vind ik persoonlijk de leukste...quote:Op zondag 6 december 2020 14:01 schreef houdjemond het volgende:
Deze 3DD verdient eigenlijk ook een t2k plek.
quote:
Ja ja...quote:Op zondag 6 december 2020 14:07 schreef peaceman het volgende:
Ow en de volgende is niet omdat jij er bent 11, deze stond al klaar.
komt door je eigen timingquote:
dat verbaast me niet. 50 jaar oud en nog steeds prachtig!quote:Op zondag 6 december 2020 14:14 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer komt in één van mijn aanstaande shows voorbij...
Ik ook wel. En ik vind het zowel tekstueel, als muzikaal prachtig.quote:Op zondag 6 december 2020 14:15 schreef peaceman het volgende:
word er altijd een beetje melancholisch van
eens!quote:Op zondag 6 december 2020 14:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook wel. En ik vind het zowel tekstueel, als muzikaal prachtig.
lol... dit is Peter Toshquote:
We zijn benieuwd. Ik zou met gemak niet meer weten wat ik voor kids van die leeftijd moet draaien, als ik de vraag kreeg.quote:Op zondag 6 december 2020 14:26 schreef peaceman het volgende:
Ik moet zo ook even een nummer voor Lennon draaien...
hij heeft gisteren een lijstje gemaakt voor de top 2000. Op een bepaald moment wist ie niks meer (hij had er 23 ofzo) en heb ik hem liedjes laten horen en ging hij ja of nee zeggen. Daar zaten pijnlijke momenten bij.quote:Op zondag 6 december 2020 14:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We zijn benieuwd. Ik zou met gemak niet meer weten wat ik voor kids van die leeftijd moet draaien, als ik de vraag kreeg.
nee. ik zeg het wel als het zover is.quote:
Ah okéquote:Op zondag 6 december 2020 14:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee. ik zeg het wel als het zover is.
Komt ie zo met Mahler ofzoquote:Op zondag 6 december 2020 14:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah okéIk vond dit wel erg sophisticated voor zo'n jong jochie.
quote:Op zondag 6 december 2020 14:36 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond zwaait even naar haar overleden beste maatje![]()
Ik vind dat denk ik nog een van de beste nummers uit dat lijstjequote:Op zondag 6 december 2020 14:37 schreef DJ11 het volgende:
Gelukkig dat "Shape Of You" ons bespaard blijft.
Jaquote:Op zondag 6 december 2020 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind dat denk ik nog een van de beste nummers uit dat lijstjeNa Dance Monkey en The Final Countdown.
Wat in vredesnaam moet ik me voorstellen bij 'Jennifer eet matrassen'Is dat echt een bestaand liedje?
quote:Op zondag 6 december 2020 14:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind Metallica vrij kut. Maar nu maar even een keer niet dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |