quote:Op woensdag 9 december 2020 14:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat het openhouden van de horeca zeer waarschijnlijk voor veel minder besmettingen zou zorgen dan wanneer het zou sluiten.
ik ken ook mensen ie er gewoond hebben. Is dat bewijs?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Bron: iemand die daar zijn hele leven gewoond heeft.
Er was laatst een nieuws artikel over Den Haag over waar het het hardst toesloeg. Ging over dat de scheiding tussen het Veen en het Zand ook met corona duidelijk zichtbaar is.quote:
Heb jij vrienden?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik ken ook mensen ie er gewoond hebben. Is dat bewijs?
HEb je cijfers over het percentage moslims dat mensen afschiet?
Ik heb genoeg moslimvrienden die zelf zelfs bij de LHBTQIA+ gemeenschap horen
Er zat geen verduidelijking in, maar ik gok dat het aardig in de buurt komt van wat jij zegt ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]! Hoezo dat?
Dat mensen dan meer in een veilige omgeving zitten waar men op naleving van de regels let i.p.v. dat men allerlei illegale feestjes gaat zitten te organiseren of zo?
Ik zou ze in alle kleuren hebben besteldquote:Op woensdag 9 december 2020 14:39 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Deze schoenen zijn:
Besteld ✔✔
En gewoon alles en iedereen laten landen op schiphol...quote:Op woensdag 9 december 2020 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht al wel dat de boel uit de klauwen zou gaan lopen, ZEKER toen het in Italië toesloeg.
Alleen had ik niet verwacht dat het zo lang zou duren.
Had een hogere mortaliteitsgraad verwacht, maar ook dat de maatregelen meer effect zouden hebben.
Ligt ook aan je sociale leven. Heel veel mensen werken hier in de straat in de zorg. Die lopen toch de meeste kans om besmet te worden lijkt het wel.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:38 schreef X-23 het volgende:
[..]
2e golf waren hier ook meer besmettingen. Al viel het met andere plaatsen wel mee dan.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik heb toen het in Italië toesloeg steeds met boodschappen doen gewoon wat extra blikjes en potjes gekocht en daarmee een voorraadje opgebouwd. Niet ineens hele karren vol met troep ingeslagen of zo, gewoon elke keer ff een beetje extra.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben in januari mijn voorraad gaan aanvullen. Toen kon je nog hamsteren zonder vuil aangekeken te worden.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Onze groenteboer is nu al 3 weken flink ziek door corona.
Lijkt een kinderschoentje.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zou ze in alle kleuren hebben besteld
ze hebben ze alleen nog in het wit en een heel lichte blauw. Die blauwe zat ik wel te betwijfelen. Zitten toch in de salequote:Op woensdag 9 december 2020 14:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zou ze in alle kleuren hebben besteld
Nou fijn voor je.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik kon gofferdomme niet eens brood kopenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Haags het volgende:
Dat hamsteren was wel echt zo'n debiel iets
Ik vraag me nog steeds af hoe ik het heb opgelopen.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ligt ook aan je sociale leven. Heel veel mensen werken hier in de straat in de zorg. Die lopen toch de meeste kans om besmet te worden lijkt het wel.
Ik denk dat dat een 'onderzoek' was van iemand die de kroeg in wouquote:Op woensdag 9 december 2020 14:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zat geen verduidelijking in, maar ik gok dat het aardig in de buurt komt van wat jij zegt ja.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:41 schreef Haags het volgende:
Dat hamsteren was wel echt zo'n debiel iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |