chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Revolutions are the locomotives of history![]()
Ja vind ik ook. Ze komen boven mijn stemgeluid uit als ik meezing. Dat is heel belangrijkquote:Op woensdag 9 december 2020 14:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een groot ding![]()
Ook wel zonde om het weg te doen, als ze er nog goed geluid uit komt
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je zou niet kapen man ³"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Zodat de buren niet horen hoe vals je zingtquote:Op woensdag 9 december 2020 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ze komen boven mijn stemgeluid uit als ik meezing. Dat is heel belangrijk
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Je wil toch niet zeggen dat je ook maar 1 woord gelooft van wat die aandachtstrekker zegt?quote:
Als die vijf woorden typt zijn er 10 gelogen
Middag Moeniequote:![]()
![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
En ikzelf ook nietquote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zodat de buren niet horen hoe vals je zingt
Als hij ademt liegt hij alquote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je ook maar 1 woord gelooft van wat die aandachtstrekker zegt?
Als die vijf woorden typt zijn er 10 gelogen![]()
![]()
Moest opnieuw kijken, dacht 2 floppy disks boven mekaar te zienquote:Op woensdag 9 december 2020 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook flinke boxen. Maar ik weiger ze weg te doen hoewel het ook obstakels zijn. Er zit ook een heerlijk geluid in ondanks dat ze al 30 jaar oud zijn![]()
[ afbeelding ]
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 9 december 2020 14:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik ben een pathologische leugenaar man"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Mwa was wel te verwachten natuurlijkquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dit is theoretisch en praktisch onmogelijkquote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef mazaru het volgende:
Als die vijf woorden typt zijn er 10 gelogen
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa was wel te verwachten natuurlijk![]()
![]()
Voor jou nietquote:Op woensdag 9 december 2020 14:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is theoretisch en praktisch onmogelijk
Soms wel, maar beter niks geloven dusquote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je ook maar 1 woord gelooft van wat die aandachtstrekker zegt?
Als die vijf woorden typt zijn er 10 gelogen![]()
Toegevoegdquote:Op woensdag 9 december 2020 14:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel netjes gedaan![]()
Maar ik mis de kerstboom in de OP
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Nou als ik het aan Paul over laat verhonger ik,dus kook zelf welquote:Op woensdag 9 december 2020 14:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
ga jij vandaag koken of laat je het weer aan @:paul over ?
YESquote:![]()
Al mag het bovenste plaatje van Mariah er wel uit. Vind die best lelijk eigenlijk. De 2e is nog wel leuk![]()
Haterquote:Op woensdag 9 december 2020 14:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
YES![]()
Al mag het bovenste plaatje van Mariah er wel uit. Vind die best lelijk eigenlijk. De 2e is nog wel leukDie bovenste is juist leuker dan die eronder. VEel meer kerstsfeer
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
No fucking shit, dat hadden we nog niet gemerkt.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik ben een pathologische leugenaar man
Forum Opties Forumhop: Hop naar: