geen idee.. heb t ze in elk geval NOG niet horen zeggen... prima bandje om live te zien.quote:Op zondag 6 december 2020 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind Nothing But Thieves trouwens ook een briljant gevonden bandnaam. Als in, ze kunnen iedere keer als ze een (best wel duur) concert geven opkomen met de woorden 'We are nothing but thieves'
Ik neem tenminste aan dat dat de grap is.
Ik heb ze volgens mij alleen op festivals gezien, niet als headliner ergens ofzo. Dus weet niet meer precies hoe ze wel of niet opkomen.quote:Op zondag 6 december 2020 15:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen idee.. heb t ze in elk geval NOG niet horen zeggen... prima bandje om live te zien.
2019 headliner van Dauwpop. Ge-wel-dig optreden!quote:Op zondag 6 december 2020 15:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb ze volgens mij alleen op festivals gezien, niet als headliner ergens ofzo.
Ik zou het bij twee houden. Het is voor die vogels ook een enorme verandering als er ineens andere vogels bijkomen. En het is niet gezegd dat het goed gaat.quote:Op zondag 6 december 2020 15:16 schreef Rafeiro het volgende:
Spruitje kaap ik soms even voor een knuffel, maar Draakje is ook best lief.
Zou er nog wel weer 1 of 2 bij willen. Maar wat dan en wil ze dan wel graag handtam. Nog even niet denk ik, haha.
Best lastig nog.
Ik denk ook wel dat dat het wordt. Maar stiekem wil ik dan soms wel een nieuwe. Maar een kleine erbij is in gedachte soms leuk, maar niet praktisch.quote:Op zondag 6 december 2020 15:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zou het bij twee houden. Het is voor die vogels ook een enorme verandering als er ineens andere vogels bijkomen. En het is niet gezegd dat het goed gaat.
Hier zou ik zeker op gestemd hebben. Ik beschouw dit nummer als mijn eerste actieve herinnering aan muziek.quote:Op zondag 6 december 2020 15:27 schreef houdjemond het volgende:
Ook vergeten op te stemmenI'll see myself out
Ik heb hem opgeschreven voor volgend jaarquote:Op zondag 6 december 2020 15:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier zou ik zeker op gestemd hebben. Ik beschouw dit nummer als mijn eerste actieve herinnering aan muziek.
die komt straksquote:Op zondag 6 december 2020 15:38 schreef DJ11 het volgende:
Over the promise you made gesproken: je zou Genesis draaien
nee. echt niet.quote:Op zondag 6 december 2020 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij draai je bijna hetzelfde als vorig jaar...
Sterker nog... alleen Once in a lifetime toen gedraaid.quote:Op zondag 6 december 2020 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij draai je bijna hetzelfde als vorig jaar...
vorig jaar alleen son of a preacherman nogquote:Op zondag 6 december 2020 15:46 schreef DJ11 het volgende:
![]()
![]()
Veelvuldig op gestemd. Grof schandaal dat dit niet meer in de Top 2000 staat.
leuk nummer wel.quote:Op zondag 6 december 2020 15:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoorde een liedje waardoor ik hier aan moest denken
ik zat al te bedenken waar ik die sample in had gehoord. Dank!quote:Op zondag 6 december 2020 15:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Later ook nog door Dario G gesampled in zijn hit Sunchyme.
zeker niet in de originele samenstellingquote:Op zondag 6 december 2020 16:07 schreef MadMaster het volgende:
Ben blij dat ik ze een jaartje of 10 geleden (??) nog live heb kunnen zien.
Ik vrees dat dat er niet meer van komt...
Leuke UI wel, trouwensquote:Op zondag 6 december 2020 16:07 schreef MadMaster het volgende:
Ben blij dat ik ze een jaartje of 10 geleden (??) nog live heb kunnen zien.
Ik vrees dat dat er niet meer van komt...
Die oude genesis is zeer de moeite waard!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |