Gewoon 34 jaquote:Op vrijdag 4 december 2020 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Stop this flame gewoon gehoord?
quote:The Alan Parsons Project - Old And Wise (1982)
Alannah Myles - Black Velvet (1990)
Alanis Morissette - You Oughta Know (1996)
B-52's - Love Shack (1989)
Babys - Everytime I Think Of You (1979)
BAP - Kristallnaach (1983)
Bow Wow Wow - The Man Mountain (1983)
Bruce Springsteen - The River (1981)
Dire Straits - Telegraph Road (1982)
Enigma - Sadeness (1990)
Evanescence - My Immortal (2003)
Garbage - Only Happy When It Rains (1996)
Gerry & The Pacemakers - You'll Never Walk Alone (1963)
Hall & Oates - I Can't Go For That (No Can Do) (1981)
Heart - All I Wanna Do Is Make Love To You (1990)
Iron Maiden - Run To The Hills (1982)
Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire (1957)
Kim Wilde - Kids In America (1981)
Kristin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost (1994)
Marc Cohn - Walking In Memphis (1991)
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara (1982)
Motors - Airport (1978)
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans (1982)
Outfield - Your Love (1986)
Radiohead - Exit Music (For A Film) (1997)
Richard Harris - MacArthur Park (1968)
Robert Miles - Children (1996)
Sass Jordan - High Road Easy (1994)
Snow Patrol - Chasing Cars (2006)
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirk (1982)
Steely Dan - Do It Again (1972)
Styx - Babe (1980)
Tic Tac Toe - Warum (1997)
Tori Amos - Winter (1992)
Yazoo - Don't Go (1982)
Slechte smaak wel.quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:04 schreef Starflyer het volgende:
Het stemlijstje van mijn tijdelijke huisdier
[..]
Voor het eerst in 10 jaar niet het Oor eindejaarsnummer gekocht. Eefje de Visser heeft een aardig album gemaakt maar 1? Nee. En de rest van de lijst vond ik ook wel erg hoog anti commercie gehalte. Geen Killers en geen NBT in de gehele lijst. Ik hoop dat Kink een lijst gaat maken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:58 schreef Gretzl het volgende:
Op de Radio 2-burelen zullen ze zich hopelijk eens achter de oren krabben nu Eefje de Visser volgens zowel OOR (journalisten) als 3voor12 het Album van het Jaar heeft gemaakt en in de Song van het Jaar-verkiezing ook nog even op #2 eindigt met Oh.
Het is een prima nummer voor op de radio maar het heeft niet echt iets speciaals ofzo.quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:10 schreef Cassa95 het volgende:
Als Snelle niet een paar hitjes had gescoord dit jaar (Smoorverliefd en 17 Miljoen Mensen) had Blinding Lights 21 weken verdiend op 1 gestaan in de top 40. Voor het eerst ooit dat de 3fm Song van het Jaar gelijk is aan de Top40 hit van het jaar. Staat sinds release ruim een jaar geleden in de top 15 wereldwijd op Spotify. Verbrak record na record in Amerika (41 weken top 10, 33 weken top 5) en gaat in dit tempo ook makkelijk de meest gestreamde track ooit worden.
quote:Pearl Jam
Black
Rammstein
Deutschland
Within Temptation
Ice Queen
Queen
Who Wants To Live Forever
Pink Floyd
Comfortably Numb
Pink Floyd
Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
The Beatles
Hey Jude
Rage Against The Machine
Killing In The Name
Metallica
The Unforgiven III
Metallica
Enter Sandman
Metallica
Sad But True
Metallica
Whiskey In The Jar
Metallica
One
Connells
'74-'75
Youssou N'Dour & Neneh Cherry
7 Seconds
Iron Maiden
Fear Of The Dark
Iron Maiden
Run To The Hills
Floor Jansen & Henk Poort
Phantom Of The Opera
Disturbed
The Sound Of Silence
Robbie Williams
Angels
Aerosmith
Dream On
The Alan Parsons Project
Don't Answer Me
Gerry Rafferty
Baker Street
Gilbert O'Sullivan
Nothing Rhymed
R.E.M.
Imitation Of Life
Cliff Richard & The Young Ones
Living Doll
Nena & Kim Wilde
Anyplace, Anywhere, Anytime
Michael Jackson
Earth Song
Limp Bizkit
Behind Blue Eyes
Linkin Park
One More Light
Linkin Park
In The End
Zálig lijstje! Maar volgend jaar een ander nr van Limp Bizkit bittequote:Op zaterdag 5 december 2020 07:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook even een lijstje ingestuurd
[..]
Stop the count! Het zijn valse stemmen, allemaal!quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Aan het begin van de week zie je altijd de mensen zoals de aanwezigen in dit topic. Die hebben 11 maanden gewacht tot ze weer mochten. Dan lijkt het alsof de top tien uit King Kunta, Day is Done, Fake Empire en Jubilee Street zal bestaan. En dan ineens slaat het om en komen de Queens, Coldplays en Kensingtons uit hun schulp. Dat is dus nu.
Ik zie de lijstjes van mij neefjes en nichtjes binnen druppelen. Mocht je je afvragen wie er op Snelle of Freek en Suzan stemmen. Maar daar begint het. Er druppelt steeds meer oude meuk binnen in hun lijstjes.quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Stop the count! Het zijn valse stemmen, allemaal!
Ik moet die van mij nog maken, wat heb je het liefst?quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ben druk bezig om alle hier geplaatste lijstje in excel te gieten. Jullie hebben er echter een uitdaging van gemaakt met mijn beperkte excel kwaliteiten...
een nummer ervoor, een jaartal erachter, wel of geen streepje tussen de titel en artiest
Band Titelquote:Op zaterdag 5 december 2020 10:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet die van mij nog maken, wat heb je het liefst?
Wat hou ik toch van realismequote:Op zaterdag 5 december 2020 11:21 schreef Beathoven het volgende:
Doe geen nummers buiten de lijsten want die komen er toch niet in.
En dan... conclusies trekken? Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ben druk bezig om alle hier geplaatste lijstje in excel te gieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |