik vind het plausibel dat het virus in de mondkapjes zit.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL dat is wel 1 van de laatste complottheorieën
'best'quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het best een aantrekkelijke vrouw.
Ja, als er meer mensen getest worden (ook mensen zonder symptomen) en er blijkbaar ineens ook commerciële tests meegeteld worden (?), dan kunnen de cijfers idd wel wat hoger uitvallen.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:47 schreef mazaru het volgende:
Ondertussen vandaag weer 6589 nieuwe besmettingen
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
quote:
Made in Wuhan....je weet maar nooit idd!quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En ook minder vaccins beschikbaarquote:Op woensdag 9 december 2020 14:52 schreef Haags het volgende:
De vaccinaties beginnen geheel volgens verwacht uiteraard ook niet op 4 januari.
Afzichtelijke schoenenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
wil deze energie uitstralen
[ afbeelding ]
Goh!quote:Op woensdag 9 december 2020 14:52 schreef Haags het volgende:
De vaccinaties beginnen geheel volgens verwacht uiteraard ook niet op 4 januari.
Er komt ook maar een half miljoen vaccins. Dat is niksquote:Op woensdag 9 december 2020 14:52 schreef Haags het volgende:
Het tasje is wel leuk.quote:
Mooi kutquote:Op woensdag 9 december 2020 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komt ook maar een half miljoen vaccins. Dat is niks
Nee man.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
kijk hoe mooi man
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |