Goed bezig, man! 👊quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dankje! Het is op den duur niet zo moeilijk. Het is makkelijk omdat je terugdenkt aan die verschrikkelijke ontwenningstijden en voelt dat je nu gewoon een stuk beter bent. Het duurde ook echt even voordat ik weer op peil kwam.
Ah je had een pakketje gewonnen? Leuk!quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zeker wel;
[ afbeelding ]
Zo fout dat het leuk is
Alles is te koop.. Nee, flauw. Volgens mij worden ze alleen onder alle stemmers verloot..quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ah je had een pakketje gewonnen? Leuk!
Zou er ook wel één willenGaan die nog in verkoop straks ofzo?
Ah geinig. Dacht dat er ook bier en versnaperingen in zouden zitten!quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zeker wel;
[ afbeelding ]
Zo fout dat het leuk is
Leuk! Dan ga ik straks jouw lijstje opzoekenquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat een heerlijk lijstjeWe hebben ongeveer dezelfde smaak!
quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:11 schreef houdjemond het volgende:
Gezellige boel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maken we het zelf maar gezellig![]()
![]()
Omdat het ook allemaal zo niche en in de marge is, terwijl het vaak idd nummers van eigen bodem zijn die prima op Radio 2 zouden kunnen ipv een nieuwe drol van bijv Guus Meeuwis.quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luister nu trouwens naar 3voor12 Song of the Year. Fijne jaarlijkse verzameling leuke plaatjes. En zitten er altijd wel een paar tussen die ik heb gemist.
Ik ben wel heel erg van deze (vaak indiepop/electro) niche.quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:29 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Omdat het ook allemaal zo niche en in de marge is, terwijl het vaak idd nummers van eigen bodem zijn die prima op Radio 2 zouden kunnen ipv een nieuwe drol van bijv Guus Meeuwis.
Maar idd een lekkere uitzending!
Da's wel een puntje ja, zakje borrelnootjes en stukje salami had best gemogenquote:Op vrijdag 4 december 2020 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah geinig. Dacht dat er ook bier en versnaperingen in zouden zitten!
Nu Wies. De zangeres van Wies is na die van Clean Pete wel mn nieuwe muziekcrush geworden dit jaarquote:Op vrijdag 4 december 2020 22:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben wel heel erg van deze (vaak indiepop/electro) niche.
Nee?quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:09 schreef Piebe het volgende:
Iemand al gezien wat voor grote fout er gemaakt is in de keuzelijst bij Paul Simon?
Of loop ik achter?
Het enige dat mij opviel is dat Kodachrome terug is op de keuzelijstquote:
Lekker plaatjes schietenquote:Op vrijdag 4 december 2020 23:48 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Het enige dat mij opviel is dat Kodachrome terug is op de keuzelijst
Op gestemdquote:Op vrijdag 4 december 2020 23:48 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Het enige dat mij opviel is dat Kodachrome terug is op de keuzelijst
Impossible niet op 1 vind ik wel veelzeggend voor hoe die plaat het gaat doen in de Top 2000.quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luister nu trouwens naar 3voor12 Song of the Year. Fijne jaarlijkse verzameling leuke plaatjes. En zitten er altijd wel een paar tussen die ik heb gemist.
Die 0,3% zegt ongeveer hetzelfde. Zelfde vraag opnieuw dan: Door de wind of Soldaat Verder?quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Impossible niet op 1 vind ik wel veelzeggend voor hoe die plaat het gaat doen in de Top 2000.
Geen Celeste in de top 100quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Impossible niet op 1 vind ik wel veelzeggend voor hoe die plaat het gaat doen in de Top 2000.
Ik heb Stop this flame gewoon gehoord?quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen Celeste in de top 100.
[ afbeelding ]
Ik vind de top 100 overall wel een stuk beter dan de afgelopen 2-3 jaar. Hoop favoriete artiesten waar ik ook op heb gestemd (voornamelijk vrouwelijke singer-songwriters).quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen Celeste in de top 100.
[ afbeelding ]
3FM moet de luisterkinders nog kennis laten maken met Soccer Mommy.quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vind de top 100 overall wel een stuk beter dan de afgelopen 2-3 jaar. Hoop favoriete artiesten waar ik ook op heb gestemd (voornamelijk vrouwelijke singer-songwriters).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |