Echt hè.quote:
Trage bende.quote:
Kijk maar uit voor je op de grill beland.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:38 schreef Hamlapjes het volgende:
En natuurlijk post @:ijs_beer weer door het slotje!
ijs_beer, go home you're drunkquote:Op woensdag 2 december 2020 22:38 schreef Hamlapjes het volgende:
En natuurlijk post @:ijs_beer weer door het slotje!
Ik verwijs graag naar mijn ondertitelquote:Op woensdag 2 december 2020 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor je op de grill beland.
Ovengrill.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik verwijs graag naar mijn ondertitel
Ik vrees dat zijn thuis achter het slotje ligt, dus daar schieten we niks mee opquote:
Nog even en je lust hem rauw!quote:
quote:
Je kunt @Hamlapjes beter roasten dan rauw eten.quote:
quote:
Je bent zelf een mopquote:
Ik ben niet zo in the mood voor roesten vanavond, anders was ik wel op Jitsi gekomenquote:Op woensdag 2 december 2020 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt @:hamlapjes beter roasten dan rauw eten.
quote:
Roestbak!quote:Op woensdag 2 december 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo in the mood voor roesten vanavond, anders was ik wel op uitsi gekomen
Jouw humor is een beetje roestig zeker.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo in the mood voor roesten vanavond, anders was ik wel op Jitsi gekomen
roesten en uitsiquote:
Ik weet niet of het je smaak isquote:
Ja, nodig aan vervanging toequote:Op woensdag 2 december 2020 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jouw humor is een beetje roestig zeker.
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je smaak is
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hou niet van harige moppen.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:48 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik hou niet van harige moppen.
Je bent een smoothie?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:48 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:48 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
quote:
Grappen werken alleen als het daadwerkelijk zou kunnen.quote:
Kak, die was ik zo lekker vergetenquote:
Interessant.quote:
Dat is alleen geen leuke mop!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Je krijgt het niet meer uit je koppie.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Verdomme, heel de tijd in m’n hoofd nu, Rotstrani.
Jij wil ons nog even terroriseren op dit late uur?quote:
En ik heb nog wel een TT voor je gemaakt!quote:Op woensdag 2 december 2020 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Verdomme, heel de tijd in m’n hoofd nu, Rotstrani.
Ik heb nog wel wat achter de hand om dit je kop uit te krijgenquote:Op woensdag 2 december 2020 22:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je krijgt het niet neer uit je koppie.
Dat zal best ja, met je GTA verleden.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat achter de hand om dit je kop uit te krijgen![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is alleen geen leuke mop!Wat ben jij in een kusjekroel bui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Sommige dingen wegen niet af tegen extreme daden zoals het posten van een referentie naar een van de slechtste nummers allertijden.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik heb nog wel een TT voor je gemaakt!
* Aoibhin legt de mop weer wegquote:Op woensdag 2 december 2020 22:56 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat zal best ja, met je GTA verleden.
Zolang @Guanabana wegkomt met Despacito moet dit ook nog wel kunnen.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Sommige dingen wegen niet af tegen extreme daden zoals het posten van een referentie naar een van de slechtste nummers allertijden.
Elke keer als ik bij station Diemen-Zuid kom, komt dat nummer weer terugquote:Op woensdag 2 december 2020 22:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je krijgt het niet meer uit je koppie.
Hoe kom je er mop!quote:
Die kant heb ik!quote:Op woensdag 2 december 2020 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat ben jij in een kusjekroel bui.
Zie je er lekker uit?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Elke keer als ik bij station Diemen-Zuid kom, komt dat nummer weer terug
De horror.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
* Aoibhin moppertquote:
Wie zegt dat ze daar mee wegkomt?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang @:Guanabana wegkomt met Despacito moet dit ook nog wel kunnen.
Wat doe je dan ook in Diemen-Zuidquote:Op woensdag 2 december 2020 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ik mag inderdaad hopen van niet!quote:Op woensdag 2 december 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daar mee wegkomt?
Ik schrok daar ook een klein beetje van.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang @:Guanabana wegkomt met Despacito moet dit ook nog wel kunnen.
Sta je zo te burlen in de achtertuin?quote:
Balen dat ik om een of andere reden niet met de auto kanquote:Op woensdag 2 december 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook in Diemen-Zuid
Hij is het helemaalquote:
Ik heb ook een Spaans nummer in mijn lijstje trouwensquote:Op woensdag 2 december 2020 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik mag inderdaad hopen van niet!
Heb zo'n vermoeden, goeie keuzequote:Op woensdag 2 december 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook een Spaans nummer in mijn lijstje trouwens
Maar het kwaliteitsverschil had niet groter kunnen zijn!quote:Op woensdag 2 december 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mon Amour is Frans hequote:Op woensdag 2 december 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik tap moppen!quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Balen dat ik om een of andere reden niet met de auto kan
Ja heb die ook niet onder stoelen of banken geschoven de laatste dagenquote:Op woensdag 2 december 2020 23:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden, goeie keuze
Kom ik gewoon!quote:Op woensdag 2 december 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daar mee wegkomt?
Despacito vind ik best leuk trouwensquote:Op woensdag 2 december 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar het kwaliteitsverschil had niet groter kunnen zijn!
OH FUCKquote:
Nou en!quote:Op woensdag 2 december 2020 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schrok daar ook een klein beetje van.
@Davequote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Hijo de la Luna van Mecano vind ik wel een mooie klassieker
Ik ken alleen niet-leuke!quote:
Dat lied met die luchtballonnen zat toen tot vervelends toe in mijn hoofdquote:Op woensdag 2 december 2020 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens, geen idee wie het destijds ook leuk vond, maar de K3 zoekt K3 afleveringen zijn sindskort geupload op Youtube, ik zit alles weer te kijken, vind het genot
Ja, despacito, K3, haters gonna hate!
Jaaaaa ik zag ze laatst ook!quote:Op woensdag 2 december 2020 23:06 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens, geen idee wie het destijds ook leuk vond, maar de K3 zoekt K3 afleveringen zijn sindskort geupload op Youtube, ik zit alles weer te kijken, vind het genot
Ja, despacito, K3, haters gonna hate!
Jaaa dat moment heb ik net een paar minuten geleden gehadquote:Op woensdag 2 december 2020 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa ik zag ze laatst ook!![]()
Lekker audities teruggekeken
![]()
En dat moment dat Kristel zo mad wordt op die meisjes die zich niet hadden voorbereid
Het is afzienquote:Op woensdag 2 december 2020 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En dan ook nog die Lange Frans associatie. Dat je het volhoudt
Als ik nou de punchline vertel, weet jij de mop er dan bij?quote:
Ja precies!quote:Op woensdag 2 december 2020 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaaa dat moment heb ik net een paar minuten geleden gehad
Maar die audities zijn wel het leukst jaOok leuk om alles te zien met de kennis van nu.
Ja kijk we gaan gewoon vaker ezeltjes posten als steun aan jou!quote:
Hanne is echt enorm gegroeid, die is zo leuk en mooi geworden.quote:Op woensdag 2 december 2020 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies!Ik vond bijv. Hanne en Klaasje niet eens zo enorm goed bij hun audities (vooral Klaasje niet), maar die groeiden wel veel tijdens het programma en waren erg het type.
Ga zo door! Nummers schrappen is beter dan nummers schrapen.quote:
moppen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |