Jij hebt vanavond voetbal on your mind.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat even met een schuin oog een bepaalde voetbalwedstrijd in de gaten te houden
Op dit moment eventjes wel ja. Maar Radio 49 staat aan en de muziek is fijn. Zeker als Seal wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt vanavond voetbal on your mind.
Op hakken van 14 cm?quote:
quote:
Er zijn altijd wel dingen die hip zijn, waar je van denkt WTFquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:46 schreef Melting het volgende:
Dat was toen wat..... die broek die achterstevoren aangetrokken werd, was ineens hip!
Ik ben niet zo van de mode.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel dingen die hip zijn, waar je van denkt WTF
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de mode.
Wat is dat nu dan?
What has been seen, cannot be unseen.quote:
Dat kan nooit lang in de mode zijn met de temperaturen van nu.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat kan nooit lang in de mode zijn met de temperaturen van nu.
Die te kleine petjes bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel dingen die hip zijn, waar je van denkt WTF
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Die te kleine petjes bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Beter dan coronaquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat kan nooit lang in de mode zijn met de temperaturen van nu.
Nou...quote:
Is dat hip?quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat ze tegenwoordig hele grote hoofden hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, dat was zo'n 10 jaar geleden volgens mij ook wel even hip.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat hip?
Dat is toch gewoon koeltoer?
De hersenen lijken anders steeds kleiner te worden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze tegenwoordig hele grote hoofden hebben.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
De hersenen lijken anders steeds kleiner te worden.
Ik draag al zo'n 30 jaar dag in/dag uit caps, meestal fitted versies, en ik heb nog nooit een te kleine versie gekocht...quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat was zo'n 10 jaar geleden volgens mij ook wel even hip.
Maar wel bij bepaalde bevolkingsgroepen vooral, ja.
Je zou me ook ernstig teleurgesteld hebben als je er aan mee had gedaanquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draag al zo'n 30 jaar dag in/dag uit caps, meestal fitted versies, en ik heb nog nooit een te kleine versie gekocht.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Intwine - Happy
Iets met te grote oorbellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |