SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik dacht dat het zusjes waren.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Moeder en dochter inderdaad.
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:25 schreef Melting het volgende:
@:TT: dat schreef je net in het vorige topic als laatste.
Dat denk ik.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zusjes waren.
Oil of Olaz zeker...
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Het is onmiskenbaar Macy Gray. Titel weet ik niet.
Ik was je gelukkig net voor met mijn verbeteringquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:35 schreef MadMaster het volgende:
KC & The Sunshine Band - Come To My Island
Jullie allemaal!
Goed planquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:35 schreef MadMaster het volgende:
KC & The Sunshine Band - Come To My Island
Jullie allemaal!
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:36 schreef MadMaster het volgende:
We hadden maandag naar Aruba moeten vertrekken, realiseer ik me door dit plaatje nu...
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:36 schreef MadMaster het volgende:
We hadden maandag naar Aruba moeten vertrekken, realiseer ik me door dit plaatje nu...
Nee, ik wil niet een uurtje of 12 met een mondkapje op rondhuppelen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Daar had je achteraf gezien nog naar toegekund. Hoewel niet direct aan te raden, lijkt me.
Jij wilde zeker weer vliegen naar dat eiland van MadMaster?quote:
Best toch?quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:44 schreef livelink het volgende:
Ik zit in een rare discussie met mijn zoon. Ik vind prima beter dan goed en hij vindt goed beter dan prima.
Eric was bandlid van Derek & The Dominos en heeft het nummer daarna ook nog vaak gespeeld/gezongen...quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen bal van. Ik dacht ook dat dit van Eric Clapton was
Ik ga in deze met je zoon mee.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:44 schreef livelink het volgende:
Ik zit in een rare discussie met mijn zoon. Ik vind prima beter dan goed en hij vindt goed beter dan prima.
Ik ben het met je zoon eens.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:44 schreef livelink het volgende:
Ik ben van kamp Livelink...quote:Waar het om gaat is dat prima van z'n woordenboekbetekenis af aan het glijden is. Die is iets als eerste, fijnste, voornaamste, uitstekend, bijzonder goed. Maar inmiddels is gewoon goed positiever, en is prima verschoven naar 'niet zo veel tegenin te brengen'. Overigens hangt dat wel af van de intonatie.
Welterusten.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Melting, bedankt weer, maar ik hou het voor gezien.
Fijne voortzetting allen...
Trustenquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit wel, maar heb geen idee wie het zingt.
Welterustenquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten MadMaster.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:57 schreef livelink het volgende:
Je hebt per ongeluk iets uit de platenkast van Vout gepakt, Melting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |