quote:Op woensdag 9 december 2020 13:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best leuk om zoiets later te krijgen
HAAHSquote:
Twitter!quote:Op woensdag 9 december 2020 13:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
kwam er laatst achter dat het mogelijk is om op de koelkast te twitteren
Ik heb zelf ook flinke boxen. Maar ik weiger ze weg te doen hoewel het ook obstakels zijn. Er zit ook een heerlijk geluid in ondanks dat ze al 30 jaar oud zijnquote:Op woensdag 9 december 2020 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Beiden mee eens, hoewel je wel absoluut een verschil merkt tussen deze en die melkpakjes.
Dit is echt kamervullend geluid, heel vol. Die boekenplankspeakertjes hebben een heel gericht geluid zodat je een kleine sweet spot hebt waar het geluid optimaal is. Daarbij is het geluid uit die kleine dingen vaak niet echt evenwichtig. Je mist vaak middengebied en vooral de echte, echte diepte.
Ja dan kun je een subwoofer gebruiken om het deels te compenseren, maar ikzelf hoor altijd precies waar zo'n kreng verstopt zit als ik bij mensen thuis kom en ze hebben muziek of een film op staan.
Die van mij ook wel hoorquote:Op woensdag 9 december 2020 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja op zijn leeftijd beginnen je hersenen al wat langzamer te werken he.
meestal zijn dingen van 30+ jaar oud niet meer zo heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2020 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook flinke boxen. Maar ik weiger ze weg te doen hoewel het ook obstakels zijn. Er zit ook een heerlijk geluid in ondanks dat ze al 30 jaar oud zijn![]()
[ afbeelding ]
Doet me denken aan Jamo speakers die ik vroeger heb gehad!quote:Op woensdag 9 december 2020 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook flinke boxen. Maar ik weiger ze weg te doen hoewel het ook obstakels zijn. Er zit ook een heerlijk geluid in ondanks dat ze al 30 jaar oud zijn![]()
[ afbeelding ]
mutsiequote:Op woensdag 9 december 2020 14:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die van mij ook wel hoor![]()
Zat vanochtend naar mijn telefoon te zoeken met mijn telefoon zelfzaklamp op de tel aan en zoeken onder bed of hij daar niet was gevallen
haten op Twitterquote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:03 schreef Mikeytt het volgende:
volgende kaap ik trouwens niet, dus wie pakt m?
Wat een groot dingquote:Op woensdag 9 december 2020 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Degene met de lapo zoals het hoort....quote:Op woensdag 9 december 2020 14:03 schreef Mikeytt het volgende:
volgende kaap ik trouwens niet, dus wie pakt m?
Haha moest lachenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die van mij ook wel hoor![]()
Zat vanochtend naar mijn telefoon te zoeken met mijn telefoon zelfzaklamp op de tel aan en zoeken onder bed of hij daar niet was gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |