Baby blauw ? Lijkt me niet mooiquote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ze hebben ze alleen nog in het wit en een heel lichte blauw. Die blauwe zat ik wel te betwijfelen. Zitten toch in de sale
Via je kinderenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ik het heb opgelopen.
De meeste westerlingen ook niet, zoals deze post doet blijken.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef ToT het volgende:
[..]
De meeste moslims zijn niet zo blij met LGBTOMGWTFBBQ+++ mensen.
Maar daar begint zeeeeeer langzaam maar zeker wel meer controle te komen zoals met vragenlijstjes waarbij je gewoon kunt liegen, en je temperatuur meten terwijl je met paracetamol je koorts ook kunt verlagen.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:40 schreef X-23 het volgende:
[..]
En gewoon alles en iedereen laten landen op schiphol...
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb toen het in Italië toesloeg steeds met boodschappen doen gewoon wat extra blikjes en potjes gekocht en daarmee een voorraadje opgebouwd. Niet ineens hele karren vol met troep ingeslagen of zo, gewoon elke keer ff een beetje extra.
Iemand nog interesse in een stapel blikken met haring?Dat is zo ongeveer het enige wat ik achteraf gezien toch beter niet had moeten kopen!
Of misschien dat ik ze als bonus met die speakers weg kan doen, jaaaaa!![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Haags het volgende:
Dat hamsteren was wel echt zo'n debiel iets
Of geel/groen.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Baby blauw ? Lijkt me niet mooi![]()
Dan maar bij geel houden. Jammer dat ze geen oranje of groen hebben
Of de rij voor de coffeeshop toen het bekend werdquote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Haags het volgende:
Nee dat probleem heb ik ook even gehad.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik kon gofferdomme niet eens brood kopen
Vooral dat wc-papier was lachwekkendquote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Haags het volgende:
Dat was echt mooi.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:42 schreef X-23 het volgende:
[..]
Of de rij voor de coffeeshop toen het bekend werd![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 9 december 2020 14:42 schreef X-23 het volgende:
[..]
![]()
ja, echt héél licht babyblauw welquote:Op woensdag 9 december 2020 14:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Baby blauw ? Lijkt me niet mooi![]()
Dan maar bij geel houden. Jammer dat ze geen oranje of groen hebben
Je hebt geen idee? Misschien dan toch gewoon met boodschappen doen?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ik het heb opgelopen.
Ja bizarquote:Op woensdag 9 december 2020 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral dat wc-papier was lachwekkend
Ja dat had te maken met dat ooit ergens in het verleden in 1 Amerikaans stadje er tijdelijk even geen pleepapier was in een specifieke situatie.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral dat wc-papier was lachwekkend
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat had te maken met dat ooit ergens in het verleden in 1 Amerikaans stadje er tijdelijk even geen pleepapier was in een specifieke situatie.
Die lui zijn toen begonnen met pleepapier te hamsteren en die gekte verspreidde zich snel door Amerika, en dat sloeg dus over naar andere landen.
Zijn ook best leuk. Maar hou het maar bij de gelequote:Op woensdag 9 december 2020 14:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ja, echt héél licht babyblauw wel
[ afbeelding ]
heb an sich wel genoeg outfits die erbij passen, maar wil niet 2 dezefde schoenen halen. Nog nooit mooie groene schoenen gezien
Daar heb ik ook echt in een deuk om gelegenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:42 schreef X-23 het volgende:
[..]
![]()
Een kennis van ons is toen naar 4 shops gereden om te halen.quote:
je gaat toch geen gele broek én trui dragenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zijn ook best leuk. Maar hou het maar bij de gele![]()
Nog een gele broek en trui en je hebt je outfit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |