Ik zou dit aan Henk Wijngaard hebben toegeschreven. Ik had het heel ver verdrongen...quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Deze heeft in 1982 toch de 6e plaats in de top 40 behaald.
Ja, ik herken het liedje wel. Maar ik weet niet zo veel meer van de hitparades van de laatste jaren. Ik leef in een soort eigen muzikale wereld.quote:Op zondag 6 december 2020 00:00 schreef Melting het volgende:
Ik zou denken dat 11 deze wel zou kennen.
quote:Op zondag 6 december 2020 00:03 schreef livelink het volgende:
Jij zit nu in de categorie 'ik heb het wel eens gehoord, maar verder geen idee' te draaien, Melting.
Ik vind ze een beetje in de middenmoot zitten van wat ze gemaakt hebben.quote:Op zondag 6 december 2020 00:08 schreef DJ11 het volgende:
Mooi nummer(hoewel ik Let Me Live nog beter vind)
quote:Op zondag 6 december 2020 00:14 schreef livelink het volgende:
Don't let me be misunderstood - The Animals
quote:Op zondag 6 december 2020 00:16 schreef DJ11 het volgende:
C&C Music Factory - Make U Sweat (Everybody Dance Now)
Dat is ook zo.quote:Op zondag 6 december 2020 00:17 schreef brother52 het volgende:
Vind het al heel wat dat ik weet dat het c&c etc. is
Op zich had je de titel ook goed, maar officieel is het dus Gonna Make You Sweatquote:Op zondag 6 december 2020 00:17 schreef brother52 het volgende:
Vind het al heel wat dat ik weet dat het c&c etc. is
De hoes is sowieso foutquote:Op zondag 6 december 2020 00:22 schreef livelink het volgende:
Ik zeg &, brother52 zegt and en de hoes zegt +
quote:Op zondag 6 december 2020 00:22 schreef livelink het volgende:
Ik zeg &, brother52 zegt and en de hoes zegt +
Zo streng heb ik Melting ook nog nooit meegemaaktquote:
Ik moet nou eenmaal grenzen stellen.quote:Op zondag 6 december 2020 00:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo streng heb ik Melting ook nog nooit meegemaakt
Vanwege het Oost-Duitse?quote:Op zondag 6 december 2020 00:28 schreef livelink het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat dit een rechtsextemistische band was.
Vanwege de gevangenis, ja. En hun nette pakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |