quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Kanarie![]()
Je gaat toch niet verschillende kleuren tegelijk dragen
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
wil deze energie uitstralen
[ afbeelding ]
Geen horeca geen visite en toch meer besmettingen. Ik vind het plausibel dat het virus in de mondkapjes zit.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL dat is wel 1 van de laatste complottheorieën
'best'quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind het best een aantrekkelijke vrouw.
Ja, als er meer mensen getest worden (ook mensen zonder symptomen) en er blijkbaar ineens ook commerciële tests meegeteld worden (?), dan kunnen de cijfers idd wel wat hoger uitvallen.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:47 schreef mazaru het volgende:
Ondertussen vandaag weer 6589 nieuwe besmettingen
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
nog nooit gelogen als ik op Mariah Carey zweer.
quote:
Made in Wuhan....je weet maar nooit idd!quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het virus niet in de mondkapjes zit ?
En ook minder vaccins beschikbaarquote:Op woensdag 9 december 2020 14:52 schreef Haags het volgende:
De vaccinaties beginnen geheel volgens verwacht uiteraard ook niet op 4 januari.
Afzichtelijke schoenenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
wil deze energie uitstralen
[ afbeelding ]
Goh!quote:Op woensdag 9 december 2020 14:52 schreef Haags het volgende:
De vaccinaties beginnen geheel volgens verwacht uiteraard ook niet op 4 januari.
Er komt ook maar een half miljoen vaccins. Dat is niksquote:Op woensdag 9 december 2020 14:52 schreef Haags het volgende:
Het tasje is wel leuk.quote:
Mooi kutquote:Op woensdag 9 december 2020 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er komt ook maar een half miljoen vaccins. Dat is niks
Nee man.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
kijk hoe mooi man
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |