Kennelijk wel ja. Ik ken het nietquote:Op zondag 6 december 2020 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind dat denk ik nog een van de beste nummers uit dat lijstjeNa Dance Monkey en The Final Countdown.
Wat in vredesnaam moet ik me voorstellen bij 'Jennifer eet matrassen'Is dat echt een bestaand liedje? Ik durf het niet te googelen.
ja bestaat echt... tip: zoek het niet op!quote:Op zondag 6 december 2020 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind dat denk ik nog een van de beste nummers uit dat lijstjeNa Dance Monkey en The Final Countdown.
Wat in vredesnaam moet ik me voorstellen bij 'Jennifer eet matrassen'Is dat echt een bestaand liedje? Ik durf het niet te googelen.
aan het einde post ik de hele playlist nog wel in spoilersquote:Op zondag 6 december 2020 14:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Is er ergens een complete playlist of post je dat altijd gewoon hier? Ik luister voor het eerst mee haha, dit neem ik me al een hele tijd voor om eens te doen.
Wij ook hier, hup Lennon, je had ons allemaal te pakkenquote:
We hebben momenteel niet echt een functionerende website. DJ's die een playlist posten, doen dat hier in het topicquote:Op zondag 6 december 2020 14:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Is er ergens een complete playlist of post je dat altijd gewoon hier? Ik luister voor het eerst mee haha, dit neem ik me al een hele tijd voor om eens te doen.
quote:
quote:Op zondag 6 december 2020 14:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
aan het einde post ik de hele playlist nog wel in spoilers
haha ik vind m wel leuk.quote:Op zondag 6 december 2020 14:54 schreef MadMaster het volgende:
Oei, het meeste slechte nummer van Kiss ooit.
Altijd goed voor een fluitconcert tijdens de concerten, dus spelen ze het maar niet meer...
Hallo!
Troost je met de gedachte dat smaak zich blijft ontwikkelenquote:Op zondag 6 december 2020 14:51 schreef peaceman het volgende:
[..]daar ligt het niet aan... daarom vond ik het best pijnlijk dat o.a. John Lennon en Radiohead met een keiharde Nee werden weggestemd..
MMquote:Op zondag 6 december 2020 14:54 schreef MadMaster het volgende:
Oei, het meeste slechte nummer van Kiss ooit.
Altijd goed voor een fluitconcert tijdens de concerten, dus spelen ze het maar niet meer...
Hallo!
Dat valt ook wel weer meequote:Op zondag 6 december 2020 14:55 schreef Rafeiro het volgende:
"Nieuwe aanwas" welkom en trof dat jullie er zijn trouwens.
Oh en neem mij niet te serieus, ik spoor gewoon niet, maar doe niemand kwaad
Ik denk wel dat het goed komt. Ik ben in elk geval blij dat er wat interesse is gekomen.quote:Op zondag 6 december 2020 14:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat smaak zich blijft ontwikkelen![]()
(Ik moet ook waarschuwen: toen ik 11 was, was een bepaald duo dat eerder deze show voorbijkwam, nogal populair... en - zoals bekend - ben ik nog steeds fan)
Ik ken je heul wel uit FhFquote:Op zondag 6 december 2020 14:55 schreef Rafeiro het volgende:
"Nieuwe aanwas" welkom en trof dat jullie er zijn trouwens.
Oh en neem mij niet te serieus, ik spoor gewoon niet, maar doe niemand kwaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |