nee, morgen is dr laatste dag quarantainequote:Op woensdag 9 december 2020 14:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee, dat is ook wat zeg.. dat je het overleeft hebtmaar morgen komt ze weer thuis dus
Ja dat zou kunnen. Ze weten nog ook steeds niet hoelang je antistoffen bij je houdt als je het hebt gehad en of iedereen die het heeft gehad wel antistoffen heeft. Dus er is een kans dat de mensen die het in de eerste golf hebben gehad geen antistoffen meer hebben.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hij doelt op de 2e golf toch met die 2 miljoen. Volgens mij stond dit los van het aantal van de 1e golf.
Ohquote:Op woensdag 9 december 2020 14:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
nee, morgen is dr laatste dag quarantainedus eigenlijk 2 dagen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-12-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Ze weten nog ook steeds niet hoelang je antistoffen bij je houdt als je het hebt gehad en of iedereen die het heeft gehad wel antistoffen heeft. Dus er is een kans dat de mensen die het in de eerste golf hebben gehad geen antistoffen meer hebben.
Ik snap dat hele virus niet hoor. De 1 die vergeet 1 keer zijn handen te wassen en die wordt besmet en ik ben een half uur gemasseerd door iemand die besmet was zonder dat die het wist en ben niet besmet.
Nee, iets met een halve maan en een ster.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:27 schreef Mikeytt het volgende:
wordt dit de nieuwe Nederlandse vlag?
[ afbeelding ]
Is je mammie er niet?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
jaben al goffer 4 dagen alleen thuis
nog 1 dag
Een neef van mij en zijn gezin hebben het onlangs gehad en ze zijn er goed ziek van geweest. Verder ken ik ook niemand die het gehad heeft.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja tis allemaal een beetje gek ja.
Ik ken oprecht maar 1 iemand in mijn hele omgeving die het gehad heeft.
1 iemand in 10/11? Maanden dat we met deze shit bezig zijn...
Horeca moet open vind ikquote:Op woensdag 9 december 2020 14:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja de 1 wordt er doodziek van en de ander heeft nauwelijks last.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Een neef van mij en zijn gezin hebben het onlangs gehad en ze zijn er goed ziek van geweest. Verder ken ik ook niemand die het gehad heeft.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, iets met een halve maan en een ster.
Dan zit je wel in een veilige hoek. Hier hebben 8 buren van mij het al gehad en 2 vrienden. 1 heeft zelfs op de IC gelegen ermee en daar zat ik anderhalve week ervoor nog mee in de auto zonder mondkapje.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Moest gisteren wel lachen om die uitgelekte memo over de horeca.quote:
"Ja en dat maakt het virus juist zo gevaarlijk, want je kunt anderen besmetten zonder het te weten, en DIE kunnen er WEL goed ziek van worden! Of ze geven het weer aan anderen door die er juist weer ziek van kunnen worden."quote:Op woensdag 9 december 2020 14:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja de 1 wordt er doodziek van en de ander heeft nauwelijks last.
Oepsiequote:Op woensdag 9 december 2020 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zit je wel in een veilige hoek. Hier hebben 8 buren van mij het al gehad en 2 vrienden. 1 heeft zelfs op de IC gelegen ermee en daar zat ik anderhalve week ervoor nog mee in de auto zonder mondkapje.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Moest gisteren wel lachen om die uitgelekte memo over de horeca.
Oeps!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |