qua inhoud vond ik het vorig jaar verrassend goedquote:Op vrijdag 4 december 2020 08:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter maar luisteren dan
Merol kon het vorig jaar ook, dus ik heb alle vertrouwen dat je wint.quote:
Van Parliament naar Joy Division. Via Prodigy en de Wu-Tang Clan.quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:25 schreef kipknots het volgende:
Mijn lijstje dan maar. Heb me niet heel druk gemaakt over de kans dat de nummers erin komen. Alleen soms gekozen voor een nummer dat in de keuzelijst staat ipv mijn favoriet.
Parliament - Give Up The Funk (Tear The Roof Off The Sucker)
Miles Davis - So What
Boards of Canada - Dayvan cowboy
David Bowie - Space Oddity
Queen - Don't Stop Me Now
Wu-tang clan - C.r.e.a.m.
Prince & The Revolution - When Doves Cry
Bill Withers - Harlem
Gil Scott Heron - The Bottle
Otis Redding - (Sittin' On) The Dock Of The Bay
Cake - The Distance
Prodigy - No Good (Start The Dance)
Jaydee - Plastic Dreams
Autechre - Pen Expers
Stevie Wonder - Higher Ground
Bjork - Human Behaviour
Tower of Power - Soul With A Capital S
James blake - Retrograde
Anderson .paak - Come down
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Beastie Boys - Sabotage
Streets - Dry Your Eyes
Gorillaz - Clint Eastwood
Massive Attack - Teardrop
Radiohead - Paranoid Android
Pink Floyd - Wish You Were Here
Funkadelic - Maggot brain
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Chic - Le Freak
Brothers Johnson - Stomp
John Coltrane - Acknowledgement
Spinvis - Smalfilm
Depeche Mode - Personal Jesus
Johnny Cash - Hurt
Racoon - Het is al laat toch (Voor de kleine)
Iemand die ook op Gil Scott Heron stemtquote:Op vrijdag 4 december 2020 08:25 schreef kipknots het volgende:
Mijn lijstje dan maar. Heb me niet heel druk gemaakt over de kans dat de nummers erin komen. Alleen soms gekozen voor een nummer dat in de keuzelijst staat ipv mijn favoriet.
Parliament - Give Up The Funk (Tear The Roof Off The Sucker)
Miles Davis - So What
Boards of Canada - Dayvan cowboy
David Bowie - Space Oddity
Queen - Don't Stop Me Now
Wu-tang clan - C.r.e.a.m.
Prince & The Revolution - When Doves Cry
Bill Withers - Harlem
Gil Scott Heron - The Bottle
Otis Redding - (Sittin' On) The Dock Of The Bay
Cake - The Distance
Prodigy - No Good (Start The Dance)
Jaydee - Plastic Dreams
Autechre - Pen Expers
Stevie Wonder - Higher Ground
Bjork - Human Behaviour
Tower of Power - Soul With A Capital S
James blake - Retrograde
Anderson .paak - Come down
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Beastie Boys - Sabotage
Streets - Dry Your Eyes
Gorillaz - Clint Eastwood
Massive Attack - Teardrop
Radiohead - Paranoid Android
Pink Floyd - Wish You Were Here
Funkadelic - Maggot brain
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Chic - Le Freak
Brothers Johnson - Stomp
John Coltrane - Acknowledgement
Spinvis - Smalfilm
Depeche Mode - Personal Jesus
Johnny Cash - Hurt
Racoon - Het is al laat toch (Voor de kleine)
Deze lijst is zó verrassend goed (inclusief Opperbaas George Clinton) dat ik je Björk vergeef.quote:
Die hééft FOK! - maar jij reageert maar nietquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:19 schreef PippenScottie het volgende:
Als FOK! een friend request functie had zou ik je helemaal volspammen!
Het is natuurlijk een schande dat George Clinton nog nooit in de top 2000 heeft gestaan... zo ontzettend invloedrijk als hij is geweest op de hedendaagse pop muziek. Zie ook mijn avatarquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Deze lijst is zó verrassend goed (inclusief Opperbaas George Clinton) dat ik je Björk vergeef.
Je zou kunnen stellen dat hij er - in de vorm van bijvoorbeeld Prince - toch een beetje in staat.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:49 schreef kipknots het volgende:
Het is natuurlijk een schande dat George Clinton nog nooit in de top 2000 heeft gestaan... zo ontzettend invloedrijk als hij is geweest op de hedendaagse pop muziek.
Tja, dat heb ik bijvoorbeeld met Rainbow. Zo staan er zo veel artiesten niet in, voornamelijk omdat ze helaas toch niet bekend genoeg zijn onder menig top 2000 stemmer.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:49 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een schande dat George Clinton nog nooit in de top 2000 heeft gestaan...
In geval van Coco Jambo vind ik dat niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
Coco Jambo en Get a Life zijn nou precies van die "lang niet gehoord" liedjes. Leuk toch?
Uiterst vreemd dat die band in deze inclusieve tijden de Top 2000 niet weet te bereiken.quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:56 schreef MTheBassman het volgende:
Tja, dat heb ik bijvoorbeeld met Rainbow
En er zullen vast wel wat nummers met samples van hem in staanquote:Op vrijdag 4 december 2020 10:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je zou kunnen stellen dat hij er - in de vorm van bijvoorbeeld Prince - toch een beetje in staat.
Te veel tabjes open terwijl ik veins te werkenquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In geval van Coco Jambo vind ik dat niet zo heel erg.
NB: gaat dit over de 4000?
Was niet corrigerend bedoeld hoor. Eerder nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Te veel tabjes open terwijl ik veins te werken
Get A Life als in het Stichting Brein-achtergrondmuziekje?quote:Op vrijdag 4 december 2020 10:52 schreef PippenScottie het volgende:
Coco Jambo en Get a Life zijn nou precies van die "lang niet gehoord" liedjes. Leuk toch?
Geen idee, de Soul II Soul versiequote:Op vrijdag 4 december 2020 11:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Get A Life als in het Stichting Brein-achtergrondmuziekje?
Nee die is van Ian Anderson:quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Get A Life als in het Stichting Brein-achtergrondmuziekje?
Gavin DeGraw 10 Alarmschijven, veel bekende radiohits en daarom een logische toevoeging.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:27 schreef Piebe het volgende:
Ben nog druk bezig met mijn lijstje en druk de keuzelijst aan het doorspitten.
George Harrison 4 keuzes en Gary Moore 3, vind ik vrij zuinig
Gavin De Graw, (volgens mij een 1,5 hitwonder) staat er 7 keer in.
Komt toch weer de vraag boven, hoe wordt zo'n lijst samengesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |