quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo slecht was het muzikaal niet...
Golden Earring - Going To The Run
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Melting is naar de badkamer verhuisd...
Waarschijnlijk om te kijken welke band daar staat te spelen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Melting is naar de badkamer verhuisd...
Deze versie heeft in de mastering een tikje te veel galm meegekregen. We noemen dat ook wel een BadMasterquote:
Beetje veel...quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zit een beetje een galm onder.
Oh ja, ik haal De Bos en Golden Earring altijd door elkaar.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was De Bos...
[ afbeelding ]
Ik noem dat een Kensingtonnetje...quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze versie heeft in de mastering een tikje te veel galm meegekregen. We noemen dat ook wel een BadMaster
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik haal De Bos en Golden Earring altijd door elkaar.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Nita Meyer - They don't Play Our Lovesong Anymore
Juist nietquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:11 schreef livelink het volgende:
Anita Meijer - They are playing our song???
De symboliek van dit nummer is duidelijk compleet aan mij voorbijgegaan.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is zo toch net een deelneemster aan Boer zoekt Vrouw?
Nee hoor, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Misschien vinden jullie dit een rare uitspraak, maar ik vind dat Anita Meyer een paar nummers heeft gemaakt die internationale allure hebben. Iemand als Barbara Streisand zou zich echt niet schamen voor een nummer als dit.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Joost Nuissl - Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
Ik zal het morgen even aan Babs vragen...quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Misschien vinden jullie dit een rare uitspraak, maar ik vind dat Anita Meyer een paar nummers heeft gemaakt die internationale allure hebben. Iemand als Barbara Streisand zou zich echt niet schamen voor een nummer als dit.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal het morgen even aan Babs vragen...
Dat wordt het bij mij altijd vanzelf.quote:
quote:
Dan wordt het al snel stalking...quote:
Jij doet aan planking in de polonaise?quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wordt het bij mij altijd vanzelf.
Daar draait het meestal wel op uit.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij doet aan planking in de polonaise?
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar draait het meestal wel op uit.
Ik zie het voor me...quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar draait het meestal wel op uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |