SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik dacht dat het zusjes waren.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Moeder en dochter inderdaad.
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:25 schreef Melting het volgende:
@:TT: dat schreef je net in het vorige topic als laatste.
Dat denk ik.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zusjes waren.
Oil of Olaz zeker...
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Het is onmiskenbaar Macy Gray. Titel weet ik niet.
Ik was je gelukkig net voor met mijn verbeteringquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:35 schreef MadMaster het volgende:
KC & The Sunshine Band - Come To My Island
Jullie allemaal!
Goed planquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:35 schreef MadMaster het volgende:
KC & The Sunshine Band - Come To My Island
Jullie allemaal!
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:36 schreef MadMaster het volgende:
We hadden maandag naar Aruba moeten vertrekken, realiseer ik me door dit plaatje nu...
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:36 schreef MadMaster het volgende:
We hadden maandag naar Aruba moeten vertrekken, realiseer ik me door dit plaatje nu...
Nee, ik wil niet een uurtje of 12 met een mondkapje op rondhuppelen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Daar had je achteraf gezien nog naar toegekund. Hoewel niet direct aan te raden, lijkt me.
Jij wilde zeker weer vliegen naar dat eiland van MadMaster?quote:
Best toch?quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:44 schreef livelink het volgende:
Ik zit in een rare discussie met mijn zoon. Ik vind prima beter dan goed en hij vindt goed beter dan prima.
Eric was bandlid van Derek & The Dominos en heeft het nummer daarna ook nog vaak gespeeld/gezongen...quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen bal van. Ik dacht ook dat dit van Eric Clapton was
Ik ga in deze met je zoon mee.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:44 schreef livelink het volgende:
Ik zit in een rare discussie met mijn zoon. Ik vind prima beter dan goed en hij vindt goed beter dan prima.
Ik ben het met je zoon eens.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:44 schreef livelink het volgende:
Ik ben van kamp Livelink...quote:Waar het om gaat is dat prima van z'n woordenboekbetekenis af aan het glijden is. Die is iets als eerste, fijnste, voornaamste, uitstekend, bijzonder goed. Maar inmiddels is gewoon goed positiever, en is prima verschoven naar 'niet zo veel tegenin te brengen'. Overigens hangt dat wel af van de intonatie.
Welterusten.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Melting, bedankt weer, maar ik hou het voor gezien.
Fijne voortzetting allen...
Trustenquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit wel, maar heb geen idee wie het zingt.
Welterustenquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten MadMaster.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:57 schreef livelink het volgende:
Je hebt per ongeluk iets uit de platenkast van Vout gepakt, Melting.
Ik zou dit aan Henk Wijngaard hebben toegeschreven. Ik had het heel ver verdrongen...quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Deze heeft in 1982 toch de 6e plaats in de top 40 behaald.
Ja, ik herken het liedje wel. Maar ik weet niet zo veel meer van de hitparades van de laatste jaren. Ik leef in een soort eigen muzikale wereld.quote:Op zondag 6 december 2020 00:00 schreef Melting het volgende:
Ik zou denken dat 11 deze wel zou kennen.
quote:Op zondag 6 december 2020 00:03 schreef livelink het volgende:
Jij zit nu in de categorie 'ik heb het wel eens gehoord, maar verder geen idee' te draaien, Melting.
Ik vind ze een beetje in de middenmoot zitten van wat ze gemaakt hebben.quote:Op zondag 6 december 2020 00:08 schreef DJ11 het volgende:
Mooi nummer(hoewel ik Let Me Live nog beter vind)
quote:Op zondag 6 december 2020 00:14 schreef livelink het volgende:
Don't let me be misunderstood - The Animals
quote:Op zondag 6 december 2020 00:16 schreef DJ11 het volgende:
C&C Music Factory - Make U Sweat (Everybody Dance Now)
Dat is ook zo.quote:Op zondag 6 december 2020 00:17 schreef brother52 het volgende:
Vind het al heel wat dat ik weet dat het c&c etc. is
Op zich had je de titel ook goed, maar officieel is het dus Gonna Make You Sweatquote:Op zondag 6 december 2020 00:17 schreef brother52 het volgende:
Vind het al heel wat dat ik weet dat het c&c etc. is
De hoes is sowieso foutquote:Op zondag 6 december 2020 00:22 schreef livelink het volgende:
Ik zeg &, brother52 zegt and en de hoes zegt +
quote:Op zondag 6 december 2020 00:22 schreef livelink het volgende:
Ik zeg &, brother52 zegt and en de hoes zegt +
Zo streng heb ik Melting ook nog nooit meegemaaktquote:
Ik moet nou eenmaal grenzen stellen.quote:Op zondag 6 december 2020 00:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo streng heb ik Melting ook nog nooit meegemaakt
Vanwege het Oost-Duitse?quote:Op zondag 6 december 2020 00:28 schreef livelink het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat dit een rechtsextemistische band was.
Vanwege de gevangenis, ja. En hun nette pakken.quote:
Goedemorgen Rafeiro. Dat zijn gekke fratsen die jij uithaalt. Let goed op jezelf!quote:Op zondag 6 december 2020 05:36 schreef Rafeiro het volgende:
Mogguh.
Ik weet niet hoe maar ben uit mn bed gepleurd, matras stond ook echt naast mijn bed en ik heb koppijn.
Dat is toch het doel van de vakantie? Even afstand nemen van je leven thuis.quote:Op zondag 6 december 2020 08:21 schreef Melting het volgende:
Iets vergeten
Het gaf hem vooral rust
In eerste instantie
Waardoor hij alles
Om zich heen vergat
Hij kwam er pas achter
Na een maand vakantie
Dat ie thuis ook nog
Twee labradors had!
Dat wel. Maar om dan je honden te vergeten. Die zullen wel voort honger hebben.quote:Op zondag 6 december 2020 08:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is toch het doel van de vakantie? Even afstand nemen van je leven thuis.
Ja, dat is het risico. Levend verscheurd worden bij thuiskomst. Maar dan heb je wel een heerlijke vakantie gehad, natuurlijk.quote:Op zondag 6 december 2020 08:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Maar om dan je honden te vergeten. Die zullen wel voort honger hebben.
quote:Op zondag 6 december 2020 09:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is het risico. Levend verscheurd worden bij thuiskomst. Maar dan heb je wel een heerlijke vakantie gehad, natuurlijk.
Goedemorgen.quote:
Er wordt druk met de knikkerbaan gespeeld !quote:Op zondag 6 december 2020 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Al fijn met de sinterklaascadeautjes aan het spelen?
quote:Op zondag 6 december 2020 09:18 schreef just me het volgende:
[..]
Er wordt druk met de knikkerbaan gespeeld !
Er blijft altijd een beetje kind in je hè?quote:Op zondag 6 december 2020 09:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Paar jaar geleden heb ik me ook enorm met een knikkerbaan vermaakt, samen met de broer van de vriendin waar ik op kinderverjaardag was, hij is bouwkundige. We hadden een enorm gevaarte gebouwd en toen struikelde de peuter, zo dat hele gevaarte plat...
Ik ga eigenlijk altijd wel met de kindjes spelen op een verjaardag. Bij dat gezin worden de kinderen nu wat te groot, die trekken ook op verjaardagen hun eigen plan.quote:Op zondag 6 december 2020 09:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Er blijft altijd een beetje kind in je hè?
Dan ga je toch met ze gamen, of wat ze tegenwoordig dan ook doen?quote:Op zondag 6 december 2020 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk altijd wel met de kindjes spelen op een verjaardag. Bij dat gezin worden de kinderen nu wat te groot, die trekken ook op verjaardagen hun eigen plan.
Nee, ze verdwijnen met vriendjes naar hun kamer enzo, je krijgt ze nauwelijks meer te zien.quote:Op zondag 6 december 2020 09:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ga je toch met ze gamen, of wat ze tegenwoordig dan ook doen?
Dat klinkt heel gaaf om 6 uur in de ochtendquote:Op zondag 6 december 2020 09:18 schreef just me het volgende:
[..]
Er wordt druk met de knikkerbaan gespeeld !
@Doedezemaar: dan weet je al wat Symph graag met kerst wil.quote:Op zondag 6 december 2020 09:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat klinkt heel gaaf om 6 uur in de ochtend![]()
Wel een gaaf cadeau
Hebben we een thema?quote:Op zondag 6 december 2020 12:56 schreef peaceman het volgende:
verzoekjes zijn welkom via dm (hopelijk heb ik ze)
quote:Op zondag 6 december 2020 12:55 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister naar we belong to the night geloof ik.
Muziek ter inspiratie voor je top 2000 lijst, maar vooral gewoon lekkere muziekquote:
hahaha je weet het maar nooit bij mij.quote:Op zondag 6 december 2020 13:14 schreef Rafeiro het volgende:
Rond een uur of 5 moet je wel stoppen trouwens, wil nog even naar de winkel en dan F1 kijken
quote:Op zondag 6 december 2020 13:29 schreef houdjemond het volgende:
Zo schiet mijn review niet op als ik blijf brullen en dansen
vind ik persoonlijk de leukste...quote:Op zondag 6 december 2020 14:01 schreef houdjemond het volgende:
Deze 3DD verdient eigenlijk ook een t2k plek.
quote:
Ja ja...quote:Op zondag 6 december 2020 14:07 schreef peaceman het volgende:
Ow en de volgende is niet omdat jij er bent 11, deze stond al klaar.
komt door je eigen timingquote:
dat verbaast me niet. 50 jaar oud en nog steeds prachtig!quote:Op zondag 6 december 2020 14:14 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer komt in één van mijn aanstaande shows voorbij...
Ik ook wel. En ik vind het zowel tekstueel, als muzikaal prachtig.quote:Op zondag 6 december 2020 14:15 schreef peaceman het volgende:
word er altijd een beetje melancholisch van
eens!quote:Op zondag 6 december 2020 14:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook wel. En ik vind het zowel tekstueel, als muzikaal prachtig.
lol... dit is Peter Toshquote:
We zijn benieuwd. Ik zou met gemak niet meer weten wat ik voor kids van die leeftijd moet draaien, als ik de vraag kreeg.quote:Op zondag 6 december 2020 14:26 schreef peaceman het volgende:
Ik moet zo ook even een nummer voor Lennon draaien...
hij heeft gisteren een lijstje gemaakt voor de top 2000. Op een bepaald moment wist ie niks meer (hij had er 23 ofzo) en heb ik hem liedjes laten horen en ging hij ja of nee zeggen. Daar zaten pijnlijke momenten bij.quote:Op zondag 6 december 2020 14:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We zijn benieuwd. Ik zou met gemak niet meer weten wat ik voor kids van die leeftijd moet draaien, als ik de vraag kreeg.
nee. ik zeg het wel als het zover is.quote:
Ah okéquote:Op zondag 6 december 2020 14:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee. ik zeg het wel als het zover is.
Komt ie zo met Mahler ofzoquote:Op zondag 6 december 2020 14:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah okéIk vond dit wel erg sophisticated voor zo'n jong jochie.
quote:Op zondag 6 december 2020 14:36 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond zwaait even naar haar overleden beste maatje![]()
Ik vind dat denk ik nog een van de beste nummers uit dat lijstjequote:Op zondag 6 december 2020 14:37 schreef DJ11 het volgende:
Gelukkig dat "Shape Of You" ons bespaard blijft.
Jaquote:Op zondag 6 december 2020 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind dat denk ik nog een van de beste nummers uit dat lijstjeNa Dance Monkey en The Final Countdown.
Wat in vredesnaam moet ik me voorstellen bij 'Jennifer eet matrassen'Is dat echt een bestaand liedje?
quote:Op zondag 6 december 2020 14:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind Metallica vrij kut. Maar nu maar even een keer niet dan.
Kennelijk wel ja. Ik ken het nietquote:Op zondag 6 december 2020 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind dat denk ik nog een van de beste nummers uit dat lijstjeNa Dance Monkey en The Final Countdown.
Wat in vredesnaam moet ik me voorstellen bij 'Jennifer eet matrassen'Is dat echt een bestaand liedje? Ik durf het niet te googelen.
ja bestaat echt... tip: zoek het niet op!quote:Op zondag 6 december 2020 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat in vredesnaam moet ik me voorstellen bij 'Jennifer eet matrassen'Is dat echt een bestaand liedje? Ik durf het niet te googelen.
aan het einde post ik de hele playlist nog wel in spoilersquote:Op zondag 6 december 2020 14:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Is er ergens een complete playlist of post je dat altijd gewoon hier? Ik luister voor het eerst mee haha, dit neem ik me al een hele tijd voor om eens te doen.
Wij ook hier, hup Lennon, je had ons allemaal te pakkenquote:
We hebben momenteel niet echt een functionerende website. DJ's die een playlist posten, doen dat hier in het topicquote:Op zondag 6 december 2020 14:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Is er ergens een complete playlist of post je dat altijd gewoon hier? Ik luister voor het eerst mee haha, dit neem ik me al een hele tijd voor om eens te doen.
quote:
quote:Op zondag 6 december 2020 14:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
aan het einde post ik de hele playlist nog wel in spoilers
haha ik vind m wel leuk.quote:Op zondag 6 december 2020 14:54 schreef MadMaster het volgende:
Oei, het meeste slechte nummer van Kiss ooit.
Altijd goed voor een fluitconcert tijdens de concerten, dus spelen ze het maar niet meer...
Hallo!
Troost je met de gedachte dat smaak zich blijft ontwikkelenquote:Op zondag 6 december 2020 14:51 schreef peaceman het volgende:
[..]daar ligt het niet aan... daarom vond ik het best pijnlijk dat o.a. John Lennon en Radiohead met een keiharde Nee werden weggestemd..
MMquote:Op zondag 6 december 2020 14:54 schreef MadMaster het volgende:
Oei, het meeste slechte nummer van Kiss ooit.
Altijd goed voor een fluitconcert tijdens de concerten, dus spelen ze het maar niet meer...
Hallo!
Dat valt ook wel weer meequote:Op zondag 6 december 2020 14:55 schreef Rafeiro het volgende:
"Nieuwe aanwas" welkom en trof dat jullie er zijn trouwens.
Oh en neem mij niet te serieus, ik spoor gewoon niet, maar doe niemand kwaad
Ik denk wel dat het goed komt. Ik ben in elk geval blij dat er wat interesse is gekomen.quote:Op zondag 6 december 2020 14:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat smaak zich blijft ontwikkelen![]()
(Ik moet ook waarschuwen: toen ik 11 was, was een bepaald duo dat eerder deze show voorbijkwam, nogal populair... en - zoals bekend - ben ik nog steeds fan)
Ik ken je heul wel uit FhFquote:Op zondag 6 december 2020 14:55 schreef Rafeiro het volgende:
"Nieuwe aanwas" welkom en trof dat jullie er zijn trouwens.
Oh en neem mij niet te serieus, ik spoor gewoon niet, maar doe niemand kwaad
Ik zit te denken wat ik luisterde toen ik 11 was. Vooral veel trance volgens mij; ik stemde toen ook al op de Top 2000 en vanaf de allereerste keer dat ik stemde heb ik elk jaar op Mauro Picotto gestemd als vrije keuze, dat houd ik vol tot en met de dag van vandaag.quote:Op zondag 6 december 2020 14:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat smaak zich blijft ontwikkelen![]()
Je bent geboren rond 1989?quote:Op zondag 6 december 2020 15:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zit te denken wat ik luisterde toen ik 11 was. Vooral veel trance volgens mij; ik stemde toen ook al op de Top 2000 en vanaf de allereerste keer dat ik stemde heb ik elk jaar op Mauro Picotto gestemd als vrije keuze, dat houd ik vol tot en met de dag van vandaag.Verder spul als Gigi d'Agostino en Scooter enzo, die stonden toen in ieder geval nog niet in de voorkeuzelijst.
1992. Dus heb de eerste paar edities nog niet gestemd, volgens mij vanaf 2003 toen ik dus precies 11 was ook.quote:
Ik wiebel ook gewoon weer leuk mee hoorquote:Op zondag 6 december 2020 15:02 schreef DJ11 het volgende:
Dit is wel draaglijk hoor. We zijn hier Vout gewend.
Okéquote:Op zondag 6 december 2020 15:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
1992. Dus heb de eerste paar edities nog niet gestemd, volgens mij vanaf 2003 toen ik dus precies 11 was ook.
Wat mij betreft is het net als politiek: de enige manier om het enigszins geloofwaardig te houden is door zelf je steentje bij te dragen en te stemmenquote:Op zondag 6 december 2020 15:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OkéIk heb jaren gestemd, maar nu niet meer. Het is net als met Sinterklaas: ik geloof er niet meer in.
quote:Op zondag 6 december 2020 15:04 schreef Rafeiro het volgende:
Lang niet gehoord, vogels zijn het er niet mee eens. Die overschreeuwen het.
Niet echt...quote:Op zondag 6 december 2020 15:02 schreef DJ11 het volgende:
Dit is wel draaglijk hoor. We zijn hier Vout gewend.
Over welke band hebben we het?quote:Op zondag 6 december 2020 15:12 schreef peaceman het volgende:
1 van mijn favoriete bandjes van de laatste jaren
geen idee.. heb t ze in elk geval NOG niet horen zeggen... prima bandje om live te zien.quote:Op zondag 6 december 2020 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind Nothing But Thieves trouwens ook een briljant gevonden bandnaam. Als in, ze kunnen iedere keer als ze een (best wel duur) concert geven opkomen met de woorden 'We are nothing but thieves'
Ik neem tenminste aan dat dat de grap is.
Ik heb ze volgens mij alleen op festivals gezien, niet als headliner ergens ofzo. Dus weet niet meer precies hoe ze wel of niet opkomen.quote:Op zondag 6 december 2020 15:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen idee.. heb t ze in elk geval NOG niet horen zeggen... prima bandje om live te zien.
2019 headliner van Dauwpop. Ge-wel-dig optreden!quote:Op zondag 6 december 2020 15:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb ze volgens mij alleen op festivals gezien, niet als headliner ergens ofzo.
Ik zou het bij twee houden. Het is voor die vogels ook een enorme verandering als er ineens andere vogels bijkomen. En het is niet gezegd dat het goed gaat.quote:Op zondag 6 december 2020 15:16 schreef Rafeiro het volgende:
Spruitje kaap ik soms even voor een knuffel, maar Draakje is ook best lief.
Zou er nog wel weer 1 of 2 bij willen. Maar wat dan en wil ze dan wel graag handtam. Nog even niet denk ik, haha.
Best lastig nog.
Ik denk ook wel dat dat het wordt. Maar stiekem wil ik dan soms wel een nieuwe. Maar een kleine erbij is in gedachte soms leuk, maar niet praktisch.quote:Op zondag 6 december 2020 15:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zou het bij twee houden. Het is voor die vogels ook een enorme verandering als er ineens andere vogels bijkomen. En het is niet gezegd dat het goed gaat.
Hier zou ik zeker op gestemd hebben. Ik beschouw dit nummer als mijn eerste actieve herinnering aan muziek.quote:Op zondag 6 december 2020 15:27 schreef houdjemond het volgende:
Ook vergeten op te stemmenI'll see myself out
Ik heb hem opgeschreven voor volgend jaarquote:Op zondag 6 december 2020 15:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier zou ik zeker op gestemd hebben. Ik beschouw dit nummer als mijn eerste actieve herinnering aan muziek.
die komt straksquote:Op zondag 6 december 2020 15:38 schreef DJ11 het volgende:
Over the promise you made gesproken: je zou Genesis draaien
nee. echt niet.quote:Op zondag 6 december 2020 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij draai je bijna hetzelfde als vorig jaar...
Sterker nog... alleen Once in a lifetime toen gedraaid.quote:Op zondag 6 december 2020 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij draai je bijna hetzelfde als vorig jaar...
vorig jaar alleen son of a preacherman nogquote:Op zondag 6 december 2020 15:46 schreef DJ11 het volgende:
![]()
![]()
Veelvuldig op gestemd. Grof schandaal dat dit niet meer in de Top 2000 staat.
leuk nummer wel.quote:Op zondag 6 december 2020 15:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoorde een liedje waardoor ik hier aan moest denken
ik zat al te bedenken waar ik die sample in had gehoord. Dank!quote:Op zondag 6 december 2020 15:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Later ook nog door Dario G gesampled in zijn hit Sunchyme.
zeker niet in de originele samenstellingquote:Op zondag 6 december 2020 16:07 schreef MadMaster het volgende:
Ben blij dat ik ze een jaartje of 10 geleden (??) nog live heb kunnen zien.
Ik vrees dat dat er niet meer van komt...
Leuke UI wel, trouwensquote:Op zondag 6 december 2020 16:07 schreef MadMaster het volgende:
Ben blij dat ik ze een jaartje of 10 geleden (??) nog live heb kunnen zien.
Ik vrees dat dat er niet meer van komt...
Die oude genesis is zeer de moeite waard!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |