SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
[ Bericht 3% gewijzigd door Kopiko op 04-12-2020 16:13:53 ]
Werkt gewoon motiverend, stemmen gaan zequote:Op donderdag 3 december 2020 23:16 schreef Cassa95 het volgende:
"Stemweek nadert einde"
"Slot van de stemweek"
We zijn nog niet eens halverwege he
Ja, bij de eerste naamswijziging ('halverwege') deed ik de aanname dat de Stemweek tot & met vrijdag zou duren. Daarna werd ik wijzer en maakte ik met de topictitels wat passen op de plaats.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:16 schreef Cassa95 het volgende:
"Stemweek nadert einde"
"Slot van de stemweek"
We zijn nog niet eens halverwege he
Maar (mede door jeugdsentimentele redenen) tijdens de Top 2000 dus een guilty pleasure voor mij. Want dan kan ik, met een steenkoude pils erbij, er verbazingwekkend veel van genieten.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:18 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, Meat Loaf vind ik ook verschrikkelijk trouwens. Ze kunnen er bij Bat Out Of Hell ook gewoon geen eind aan breien. Theatrale kitsch
Graag gedaan minus Di-Rectquote:Op donderdag 3 december 2020 23:18 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kan me toch wel eindeloos vermaken met het bekijken al die stemlijstjes van onbekenden. Vooral de lijstjes waarop Queen, Billy Joel, Danny Vera en Di-rect gezamenlijk staan. Dan heb je in ieder geval nog één feestuurtje dit jaar.
snap ik ook welquote:Op donderdag 3 december 2020 23:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Maar (mede door jeugdsentimentele redenen) tijdens de Top 2000 dus een guilty pleasure voor mij. Want dan kan ik, met een steenkoude pils erbij, er verbazingwekkend veel van genieten.
Ik had oude Di-Rect boven mijn bed hangen maar toen was ik 11quote:Op donderdag 3 december 2020 23:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Van die band krijg ik Di-Rectieproblemen.
Ik vind de versie met dat vreemde liedje ervoor die ze vorig jaar draaien inderdaad ook niks, maar normaal is Bat out of Hell genot.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:18 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, Meat Loaf vind ik ook verschrikkelijk trouwens. Ze kunnen er bij Bat Out Of Hell ook gewoon geen eind aan breien. Theatrale kitsch
Zoals Meatloaf nooit eens zong, two out of four ain’t bad.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:18 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kan me toch wel eindeloos vermaken met het bekijken al die stemlijstjes van onbekenden. Vooral de lijstjes waarop Queen, Billy Joel, Danny Vera en Di-rect gezamenlijk staan. Dan heb je in ieder geval nog één feestuurtje dit jaar.
Namens het hele HJM-feestcafé bieden wij onze welgemeende excuses aanquote:
Tegenwoordig hangt daar een poster van Rick van Velthuysen?quote:Op donderdag 3 december 2020 23:26 schreef houdjemond het volgende:
Ik had oude Di-Rect boven mijn bed hangen maar toen was ik 11
quote:Op donderdag 3 december 2020 23:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tegenwoordig hangt daar een poster van Rick van Velthuysen?
Als ik een feestcafé en zo'n lijstje had zou ik nooit meer ergens excuses voor maken.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Namens het hele HJM-feestcafé bieden wij onze welgemeende excuses aan
Mooie zegquote:Op donderdag 3 december 2020 23:39 schreef Chiappucci het volgende:
Corona - The Rhythm Of The Night
Cock Robin - The Promise You Made
Propaganda - Duel Eye To Eye
All Saints - Pure Shores
Madonna - Live To Tell
Tubeway Army - Are Friends Electric?
The The - Uncertain Smile
Klein Orkest - Over De Muur
Suzanne Vega - Luka
Natalie Imbruglia - Torn
Pearl Jam - Jeremy
Hall & Oates - I Can't Go For That (No Can Do)
White Lies - Time To Give
Sting - If I Ever Lose My Faith In You
George Michael - Father Figure
U2 - The Unforgettable Fire
Outfield - Your Love
Hooters - Satellite
Anouk - One Word
Rowwen Hèze - Vlinder
Robbie Williams - Me And My Monkey
Robbie Williams - Feel
Chumbawamba - Tubthumping
Don Henley - The Boys Of Summer
Kate Bush - Cloudbusting
Waterboys - The Whole Of The Moon
Traveling Wilburys - Handle With Care
Mc Sar & The Real McCoy - Another Night
Nik Kershaw - Wouldn't It Be Good
Zucchero - Diamante
Robert Plant - Big Log
Clouseau - Daar Gaat Ze
Laura Pausini - La Solitudine
Dolly Dots - She's A Liar
George Michael & Elton John - Don't Let The Sun Go Down On Me
De krenten in de Pappucci!quote:Op donderdag 3 december 2020 23:39 schreef Chiappucci het volgende:
[...]
White Lies - Time To Give
U2 - The Unforgettable Fire
Don Henley - The Boys Of Summer
Waterboys - The Whole Of The Moon
Robert Plant - Big Log
[...]
Had je uit het vorige topic meegekregen dat ik OOK morgen het T2K thuispakket krijg?quote:Op donderdag 3 december 2020 23:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als ik een feestcafé en zo'n lijstje had zou ik nooit meer ergens excuses voor maken.
quote:
Yes. Als ik morgen een hond aanschaf en die dan op Fred, Bill en Dan laat stemmen, zou ik dan ook nog een pakket krijgen denk je?quote:Op donderdag 3 december 2020 23:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Had je uit het vorige topic meegekregen dat ik OOK morgen het T2K thuispakket krijg?
Jij verdient het thuispakket uiteraard.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:45 schreef FritsFlits het volgende:
Van de week het thuispakket gewonnen live bij Wouter en Frank![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
En zo heel gek is dat niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil vooral weten wat er in zit.
2, minimaal! Ligt aan het soort hond natuurlijk..quote:Op donderdag 3 december 2020 23:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Yes. Als ik morgen een hond aanschaf en die dan op Fred, Bill en Dan laat stemmen, zou ik dan ook nog een pakket krijgen denk je?
Spoilers!quote:Op donderdag 3 december 2020 23:45 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Gewoon de doos ook dicht laten hè, such a tease.quote:Op donderdag 3 december 2020 23:45 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Je krijgt er een van mij als je zo doorgaatquote:Op donderdag 3 december 2020 23:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En zo heel gek is dat niet.
Hopelijk geen poster van Rick van Velthuijsen
Als iemand het verdientquote:Op donderdag 3 december 2020 23:45 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2020 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij verdient het thuispakket uiteraard.
Ik wil vooral weten wat er in zit.
quote:Op donderdag 3 december 2020 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon de doos ook dicht laten hè, such a tease.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op donderdag 3 december 2020 23:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]Een top 2000 cafe in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je hoeft er niet eens zes uur in de rij ervoor te staan
quote:Op donderdag 3 december 2020 23:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op vrijdag 4 december 2020 00:02 schreef FritsFlits het volgende:
O ja.... en een petSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2020 23:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Spoilers!
Nee, jij verdient hem ook Frits
quote:Op donderdag 3 december 2020 23:59 schreef ok01 het volgende:
[..]
Een top 2000 cafe in huis![]()
En je hoeft er niet eens zes uur in de rij ervoor te staan
quote:
Er zijn grenzen hé...quote:Op donderdag 3 december 2020 23:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je krijgt er een van mij als je zo doorgaat
Zwartboek Coronaquote:Op donderdag 3 december 2020 21:38 schreef alpeko het volgende:
Even iets anders. Ik luister nu “Kom terug” van Spinvis met daarin de tip “Geef een naam aan ieder jaar”. Hoe zouden jullie dit jaar noemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(2019 was 'Beste Jaar Ooit')
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Hij is nog niet begonnen hoorquote:
qua inhoud vond ik het vorig jaar verrassend goedquote:Op vrijdag 4 december 2020 08:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter maar luisteren dan
Merol kon het vorig jaar ook, dus ik heb alle vertrouwen dat je wint.quote:
Van Parliament naar Joy Division. Via Prodigy en de Wu-Tang Clan.quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:25 schreef kipknots het volgende:
Mijn lijstje dan maar. Heb me niet heel druk gemaakt over de kans dat de nummers erin komen. Alleen soms gekozen voor een nummer dat in de keuzelijst staat ipv mijn favoriet.
Parliament - Give Up The Funk (Tear The Roof Off The Sucker)
Miles Davis - So What
Boards of Canada - Dayvan cowboy
David Bowie - Space Oddity
Queen - Don't Stop Me Now
Wu-tang clan - C.r.e.a.m.
Prince & The Revolution - When Doves Cry
Bill Withers - Harlem
Gil Scott Heron - The Bottle
Otis Redding - (Sittin' On) The Dock Of The Bay
Cake - The Distance
Prodigy - No Good (Start The Dance)
Jaydee - Plastic Dreams
Autechre - Pen Expers
Stevie Wonder - Higher Ground
Bjork - Human Behaviour
Tower of Power - Soul With A Capital S
James blake - Retrograde
Anderson .paak - Come down
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Beastie Boys - Sabotage
Streets - Dry Your Eyes
Gorillaz - Clint Eastwood
Massive Attack - Teardrop
Radiohead - Paranoid Android
Pink Floyd - Wish You Were Here
Funkadelic - Maggot brain
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Chic - Le Freak
Brothers Johnson - Stomp
John Coltrane - Acknowledgement
Spinvis - Smalfilm
Depeche Mode - Personal Jesus
Johnny Cash - Hurt
Racoon - Het is al laat toch (Voor de kleine)
Iemand die ook op Gil Scott Heron stemtquote:Op vrijdag 4 december 2020 08:25 schreef kipknots het volgende:
Mijn lijstje dan maar. Heb me niet heel druk gemaakt over de kans dat de nummers erin komen. Alleen soms gekozen voor een nummer dat in de keuzelijst staat ipv mijn favoriet.
Parliament - Give Up The Funk (Tear The Roof Off The Sucker)
Miles Davis - So What
Boards of Canada - Dayvan cowboy
Queen - Don't Stop Me Now
Wu-tang clan - C.r.e.a.m.
Prince & The Revolution - When Doves Cry
Bill Withers - Harlem
Gil Scott Heron - The Bottle
Otis Redding - (Sittin' On) The Dock Of The Bay
Cake - The Distance
Prodigy - No Good (Start The Dance)
Jaydee - Plastic Dreams
Autechre - Pen Expers
Stevie Wonder - Higher Ground
Bjork - Human Behaviour
Tower of Power - Soul With A Capital S
James blake - Retrograde
Anderson .paak - Come down
Beastie Boys - Sabotage
Streets - Dry Your Eyes
Gorillaz - Clint Eastwood
Massive Attack - Teardrop
Pink Floyd - Wish You Were Here
Funkadelic - Maggot brain
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Chic - Le Freak
Brothers Johnson - Stomp
John Coltrane - Acknowledgement
Spinvis - Smalfilm
Depeche Mode - Personal Jesus
Johnny Cash - Hurt
Racoon - Het is al laat toch (Voor de kleine)
Deze lijst is zó verrassend goed (inclusief Opperbaas George Clinton) dat ik je Björk vergeef.quote:
Die hééft FOK! - maar jij reageert maar nietquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:19 schreef PippenScottie het volgende:
Als FOK! een friend request functie had zou ik je helemaal volspammen!
Het is natuurlijk een schande dat George Clinton nog nooit in de top 2000 heeft gestaan... zo ontzettend invloedrijk als hij is geweest op de hedendaagse pop muziek. Zie ook mijn avatarquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Deze lijst is zó verrassend goed (inclusief Opperbaas George Clinton) dat ik je Björk vergeef.
Je zou kunnen stellen dat hij er - in de vorm van bijvoorbeeld Prince - toch een beetje in staat.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:49 schreef kipknots het volgende:
Het is natuurlijk een schande dat George Clinton nog nooit in de top 2000 heeft gestaan... zo ontzettend invloedrijk als hij is geweest op de hedendaagse pop muziek.
Tja, dat heb ik bijvoorbeeld met Rainbow. Zo staan er zo veel artiesten niet in, voornamelijk omdat ze helaas toch niet bekend genoeg zijn onder menig top 2000 stemmer.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:49 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een schande dat George Clinton nog nooit in de top 2000 heeft gestaan...
In geval van Coco Jambo vind ik dat niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
Coco Jambo en Get a Life zijn nou precies van die "lang niet gehoord" liedjes. Leuk toch?
Uiterst vreemd dat die band in deze inclusieve tijden de Top 2000 niet weet te bereiken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:56 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, dat heb ik bijvoorbeeld met Rainbow
En er zullen vast wel wat nummers met samples van hem in staanquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je zou kunnen stellen dat hij er - in de vorm van bijvoorbeeld Prince - toch een beetje in staat.
Te veel tabjes open terwijl ik veins te werkenquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In geval van Coco Jambo vind ik dat niet zo heel erg.
NB: gaat dit over de 4000?
Was niet corrigerend bedoeld hoor. Eerder nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Te veel tabjes open terwijl ik veins te werken
Get A Life als in het Stichting Brein-achtergrondmuziekje?quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
Coco Jambo en Get a Life zijn nou precies van die "lang niet gehoord" liedjes. Leuk toch?
Geen idee, de Soul II Soul versiequote:Op vrijdag 4 december 2020 11:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Get A Life als in het Stichting Brein-achtergrondmuziekje?
Nee die is van Ian Anderson:quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Get A Life als in het Stichting Brein-achtergrondmuziekje?
Gavin DeGraw 10 Alarmschijven, veel bekende radiohits en daarom een logische toevoeging.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:27 schreef Piebe het volgende:
Ben nog druk bezig met mijn lijstje en druk de keuzelijst aan het doorspitten.
George Harrison 4 keuzes en Gary Moore 3, vind ik vrij zuinig
Gavin De Graw, (volgens mij een 1,5 hitwonder) staat er 7 keer in.
Komt toch weer de vraag boven, hoe wordt zo'n lijst samengesteld?
Met 4000 nummers en vermoedelijk voornamelijk stemmers uit het Radio 10-publiek zelf, is dat ook wel een logische uitkomst.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb de Top 4000 weer even geprobeerd, maar heb m afgezet. T is alsof je naar de regulier uitzending van Radio 10 luistert maar dan met steeds een nummertje voor t nummertje
Sbs6 heeft een quiz morgen geloof ik, kan ik ook wel skippen dus?quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb de Top 4000 weer even geprobeerd, maar heb m afgezet. T is alsof je naar de regulier uitzending van Radio 10 luistert maar dan met steeds een nummertje voor t nummertje
Antwoord lijkt me duidelijkquote:
Touche Mexiquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Antwoord lijkt me duidelijk
Deels mee eens,quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met 4000 nummers en vermoedelijk voornamelijk stemmers uit het Radio 10-publiek zelf, is dat ook wel een logische uitkomst.
De Top 2000 zou ook niet echt boeiend zijn als er alleen Radio 2-luisteraars zouden stemmen op muziek uit die risicoloze playlist van Radio 2.
Open deur: Erg Frans....quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:23 schreef Cassa95 het volgende:
Onze kat heeft gestemd. Nu snap ik waarom ze nooit luistert: ze kan ons niet verstaan en doet ook gewoon geen moeite om ons te proberen te verstaan.
Adamo - Vous Permettez, Monsieur?
Anne-Marie David - Tu Te Reconnaitras
C. Jérôme - C'est Moi
Charles Aznavour - For Me Formidable
Dalida - Paroles
France Gall - Poupee De Cire, Poupee De Son (1965)
Gérard Lenorman - La Ballade Des Gens Heureux (1976)
Gérard Lenorman - Voici Les Clés (1977)
Gilbert Bécaud - L'Important C'est La Rose
Gilbert Becaud - Nathalie (1964)
Grace Jones - La Vie En Rose (1977)
Jacques Brel - Ne Me Quitte Pas (1959)
Jacques Brel - Voir Un Ami Pleurer (1961)
Jacques Dutronc - Il Est Cinq Heures, Paris S'éveille
Joe Dassin - Les Champs Elysées (1969)
Joe Dassin - L'été Indien
Johnny Hallyday - Pour Moi La Vie Va Commencer
Julien Clerc - Ce N'est Rien
Julien Clerc - Hélène
Julien Clerc - Ma Préférence
Julien Clerc - Si On Chantait
Julien Clerc - This Melody
Julien Clerc - Venise (Elle Voulait Qu'on L'Appelle) (1976)
Kate & Anna McGarrigle - Complainte Pour Ste Catherine
Maitre Gims - J'me Tire (2013)
Michel Delpech - Pour Un Flirt (1971)
Michel Fugain - Le Printemps
Michel Fugain - Une Belle Histoire (1972)
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara (1982)
Patrick Bruel - Casser La Voix (Live) (1992)
Patrick Bruel - Je M'attendais Pas à Toi
Poppys - Non Non Rien n'a Changé (1971)
Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je T'Aime Moi Non Plus (1969)
Stromae - Formidable (2013)
Vicky Leandros - Après Toi
Le Lacsquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:23 schreef Cassa95 het volgende:
Onze kat heeft gestemd. Nu snap ik waarom ze nooit luistert: ze kan ons niet verstaan en doet ook gewoon geen moeite om ons te proberen te verstaan.
C. Jérôme - C'est Moi
Dalida - Paroles
Julien Clerc - Hélène
Idem.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mee eens hoor, zo’n evenement in de vakantieperiode is ideaal, net als de Tour de France bij de zomervakantie hoort.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:34 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Deels mee eens,
ik denk dat de Top2000 ook totaal niet boeiend zou zijn als het mid november zou worden uitgezonden, of nu i.p.v. de T4000. HET grote unieke voordeel voor Radio 2 is dat het aan het einde van het jaar is. Gezelligheid, kerstbomen, oliebollen, nieuw jaar, terugkijken, huiselijkheid e.d. Dat geeft het een uniek gevoel.
Moet wel zeggen dat de charme er voor mij wel een beetje af aan het gaan is![]()
Vooral de verheerlijking van Radio 2 zelf voor de T2000 spreekt mij niet aan![]()
Redelijk kansloze maar wel mooie keuzes!quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Fleet Foxes - He Doesn't Know Why
Nirvana - In Bloom
Sufjan Stevens - The Predatory Wasp of the Palisades Is Out to Get Us!
Radiohead - Exit Music (For A Film)
Radiohead - Fake Plastic Trees
Nirvana - About A Girl (Unplugged)
Neutral Milk Hotel - Oh Comely
The Shins - Saint Simon
Velvet Underground & Nico - Sunday Morning
Gorillaz - Feel Good Inc.
Alanis Morissette - Thank U
Cure - Boys Don't Cry
Peter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst)
Beach Boys - God Only Knows
The Postal Service - Such Great heights
My Chemical Romance - Welcome to the black parade
Arctic Monkeys - Why'd You Only Call Me When You're High?
Editors - Smokers Outside The Hospital Doors
The Beatles - Norwegian Wood
Smiths - There Is a Light That Never Goes Out
Crosby, Stills & Nash - Marrakesh Express
Blur - Parklife
The Verve - Lucky Man
The Killers - Mr. Brightside
Arcade Fire - The Suburbs
R.E.M. - Man On The Moon
Wilco - Jesus, etc
Green Day - Basket Case
Elliott Smith - Between the bars
Bright Eyes - First Day Of My Life
Animals - House Of The Rising Sun
Kate Bush - Wuthering Heights
Laat ik ff afhangen van de Song. Als daar Impossible niet wint sluit ik die uit.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:37 schreef Tussle266 het volgende:
Voor de wind meer stemmen dan Soldaat Verder bij de Mol4000. Wat verwachten we maandagavond?
En met Hoe.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft Miss Monteal ooit de Top 2000 gehaald? Paar keer wel met Just a Flirt denk ik he?
Just a Flirt hoort er eigenlijk gewoon in.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft Miss Monteal ooit de Top 2000 gehaald? Paar keer wel met Just a Flirt denk ik he?
Ja.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik was zeer verrast dat Fleet Foxes er gewoon een kiesbaar nummer in had staan, anders was ik wellicht wel voor een ander nummer gegaan, maar deze is ook echt mooi. Bright eyes was ook kiesbaar trouwens!quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Redelijk kansloze maar wel mooie keuzes!
Klopt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Da's Nederlandstalig, mag ik hopen?
Een Frans lijstjequote:Op vrijdag 4 december 2020 12:23 schreef Cassa95 het volgende:
C. Jérôme - C'est Moi
Dalida - Paroles
Julien Clerc - Hélène
Dan stem ik nog liever Ike Turnerquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een Frans lijstje
Ik mis hier wel Le Vent Nous Portera
Impossible hing onderin bij De Mol, maar dat kwam volgens mij ook omdat die plaat nog in opkomst was ten tijde van de stemperiode voor die lijst.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laat ik ff afhangen van de Song. Als daar Impossible niet wint sluit ik die uit.
En la tribu de danaquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een Frans lijstje
Ik mis hier wel Le Vent Nous Portera
quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Da's Nederlandstalig, mag ik hopen?
Hoeveel gaan het halen denk je?quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:32 schreef cafca het volgende:
Nog maar een lijstje vol weggegooide stemmen:
John Cage - 4'33"
Langhorne Slim - Never Break
Billy Bragg - Accident waiting to happen
Chuck Prophet - Summertime thing
John Martyn - May you never
Records - Starry Eyes
Replacements - Swingin'Party
Iris Penning - Dood voor één dag
Sonics - Have love, will travel
Shins - New Slang
Julian Cope - Beautiful Love
Shawn Mullins - Lullaby
Beausoleil - Zydeco gris gris
Clientele - I Can't seem to make you mine
Father John Misty - Holy shit
Tom Rush - Urge for going
Violent Femmes - Blister in the Sun
Jonathan Wilson - Gentle Spirit
Crazy World of Arthur Browne - Fire
Silver Jews - Random Rules
Dawes - All your favorite bands
Morphine - In spite of me
Flamin Groovies - Shake some action
13th Floor Elevators - You're gonna miss me
Darren Hanlon - Chattanooga shoot shoot
Phoebe Bridgers - Funeral
Flaming Lips - In the morning of the magicians
Thomas Fersen - Les Papillion
Alan Stivell - Tri Martolo
Brandi Carlile - The Story
John Cale - Barracuda
Luka Bloom - Diamond Mountain
Woody Guthrie - This land is your land
Leadbelly - Cottonfields
Sandy Bull - Blend
Die 0.0001 is voor New Slang neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk ergens tussen de 0.0000 en 0.0001
Als ik kijk naar Fiolent Femmes, The Shins, Father John Misty en de rest van je lijstje is ook een beetje dat genre heb ik nog veel indie te ontdekken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:32 schreef cafca het volgende:
John Cage - 4'33"
Records - Starry Eyes
Shins - New Slang
Shawn Mullins - Lullaby
John Cale - Barracuda
Leadbelly - Cottonfields
Sandy Bull - Blend
Pfoe, wat mij betreft is alles uit dat lijstje de moeite waard, maar qua genre liggen ze nog wel wat uiteen. Gebaseerd op de 3 die jij noemt, zou ik zeggen, begin met Silver Jews, Replacements en Jonathan Wilson, mocht je die nog niet kennenquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik kijk naar Fiolent Femmes, The Shins, Father John Misty en de rest van je lijstje is ook een beetje dat genre heb ik nog veel indie te ontdekken.
Welke uit je lijstje raad je het meeste aan?
Dat 'nieuwe' album van Pohebe Bridgers is ook echt tof trouwens
Samen met John Cale ( die dit jaar door iemand is gecoverd, maar ik weet niet meer wie) zou ik die de meeste kans toedichten, jaquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 0.0001 is voor New Slang neem ik aan?
+1 voor Replacements, Julian Cope, Starry Eyes en 4'33"quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik kijk naar Fiolent Femmes, The Shins, Father John Misty en de rest van je lijstje is ook een beetje dat genre heb ik nog veel indie te ontdekken.
Welke uit je lijstje raad je het meeste aan?
Dat 'nieuwe' album van Pohebe Bridgers is ook echt tof trouwens
Hier ken ik dus letterlijk niets vanquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:32 schreef cafca het volgende:
John Cage - 4'33"
Records - Starry Eyes
Shins - New Slang
Shawn Mullins - Lullaby
John Cale - Barracuda
Leadbelly - Cottonfields
Sandy Bull - Blend
4'33'' herken je meteen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier ken ik dus letterlijk niets van
Als je Scrubs of Garden State hebt gezien dan herken je New Slang denk ik welquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze in de top 2000 langskomenquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
quote:
Mijn favoriet is deze metalcover:quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]! Van wie is jouw favoriete uitvoering?
Godsamme hahaha ik keek op youtube zojuist. Ik dacht 3x achterelkaar dat het beeld vast liepquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Godsamme hahaha ik keek op youtube zojuist. Ik dacht 3x achterelkaar dat het beeld vast liep
😆
Zie je wel?quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen duurt dat wel even, hoor
quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mijn favoriet is deze metalcover:
Inwisselbaar nummertje, erg jammer van deze stemactie dus wat mij betreft.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie nog best gebeuren dat Live is Life erin komt dankzij de recente dood van Maradona.
Zou het ook niet erg vinden, prima nummer.
Deze kan je wel opschrijven als je naar de lijstjes op sociale media kijkt hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:46 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie nog best gebeuren dat Live is Life erin komt dankzij de recente dood van Maradona.
Zou het ook niet erg vinden, prima nummer.
Hoezo?quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:49 schreef Tussle266 het volgende:
Over die lijstjes gesproken, de fanclubs worden ook wakker...
Aan het begin van de week zie je altijd de mensen zoals de aanwezigen in dit topic. Die hebben 11 maanden gewacht tot ze weer mochten. Dan lijkt het alsof de top tien uit King Kunta, Day is Done, Fake Empire en Jubilee Street zal bestaan. En dan ineens slaat het om en komen de Queens, Coldplays en Kensingtons uit hun schulp. Dat is dus nu.quote:
Was er een stemactie voor Jubilee Street? Dat had mijn hond moeten weten.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Aan het begin van de week zie je altijd de mensen zoals de aanwezigen in dit topic. Die hebben 11 maanden gewacht tot ze weer mochten. Dan lijkt het alsof de top tien uit King Kunta, Day is Done, Fake Empire en Jubilee Street zal bestaan. En dan ineens slaat het om en komen de Queens, Coldplays en Kensingtons uit hun schulp. Dat is dus nu.
Ik heb hem ook gemist, voor het veilige Into my arms gekozen. Jubilee Street kan op dit moment nog steeds wel erbij komen, veel van die andere platen ga je minder en minder zien nu de week vordert.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was er een stemactie voor Jubilee Street? Dat had mijn hond moeten weten.
Don't Panic niet, andere twee welquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Coldplay - Dont Panic
Boy Meets Girl - Waiting For A Star To Fall
Radiohead - Exit Music (For A Film)
Staan van mijn lijstje volgens mij nieuw in de keuzelijst. Vind ik leuk.
Vandaag is de dag voor de gemiddelde radioluisteraar. Hup Rollercoaster!quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Aan het begin van de week zie je altijd de mensen zoals de aanwezigen in dit topic. Die hebben 11 maanden gewacht tot ze weer mochten. Dan lijkt het alsof de top tien uit King Kunta, Day is Done, Fake Empire en Jubilee Street zal bestaan. En dan ineens slaat het om en komen de Queens, Coldplays en Kensingtons uit hun schulp. Dat is dus nu.
quote:Cure - A Forest
U2 - Where The Streets Have No Name
Simple Minds - New Gold Dream (81-82-83-84)
Cure - Primary
Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
Yazoo - Don't Go
Ike & Tina Turner - Nutbush City Limits
Specials - Guns Of Navarone
Long John Baldry - (Walk Me Out In The) Morning Dew
Julien Clerc - Venise (Elle Voulait Qu'on L'Appelle)
Ton Lebbink -Voetbalknieën
Kraftwerk -Radioactivity
Ultravox - Vienna
Donna Summer - I Feel Love
Depeche Mode - New Life
De Dijk - Onderuit
Klein Orkest - Laat Mij Maar Alleen
The Beat - Ranking Full Stop
Faithless - Salva Mea
Soft Cell - Torch
Joe Jackson - The Harder They Come
Supertramp - Fool's Overture
Talk Talk - It's My Life
Twee Belgen - Lena
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Electricity
Tubeway Army - Are Friends Electric?
Pink Floyd - One Of These Days
Jones & Stephenson - The First Rebirth
Earth & Fire - Maybe Tomorrow, Maybe Tonight
A Flock Of Seagulls - I Ran (So Far Away)
Robert Palmer - Johnny And Mary
Leftfield - Open Up
Fischer-Z - Marliese
Cult - She Sells Sanctuary
Katzenjammer - A Bar In Amsterdam
2 Belgenquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik wilde niet stemmen, ik zou niet stemmen, maar ben onder druk van collega's, die een gezamenlijke Spotify lijst wilde maken van alle gekozen songs wilde maken, toch gezwicht...![]()
10 Minuten later hadden er 35 andere songs kunnen staan.
Maar nu ga ik 'm delen ook...
[..]
Naast vele 'evergreens' heb ik er een paar tussen gestopt die ze waarschijnlijk nog nooit gehoord hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:35 schreef cafca het volgende:
Prima lijstje, hoor!
Voetbalknieën had ik ook nog overwogen voor mijn zinloze lijstje...
Lena, al dan niet bleek, is ook prima!quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naast vele 'evergreens' heb ik er een paar tussen gestopt die ze waarschijnlijk nog nooit gehoord hebben.
Waaronder Voetbalknieën en Lena...
Vanavond organiseer ik een whisky tasting voor 8 anderen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn jullie ook al in de vrijdagavondmood? Ik heb zin om te quizzen. Net maar een biertje open getrokken terwijl ik mn laatste werkzaamheden voor het weekend afrond.
ben gestopt met drinken dus geen borrel voor mij maar ik ga wellicht nog een jointje opsteken vanavond en een beetje voetbal kieknquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn jullie ook al in de vrijdagavondmood? Ik heb zin om te quizzen. Net maar een biertje open getrokken terwijl ik mn laatste werkzaamheden voor het weekend afrond.
Jij was toch nog niet superoud herinner ik mij? Wat maakt dat je bent gestopt met drinken?quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ben gestopt met drinken dus geen borrel voor mij maar ik ga wellicht nog een jointje opsteken vanavond en een beetje voetbal kiekn
nou uh, ik bleek alcoholist te zijn en ondervond op den duur lichamelijke en angstklachten van al dat zuipen, dus ben ik for the time being helemaal alcoholvrij onder hulp van professionals waar ik af en toe bij langskom. Ik zal misschien over een paar jaar weer af en toe kunnen borrelen, maar niet op dat tempo van voorheenquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij was toch nog niet superoud herinner ik mij? Wat maakt dat je bent gestopt met drinken?
Goed dat je hulp hebt gezocht dan! Alcoholisme is geen grap. Of was er een interventie voor nodig?quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou uh, ik bleek alcoholist te zijn en ondervond op den duur lichamelijke en angstklachten van al dat zuipen, dus ben ik for the time being helemaal alcoholvrij onder hulp van professionals waar ik af en toe bij langskom. Ik zal misschien over een paar jaar weer af en toe kunnen borrelen, maar niet op dat tempo van voorheen
Arthur Brown heeft een collega van mij 'geheel vrijwillig' op gestemd...quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Samen met John Cale ( die dit jaar door iemand is gecoverd, maar ik weet niet meer wie) zou ik die de meeste kans toedichten, ja
Naja, ik had het zelf ook wel door maar ik wou er niet aan toegeven totdat ik zelf echt wist dat het anders moestquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed dat je hulp hebt gezocht dan! Alcoholisme is geen grap. Of was er een interventie voor nodig?
Goed gedaanquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou uh, ik bleek alcoholist te zijn en ondervond op den duur lichamelijke en angstklachten van al dat zuipen, dus ben ik for the time being helemaal alcoholvrij onder hulp van professionals waar ik af en toe bij langskom. Ik zal misschien over een paar jaar weer af en toe kunnen borrelen, maar niet op dat tempo van voorheen
ben inmiddels nu ruim 5 maanden gestopt
Oh man, klinkt heftig. En heel vervelend. Knap en goed dat je hulp hebt gezocht (en je daar ook niet te groot voor voelde).quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
One night stand van begin tot eindquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:50 schreef Gretzl het volgende:
Nog een themalijstje! Wie als eerste het onderwerp raadt krijgt mijn Top 2000 pakket als ik er nog eentje win![]()
ABBA - The Winner Takes It All (1980)
Alice Deejay - Better Off Alone (1999)
Alizée - Moi... Lolita (2000)
Ava Max - Kings & Queens (2020)
BAP - Kristallnaach (1982)
Bachman–Turner Overdrive - Looking Out for Nr. 1 (1976)
Billy Joel - Piano Man (1974)
Bingo Players - Cry (Just a Little) (2011)
Blanks - Better Now (2019)
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days (1995)
Chuck Berry - Roll Over Beethoven (1956)
Eros Ramazzotti - Sta Passando Novembre (2005)
Europe - The Final Countdown (1986)
Gloria Gaynor - I Will Survive (1979)
Hans de Booij - Annabel (1983)
Is Ook Schitterend - Voltooid Verleden Tijd (1997)
Jewel - Foolish Games (1995)
Klein Orkest - Achter Elke Deur (1985)
LU BACH - Woke (2019)
Latin Quarter - Radio Africa (1985)
Little Eva - The Loco-motion (1962)
Nelly Furtado - Powerless (Say What You Want) (2003)
Noir Désir - Le Vent Nous Portera (2001)
Novastar - Wrong (1999)
Owl City & Carly Rae Jepsen - Good Time (2012)
Radiohead - Exit Music (For A Film) (1997)
Rammstein - Deutschland (2019)
Richard Marx - Right Here Waiting (1989)
Ronnie Flex & Maan - Blijf Bij Mij (2017)
Spinvis - Kom Terug (2011)
Suzan & Freek - Als Het Avond Is (2019)
The 1975 - The 1975 (2019)
The Beach Boys - Tears in the Morning (1970)
The Brahms - Golden (2015)
Train - 50 Ways to Say Goodbye (2012)
Beter laat dan nooit, respectquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Naja, ik had het zelf ook wel door maar ik wou er niet aan toegeven totdat ik zelf echt wist dat het anders moest
Nee, niet specifiek genoegquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
One night stand van begin tot eind
Forum voor Democratie!quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:50 schreef Gretzl het volgende:
Nog een themalijstje! Wie als eerste het onderwerp raadt krijgt mijn Top 2000 pakket als ik er nog eentje win![]()
ABBA - The Winner Takes It All (1980)
Alice Deejay - Better Off Alone (1999)
Alizée - Moi... Lolita (2000)
Ava Max - Kings & Queens (2020)
BAP - Kristallnaach (1982)
Bachman–Turner Overdrive - Looking Out for Nr. 1 (1976)
Billy Joel - Piano Man (1974)
Bingo Players - Cry (Just a Little) (2011)
Blanks - Better Now (2019)
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days (1995)
Chuck Berry - Roll Over Beethoven (1956)
Eros Ramazzotti - Sta Passando Novembre (2005)
Europe - The Final Countdown (1986)
Gloria Gaynor - I Will Survive (1979)
Is Ook Schitterend - Voltooid Verleden Tijd (1997)
Jewel - Foolish Games (1995)
Klein Orkest - Achter Elke Deur (1985)
LU BACH - Woke (2019)
Latin Quarter - Radio Africa (1985)
Little Eva - The Loco-motion (1962)
Nelly Furtado - Powerless (Say What You Want) (2003)
Noir Désir - Le Vent Nous Portera (2001)
Novastar - Wrong (1999)
Owl City & Carly Rae Jepsen - Good Time (2012)
Rammstein - Deutschland (2019)
Richard Marx - Right Here Waiting (1989)
Ronnie Flex & Maan - Blijf Bij Mij (2017)
Spinvis - Kom Terug (2011)
Suzan & Freek - Als Het Avond Is (2019)
The 1975 - The 1975 (2019)
The Beach Boys - Tears in the Morning (1970)
The Brahms - Golden (2015)
Train - 50 Ways to Say Goodbye (2012)
Gretzl en Forum voor Democratie is zoiets als Feyenoord en goed voetbal..quote:
quote:
Ik had gewoon zin om even te geinenquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gretzl en Forum voor Democratie is zoiets als Feyenoord en goed voetbal..
Dat hebben al die katten en honden al gedaan.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, en dan feitelijk die ene persoon die naar eigen de ziel van de partij is![]()
[..]
Ik had gewoon zin om even te geinenik ga geen PvdD-lijstje meer maken hoor
![]()
Ben je niet bang dat de top 2000 dit jaar dan een stuk saaier wordt?quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ben gestopt met drinken dus geen borrel voor mij maar ik ga wellicht nog een jointje opsteken vanavond en een beetje voetbal kiekn
Wat goed dat je het volhoudtquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mooie gevarieerde lijstquote:Op vrijdag 4 december 2020 18:06 schreef asco het volgende:
Zo, mijn plicht weer gedaan. Dit zijn mijn 35 heerlijkste:
ABBA - Does Your Mother Know (1979)
David Bowie - China Girl (1983)
Deep Purple - Child In Time (1970)
DJ Paul Elstak - Luv U More (1995)
Doe Maar - Smoorverliefd (1981)
Dire Straits - Brothers In Arms (1985)
Donna Summer - I Feel Love (1977)
Enigma - Sadeness (1990)
Frank Sinatra - Fly Me To The Moon (1964)
Frankie Knuckles - Your Love (1984)
Golden Earring - Twilight Zone (1982)
Guns N' Roses - November Rain (1992)
Het Goede Doel - In Het Leven (1982)
Jam & Spoon - Right In The Night (1994)
Jaydee - Plastic Dreams (1994)
Joe Smooth - Promised Land (1989)
John Lennon - Woman (1981)
Kate Bush - Cloudbusting (1985)
Lime - Your Love (1981)
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness (1992)
Mark & Clark Band - Worn Down Piano (1977)
Michael Jackson - Off The Wall (1979)
Natalie Imbruglia - Torn (1997)
Nomad - (Wanna Give You) Devotion (1991)
Pet Shop Boys - Suburbia (1986)
Prodigy - Smack My Bitch Up (1997)
Simply Red - Fairground (1995)
Supertramp - School (1974)
Talk Talk - It's My Life (1984)
Technotronic & Kelly - Pump Up The Jam (1989)
The Beatles - Help (1965)
The Rolling Stones - Paint It Black (1966)
Tori Amos - Winter (1992)
Wham - Everything She Wants (1984)![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker dansbaar lijstje!quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:06 schreef asco het volgende:
Zo, mijn plicht weer gedaan. Dit zijn mijn 35 heerlijkste:
ABBA - Does Your Mother Know (1979)
David Bowie - China Girl (1983)
Deep Purple - Child In Time (1970)
Doe Maar - Smoorverliefd (1981)
Dire Straits - Brothers In Arms (1985)
Donna Summer - I Feel Love (1977)
Enigma - Sadeness (1990)
Frank Sinatra - Fly Me To The Moon (1964)
Frankie Knuckles - Your Love (1984)
Golden Earring - Twilight Zone (1982)
Guns N' Roses - November Rain (1992)
Het Goede Doel - In Het Leven (1982)
Jam & Spoon - Right In The Night (1994)
Jaydee - Plastic Dreams (1994)
Joe Smooth - Promised Land (1989)
John Lennon - Woman (1981)
Kate Bush - Cloudbusting (1985)
Lime - Your Love (1981)
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness (1992)
Mark & Clark Band - Worn Down Piano (1977)
Michael Jackson - Off The Wall (1979)
Natalie Imbruglia - Torn (1997)
Nomad - (Wanna Give You) Devotion (1991)
Pet Shop Boys - Suburbia (1986)
Prodigy - Smack My Bitch Up (1997)
Simply Red - Fairground (1995)
Supertramp - School (1974)
Talk Talk - It's My Life (1984)
Technotronic & Kelly - Pump Up The Jam (1989)
The Beatles - Help (1965)
The Rolling Stones - Paint It Black (1966)
Wham - Everything She Wants (1984)![]()
![]()
![]()
![]()
Kom je nu meequote:Op vrijdag 4 december 2020 20:19 schreef Fylax het volgende:
Mensen, kunnen we er aub voor zorgen dat Exit Music van Radiohead en Citizen Erased van Muse nou eens eindelijk in de Top 2000 komt?
Och, valt mee. Ik denk dan domweg 'zij drinken een biertje, ik pak er een 0.0 bij, of iets anders. Is ook lekker.'quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, respect
Het lijkt me persoonlijk lastig om zoiets vol te houden in gezelschap
Exit Music staat voor het eerst in de voorkeuzelijst. Citizen Erased helaas nietquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:19 schreef Fylax het volgende:
Mensen, kunnen we er aub voor zorgen dat Exit Music van Radiohead en Citizen Erased van Muse nou eens eindelijk in de Top 2000 komt?
Scheelt dat er niet zoveel gezelschap is momenteel denk ikquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, respect
Het lijkt me persoonlijk lastig om zoiets vol te houden in gezelschap
Dat de kroegen enz dicht zijn scheelt echt hoor. Covid heeft me niet alleen ellende bezorgdquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Scheelt dat er niet zoveel gezelschap is momenteel denk ik
Een medestanderquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:32 schreef KolonelBroodje het volgende:
Of Monsters And Men - Little Talks
was vorige week de laatste keer geloof ik.quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:44 schreef Piles het volgende:
Is Leo vanavond nog online voor popquiz? Denk dat dat wel klaar is he?
Ik drink ook wel minder laatste maanden. En door alle maatregelen ben ik al 9 maanden niet verkouden geweestquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat de kroegen enz dicht zijn scheelt echt hoor. Covid heeft me niet alleen ellende bezorgd
Ik ook hoor, maar in die eerste maanden van niet drinken komt het goed uit.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik drink ook wel minder laatste maanden. En door alle maatregelen ben ik al 9 maanden niet verkouden geweestDat is een record geloof ik. Maar goed, heb toch liever wél een sociaal leven enzo.
Wat een heerlijk lijstjequote:Op vrijdag 4 december 2020 20:46 schreef BobW het volgende:
Ook maar een lijstje gemaakt
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
The Beatles - While My Guitar Gently Weeps
Vangelis - Conquest of Paradise
Tame Impala - Let It Happen
Muse - Hysteria
Eminem - Lose Yourself
Red Hot Chili Peppers - Give It Away
Foo Fighters - The Pretender
Linkin Park - In The End
Stranglers - Golden Brown
Tom Odell - Another Love
Deep Purple - Highway Star
The Mamas & The Papas - California Dreamin'
Kodaline - All I Want
REM - Find The River
Oasis - Live Forever
Muse - New Born
Coldplay - Politik
Cream - White Room
The Killers - All These Things That I've Done
Tiesto - Traffic
Robbie Williams - Feel
Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dancefloor
Joe Jackson - Real Men
Snow Patrol - Run
Travis - Why Does It Always Rain On Me
Imagine Dragons - Natural
Vera Lynn - We'll Meet Again
Harry Styles - Sign Of The Times
Nothing But Thieves - Trip Switch
Avicii ft. Aloe Blacc - Wake Me Up
Tenacious D - Tribute
Dat snap ik. Ik vind het ook wel knapquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar in die eerste maanden van niet drinken komt het goed uit.
Prima lijstje. Je hebt alleen Prince verkeerd gespeldquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:46 schreef BobW het volgende:
Ook maar een lijstje gemaakt
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
The Beatles - While My Guitar Gently Weeps
Vangelis - Conquest of Paradise
Tame Impala - Let It Happen
Muse - Hysteria
Eminem - Lose Yourself
Red Hot Chili Peppers - Give It Away
Foo Fighters - The Pretender
Linkin Park - In The End
Stranglers - Golden Brown
Tom Odell - Another Love
Deep Purple - Highway Star
The Mamas & The Papas - California Dreamin'
Kodaline - All I Want
REM - Find The River
Oasis - Live Forever
Muse - New Born
Coldplay - Politik
Cream - White Room
The Killers - All These Things That I've Done
Tiesto - Traffic
Robbie Williams - Feel
Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dancefloor
Joe Jackson - Real Men
Snow Patrol - Run
Travis - Why Does It Always Rain On Me
Imagine Dragons - Natural
Vera Lynn - We'll Meet Again
Harry Styles - Sign Of The Times
Nothing But Thieves - Trip Switch
Avicii ft. Aloe Blacc - Wake Me Up
Tenacious D - Tribute
Child in time op 1quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:57 schreef peaceman het volgende:
Als ik tijd heb wil ik binnenkort alle ingeleverde lijstjes in deze reeks in een sheet gooien om te kijken wat wij als fokkers voor toplijst maken.
"When a rocket ship explodes. And everybody still wants to fly"quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Prima lijstje. Je hebt alleen Prince verkeerd gespeld
Wie weet. Daar ben ik dus benieuwd naar. Zou wel fijn zijn dat iedereen, zoals de meesten ook doen, hun lijst als tekst in het topic zetten.quote:
quote:Charly Lownoise & Mental Theo- Wonderfull Days (1995)
2 Unlimited - Nothing Like The Rain (1995)
Snap - Welcome To Tomorrow (Are You Ready?) (1994)
Bob Marley & The Wailers - Three Little Birds (1977)
The Tornados - Telstar
Full House - Standing on the inside
Queen - Who Wants To Live Forever (1986)
David Bowie - Ziggy Stardust (1972)
Benny Benassi - Satisfaction
De Raggende Manne - Poep in je hoofd
Vangelis - Conquest Of Paradise (1995)
Kraftwerk - Autobahn (1975)
Delerium ft. Sarah McLachlan - Silence (Tiesto Mix) (1997)
Dr. Alban - It's My Life (1991)
Bloodhound Gang - Fire Water Burn (1997)
Bruce Springsteen - The River (1981)
Bomfunk MC's - Freestyler (2000)
Run DMC & Jason Nevins It's Like That (1997)
Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War (1978)
Zombie Nation - Kernkraft 400
Sash - Encore Un Fois (1996)
Armin van Buren - Burned with Desire
Rammstein - Du Hast (1997)
Metallica - The Unforgiven (Album Version) (1991)
Dubliners - The Wild Rover (1964)
Paul van Dijk - Time of Our Lives
Faithless - Insomnia (1996)
Scooter - Maria (I like it loud)
Madness - One Step Beyond (1979)
Manu Chao - Me Gustas Tu (2001)
Within Temptation - Ice Queen (2001)
Enigma - Sadeness (1990)
Dune - Hardcore Vibes
Dr. Oizo - Flat beat
Is Zombie Nation - Kernkraft 400 serieus geen keuzenummer?quote:
Ja, ik wilde het niet té makkelijk maken. Ik dacht dat iedereen bij Beter in Bed vrijwel direct aan Thierry zou denkenquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:20 schreef Cassa95 het volgende:
Waarom Woke van de heer Bach en niet Beter In Bed?
Waarom ben je gestopt, als ik vragen magquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Och, valt mee. Ik denk dan domweg 'zij drinken een biertje, ik pak er een 0.0 bij, of iets anders. Is ook lekker.'
Staat een paar posts erbovenquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:10 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt, als ik vragen mag
quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ow niet opgelet, het tempo van de posts houd ik niet altijd bij, maar wel knap van je. Er logt sociaal zoveel druk op (mee)drinken. Vooral om ook gezellig te doen of om los te komen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Staat een paar posts erboven
[..]
Las net een beetje terug. Respect hoorquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:17 schreef MTheBassman het volgende:
Sommigen kunnen zich misschien ook herinneren dat ik me erg slecht voelde vorige keer tijdens de top 2000. Dat was dus eigenlijk ik die onbewust aan het ontwennen was
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:17 schreef MTheBassman het volgende:
Sommigen kunnen zich misschien ook herinneren dat ik me erg slecht voelde vorige keer tijdens de top 2000. Dat was dus eigenlijk ik die onbewust aan het ontwennen was
Goed van je als het nodig is/was.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Morgen wordt sowieso beter dan gister. De angstaanval gister deed me slecht, maar een goede nachtrust deed me wel weer even goed.
Ik moest helaas wel veel nummers overslaan, maar mijn gemoedstoestand gaat voort.
Apocalyptica met Till. Leuke versie is datquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:21 schreef Kyran het volgende:
Lijst één van drie is klaar![]()
Heb drie nummers gekozen uit het lijstje met nummers die in 2019 uit de Top 2000 zijn gevallen. Deze aangevuld met zeven nummers die ik graag in de Top 2000 zou willen zien. De overige 25 plekken gebruikt voor nummers die in 2019 op 1401 of lager stonden.
Uit de lijst in 2019
No Limit - 2 Unlimited (1993)
Freestyler - Bombfunk MC's (1999)
Rockstar - Nickelback (2005)
Eigen toevoegingen
Kickstart My Heart - Mötley Crüe (1989)
Stupid Girl - Garbage (1995)
Strange Machines - The Gathering (1995)
Lateralus - Tool (2001)
Helden - Apocalyptica ft. Till Lindemann (2007)
Sancta Terra (Live) - Epica ft. Floor Jansen (2013)
The Greatest Show On Earth (Live) - Nightwish (2018)
Nummers die op 1401 of lager stonden in 2019
1411 - Jump Around - House of Pain (1992)
1428 - One More Time - Daft Punk (2000)
1485 - Blitzkrieg Bop - Ramones (1976)
1487 - We All Stand Together - Paul McCartney & Frog Chorus (1985)
1489 - Killing Me Softly - Fugees (1996)
1492 - Summertime - Ella Fitzgerald & Louis Armstrong (1958)
1511 - Why Don't You Do Right? - Beth Hart & Joe Bonamassa (2018)
1518 - Yellow Submarine - The Beatles (1966)
1552 - Outlaw In 'Em - Waylon (2018)
1579 - Woman - Wolfmother (2005)
1584 - Diane - Therapy? (1995)
1625 - Cocaine - J.J. Cale (1976)
1647 - Le Freak - Chic (1978)
1663 - Somebody To Love - Jefferson Airplane (1967)
1740 - No Diggity - Blackstreet ft. Dr Dre (1996)
1767 - Me Gustas Tu - Manu Chao ( 2001)
1769 - Rooster - Alice in Chains (1992)
1781 - Pretty Fly (For A White Guy) - Offspring (1999)
1854 - All Summer Long - Kid Rock (2008)
1855 - Ship To Wreck - Florence + The Machine (2015)
1874 - Praise You - Fatboy Slim (1998)
1896 - Love Shack - B-52's (1989)
1935 - Nothing Breaks Like A Heart - Mark Ronson & Miley Cyrus (2018)
1977 - Hijo De La Luna - Mecano (1990)
1983 - Hey Boy Hey Girl - The Chemical Brothers (1999)
Succes tijdens de Top 2000 zelf danquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:21 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Ow niet opgelet, het tempo van de posts houd ik niet altijd bij.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Succes tijdens de Top 2000 zelf dan
Speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:19 schreef Fylax het volgende:
Opvallend dat ik van Muse heel veel kan kiezen, maar nu niks uit de lijst heb, maar alleen maar vrije keuzesquote:Acda en de Munnik - Als het vuur gedoofd is
Arctic Monkeys - The View From the Afternoon (vrij)
Arctic Monkeys - Do I Wanna Know
Arctic Monkeys - Brainstorm (vrij)
Biffy Clyro - Many of Horror (vrij)
Blof - Blauwe Ruis
DJ Paul Elstak - Rainbow in the sky
Editors - Racing Rats
Editors - Smokers Outside the Hospital Doors
Evanescence - Bring me back to Life
Foo Fighters - Pretender
Foo Fighters - Times like these
Foo Fighters - Walk
Green Day - Basket Case
Green Day - Jesus of Suburbia
Johnny Cash - Hurt
The Killers - Mr. Brightside
The Killers - Somebody told Me
The Killers - When you where young (vrij)
Last Shadow Puppets - Age of the understatement (vrij)
Linkin Park + Jay-Z - Numb
Linkin Park - In the End
Manic Street Preachers - You stole the sun from my heart
Muse - Butterflies and Hurricanes (vrij)
Muse - Stockholm Syndrome (vrij)
Muse - Citizen Erased (vrij)
Nirvana - Come as you are
Queen - Hammer to Fall
Racoon - Liverpool Rain
Radiohead - Creep
The Smiths - Bigmouth Stikes again
Snow Patrol - Chasing Cars
Toto - Stop Loving You
Van Morrison - Moondance
Oh, het vakje voor anti-stemmen heb ik blijkbaar gemist in het procesquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:33 schreef Kyran het volgende:
Je lijstje was niet compleet, geen Child In Time
Leuke lijst, vooral die ‘eigen toevoegingen’quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:21 schreef Kyran het volgende:
Lijst één van drie is klaar![]()
Heb drie nummers gekozen uit het lijstje met nummers die in 2019 uit de Top 2000 zijn gevallen. Deze aangevuld met zeven nummers die ik graag in de Top 2000 zou willen zien. De overige 25 plekken gebruikt voor nummers die in 2019 op 1401 of lager stonden.
Uit de lijst in 2019
No Limit - 2 Unlimited (1993)
Freestyler - Bombfunk MC's (1999)
Rockstar - Nickelback (2005)
Eigen toevoegingen
Kickstart My Heart - Mötley Crüe (1989)
Stupid Girl - Garbage (1995)
Strange Machines - The Gathering (1995)
Lateralus - Tool (2001)
Helden - Apocalyptica ft. Till Lindemann (2007)
Sancta Terra (Live) - Epica ft. Floor Jansen (2013)
The Greatest Show On Earth (Live) - Nightwish (2018)
Nummers die op 1401 of lager stonden in 2019
1411 - Jump Around - House of Pain (1992)
1428 - One More Time - Daft Punk (2000)
1485 - Blitzkrieg Bop - Ramones (1976)
1487 - We All Stand Together - Paul McCartney & Frog Chorus (1985)
1489 - Killing Me Softly - Fugees (1996)
1492 - Summertime - Ella Fitzgerald & Louis Armstrong (1958)
1511 - Why Don't You Do Right? - Beth Hart & Joe Bonamassa (2018)
1518 - Yellow Submarine - The Beatles (1966)
1552 - Outlaw In 'Em - Waylon (2018)
1579 - Woman - Wolfmother (2005)
1584 - Diane - Therapy? (1995)
1625 - Cocaine - J.J. Cale (1976)
1647 - Le Freak - Chic (1978)
1663 - Somebody To Love - Jefferson Airplane (1967)
1740 - No Diggity - Blackstreet ft. Dr Dre (1996)
1767 - Me Gustas Tu - Manu Chao ( 2001)
1769 - Rooster - Alice in Chains (1992)
1781 - Pretty Fly (For A White Guy) - Offspring (1999)
1854 - All Summer Long - Kid Rock (2008)
1855 - Ship To Wreck - Florence + The Machine (2015)
1874 - Praise You - Fatboy Slim (1998)
1896 - Love Shack - B-52's (1989)
1935 - Nothing Breaks Like A Heart - Mark Ronson & Miley Cyrus (2018)
1977 - Hijo De La Luna - Mecano (1990)
1983 - Hey Boy Hey Girl - The Chemical Brothers (1999)
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, het vakje voor anti-stemmen heb ik blijkbaar gemist in het proces
Anders had ik met liefde daarop gestemd.
Stupid Girl en Strange Machines stonden zelfs in keuzelijstquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuke lijst, vooral die ‘eigen toevoegingen’
Ja, dat is de meest waarschijnlijke ervan. Al zou zo’n band als Tool ook best in de lijst mogen, en dan bij voorkeur met dit nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Stupid Girl en Strange Machines stonden zelfs in keuzelijst![]()
Verwacht er niet veel van, maar als The Greatest Show on Earth er al in komt ben ik blij
Dankje! Het is op den duur niet zo moeilijk. Het is makkelijk omdat je terugdenkt aan die verschrikkelijke ontwenningstijden en voelt dat je nu gewoon een stuk beter bent. Het duurde ook echt even voordat ik weer op peil kwam.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Las net een beetje terug. Respect hoor
Keep it up!
Respect dat je hulp hebt gezocht, gevonden en het al een mooie tijd volhoudt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:17 schreef MTheBassman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maken we het zelf maar gezellig
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:11 schreef houdjemond het volgende:
Zat er nog wat zinnigs in dat pakket?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maken we het zelf maar gezelligHet beste adres voor al uw primeurs!
Ben trots op jequote:Op vrijdag 4 december 2020 21:17 schreef MTheBassman het volgende:
Zeker wel;quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zat er nog wat zinnigs in dat pakket?
Nu ze op de NL tour gaat, krijgt ze vast wel een paar noteringenquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Just a Flirt hoort er eigenlijk gewoon in.
Goed bezig, man! 👊quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dankje! Het is op den duur niet zo moeilijk. Het is makkelijk omdat je terugdenkt aan die verschrikkelijke ontwenningstijden en voelt dat je nu gewoon een stuk beter bent. Het duurde ook echt even voordat ik weer op peil kwam.
Ah je had een pakketje gewonnen? Leuk!quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zeker wel;
[ afbeelding ]
Zo fout dat het leuk is
Alles is te koop.. Nee, flauw. Volgens mij worden ze alleen onder alle stemmers verloot..quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ah je had een pakketje gewonnen? Leuk!
Zou er ook wel één willenGaan die nog in verkoop straks ofzo?
Ah geinig. Dacht dat er ook bier en versnaperingen in zouden zitten!quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zeker wel;
[ afbeelding ]
Zo fout dat het leuk is
Leuk! Dan ga ik straks jouw lijstje opzoekenquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat een heerlijk lijstjeWe hebben ongeveer dezelfde smaak!
quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:11 schreef houdjemond het volgende:
Gezellige boel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maken we het zelf maar gezellig![]()
![]()
Omdat het ook allemaal zo niche en in de marge is, terwijl het vaak idd nummers van eigen bodem zijn die prima op Radio 2 zouden kunnen ipv een nieuwe drol van bijv Guus Meeuwis.quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luister nu trouwens naar 3voor12 Song of the Year. Fijne jaarlijkse verzameling leuke plaatjes. En zitten er altijd wel een paar tussen die ik heb gemist.
Ik ben wel heel erg van deze (vaak indiepop/electro) niche.quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:29 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Omdat het ook allemaal zo niche en in de marge is, terwijl het vaak idd nummers van eigen bodem zijn die prima op Radio 2 zouden kunnen ipv een nieuwe drol van bijv Guus Meeuwis.
Maar idd een lekkere uitzending!
Da's wel een puntje ja, zakje borrelnootjes en stukje salami had best gemogenquote:Op vrijdag 4 december 2020 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah geinig. Dacht dat er ook bier en versnaperingen in zouden zitten!
Nu Wies. De zangeres van Wies is na die van Clean Pete wel mn nieuwe muziekcrush geworden dit jaarquote:Op vrijdag 4 december 2020 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg van deze (vaak indiepop/electro) niche.
Nee?quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:09 schreef Piebe het volgende:
Iemand al gezien wat voor grote fout er gemaakt is in de keuzelijst bij Paul Simon?
Of loop ik achter?
Het enige dat mij opviel is dat Kodachrome terug is op de keuzelijstquote:
Lekker plaatjes schietenquote:Op vrijdag 4 december 2020 23:48 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Het enige dat mij opviel is dat Kodachrome terug is op de keuzelijst
Op gestemdquote:Op vrijdag 4 december 2020 23:48 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Het enige dat mij opviel is dat Kodachrome terug is op de keuzelijst
Impossible niet op 1 vind ik wel veelzeggend voor hoe die plaat het gaat doen in de Top 2000.quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luister nu trouwens naar 3voor12 Song of the Year. Fijne jaarlijkse verzameling leuke plaatjes. En zitten er altijd wel een paar tussen die ik heb gemist.
Die 0,3% zegt ongeveer hetzelfde. Zelfde vraag opnieuw dan: Door de wind of Soldaat Verder?quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Impossible niet op 1 vind ik wel veelzeggend voor hoe die plaat het gaat doen in de Top 2000.
Geen Celeste in de top 100quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Impossible niet op 1 vind ik wel veelzeggend voor hoe die plaat het gaat doen in de Top 2000.
Ik heb Stop this flame gewoon gehoord?quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen Celeste in de top 100.
[ afbeelding ]
Ik vind de top 100 overall wel een stuk beter dan de afgelopen 2-3 jaar. Hoop favoriete artiesten waar ik ook op heb gestemd (voornamelijk vrouwelijke singer-songwriters).quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen Celeste in de top 100.
[ afbeelding ]
3FM moet de luisterkinders nog kennis laten maken met Soccer Mommy.quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vind de top 100 overall wel een stuk beter dan de afgelopen 2-3 jaar. Hoop favoriete artiesten waar ik ook op heb gestemd (voornamelijk vrouwelijke singer-songwriters).
Gewoon 34 jaquote:Op vrijdag 4 december 2020 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Stop this flame gewoon gehoord?
quote:The Alan Parsons Project - Old And Wise (1982)
Alannah Myles - Black Velvet (1990)
Alanis Morissette - You Oughta Know (1996)
B-52's - Love Shack (1989)
Babys - Everytime I Think Of You (1979)
BAP - Kristallnaach (1983)
Bow Wow Wow - The Man Mountain (1983)
Bruce Springsteen - The River (1981)
Dire Straits - Telegraph Road (1982)
Enigma - Sadeness (1990)
Evanescence - My Immortal (2003)
Garbage - Only Happy When It Rains (1996)
Gerry & The Pacemakers - You'll Never Walk Alone (1963)
Hall & Oates - I Can't Go For That (No Can Do) (1981)
Heart - All I Wanna Do Is Make Love To You (1990)
Iron Maiden - Run To The Hills (1982)
Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire (1957)
Kim Wilde - Kids In America (1981)
Kristin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost (1994)
Marc Cohn - Walking In Memphis (1991)
Motors - Airport (1978)
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans (1982)
Outfield - Your Love (1986)
Richard Harris - MacArthur Park (1968)
Robert Miles - Children (1996)
Sass Jordan - High Road Easy (1994)
Snow Patrol - Chasing Cars (2006)
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirk (1982)
Steely Dan - Do It Again (1972)
Styx - Babe (1980)
Tic Tac Toe - Warum (1997)
Yazoo - Don't Go (1982)
Slechte smaak wel.quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:04 schreef Starflyer het volgende:
Het stemlijstje van mijn tijdelijke huisdier
[..]
Voor het eerst in 10 jaar niet het Oor eindejaarsnummer gekocht. Eefje de Visser heeft een aardig album gemaakt maar 1? Nee. En de rest van de lijst vond ik ook wel erg hoog anti commercie gehalte. Geen Killers en geen NBT in de gehele lijst. Ik hoop dat Kink een lijst gaat maken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:58 schreef Gretzl het volgende:
Op de Radio 2-burelen zullen ze zich hopelijk eens achter de oren krabben nu Eefje de Visser volgens zowel OOR (journalisten) als 3voor12 het Album van het Jaar heeft gemaakt en in de Song van het Jaar-verkiezing ook nog even op #2 eindigt met Oh.
Het is een prima nummer voor op de radio maar het heeft niet echt iets speciaals ofzo.quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:10 schreef Cassa95 het volgende:
Als Snelle niet een paar hitjes had gescoord dit jaar (Smoorverliefd en 17 Miljoen Mensen) had Blinding Lights 21 weken verdiend op 1 gestaan in de top 40. Voor het eerst ooit dat de 3fm Song van het Jaar gelijk is aan de Top40 hit van het jaar. Staat sinds release ruim een jaar geleden in de top 15 wereldwijd op Spotify. Verbrak record na record in Amerika (41 weken top 10, 33 weken top 5) en gaat in dit tempo ook makkelijk de meest gestreamde track ooit worden.
quote:Pearl Jam
Black
Rammstein
Deutschland
Within Temptation
Ice Queen
Queen
Who Wants To Live Forever
Pink Floyd
Comfortably Numb
Pink Floyd
Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
The Beatles
Hey Jude
Rage Against The Machine
Killing In The Name
Metallica
The Unforgiven III
Metallica
Enter Sandman
Metallica
Sad But True
Metallica
Whiskey In The Jar
Metallica
One
Connells
'74-'75
Youssou N'Dour & Neneh Cherry
7 Seconds
Iron Maiden
Fear Of The Dark
Iron Maiden
Run To The Hills
Floor Jansen & Henk Poort
Phantom Of The Opera
Disturbed
The Sound Of Silence
Robbie Williams
Angels
Aerosmith
Dream On
The Alan Parsons Project
Don't Answer Me
Gerry Rafferty
Baker Street
Gilbert O'Sullivan
Nothing Rhymed
R.E.M.
Imitation Of Life
Cliff Richard & The Young Ones
Living Doll
Nena & Kim Wilde
Anyplace, Anywhere, Anytime
Michael Jackson
Earth Song
Limp Bizkit
Behind Blue Eyes
Linkin Park
One More Light
Linkin Park
In The End
Zálig lijstje! Maar volgend jaar een ander nr van Limp Bizkit bittequote:Op zaterdag 5 december 2020 07:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook even een lijstje ingestuurd
[..]
Stop the count! Het zijn valse stemmen, allemaal!quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie de lijstjes van mij neefjes en nichtjes binnen druppelen. Mocht je je afvragen wie er op Snelle of Freek en Suzan stemmen. Maar daar begint het. Er druppelt steeds meer oude meuk binnen in hun lijstjes.quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Stop the count! Het zijn valse stemmen, allemaal!
Ik moet die van mij nog maken, wat heb je het liefst?quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ben druk bezig om alle hier geplaatste lijstje in excel te gieten. Jullie hebben er echter een uitdaging van gemaakt met mijn beperkte excel kwaliteiten...
een nummer ervoor, een jaartal erachter, wel of geen streepje tussen de titel en artiest
Band Titelquote:Op zaterdag 5 december 2020 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet die van mij nog maken, wat heb je het liefst?
Wat hou ik toch van realismequote:Op zaterdag 5 december 2020 11:21 schreef Beathoven het volgende:
Doe geen nummers buiten de lijsten want die komen er toch niet in.
En dan... conclusies trekken? Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ben druk bezig om alle hier geplaatste lijstje in excel te gieten.
Mee eens, maar ik houd ook van naïef optimisme en dat je favorieten er eindelijk wel eens in komenquote:
De fok toplijst maken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En dan... conclusies trekken? Ben benieuwd.
Zelfs mijn handgeschreven?quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ben druk bezig om alle hier geplaatste lijstje in excel te gieten. Jullie hebben er echter een uitdaging van gemaakt met mijn beperkte excel kwaliteiten...
een nummer ervoor, een jaartal erachter, wel of geen streepje tussen de titel en artiest
Heb je daar tijd voor?quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:33 schreef peaceman het volgende:
daarvan had je ook een linkje van de stemlijst gepost toch?quote:
Nee. Dat doen wij met kerst.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je daar tijd voor?
Moet je niet met crêpe papier in de weer om surprises te maken, of te bedenken wat er mooi rijmt op quarantaine?
Hier ook met kerstquote:Op zaterdag 5 december 2020 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarvan had je ook een linkje van de stemlijst gepost toch?
[..]
Nee. Dat doen wij met kerst.
Oh, gaaf!quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
De fok toplijst maken.
En wie weet, misschien ga ik m nog wel uitzenden ook.
Als je van de aantallen stemmers en luisteraars van Radio 2 uitgaat dan is de enige manier om een nummer erin te krijgen een actieve oproep te doen op de radio zelf of iets te volgen waar al een plug-actie voor bestaat.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik houd ook van naïef optimisme en dat je favorieten er eindelijk wel eens in komen
quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarvan had je ook een linkje van de stemlijst gepost toch?
[..]
Yush, was je gewoon aan het plagen![]()
Tof!!quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
De fok toplijst maken.
Is dit allemaal geen enorm omslachtige manier om een keer Alone Again Or te kunnen draaien in je show?quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
De fok toplijst maken.
Nee, want die draai ik vaak genoeg.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is dit allemaal geen enorm omslachtige manier om een keer Alone Again Or te kunnen draaien in je show?
quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:23 schreef peaceman het volgende:
3504 stemmen tot nu toe in dit topic.
quote:Op donderdag 3 december 2020 23:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tegenwoordig hangt daar een poster van Rick van Velthuysen?
Er kan nog een paar dagen gestemd worden, dus niet te laat hoor.quote:
Held!quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
De fok toplijst maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |