SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Jij sprak daar dus ook over met je ouders?quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
het schijnt ook zonder zeepsop te kunnen heeft mijn vader ooit verteld![]()
Ja, dat was een debatonderwerp. De breinaald is ook wel aan de orde gekomen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:08 schreef just me het volgende:
Wel grappig dat jij met je kinderen over abortus ging praten livelink, lijkt me best interessant!
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was een debatonderwerp. De breinaald is ook wel aan de orde gekomen.
Het enige tegenargument dat mijn dochter kon vinden was dat je er later spijt van kon krijgen. Wat door mijn zoon feilloos gepareerd werd met dat je van het krijgen van een kind ook later spijt kon krijgen.
Mijn vader was bij de politie en wij bespraken we meer "aparte" dingen tijdens het eten. Wij vonden het heel normaal om over dat soort dingen thuis te praten.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij sprak daar dus ook over met je ouders?
Proost!quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Bij gebrek aan een geschikt bierglas heb ik een whiskyglas, dat eigenlijk ook niet geschikt is voor whisky, daarvoor gebruikt.
We doen weer eens een Brugse Zot...
1 - 1...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Het enige tegenargument dat mijn dochter kon vinden was dat je er later spijt van kon krijgen. Wat door mijn zoon feilloos gepareerd werd met dat je van het krijgen van een kind ook later spijt kon krijgen.
Ik drink mijn wijn ook weleens uit een waterglas, dat is toch niet zo zotquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Bij gebrek aan een geschikt bierglas heb ik een whiskyglas, dat eigenlijk ook niet geschikt is voor whisky, daarvoor gebruikt.
We doen weer eens een Brugse Zot...
Ik ben voor abortus, maar ik zou het zelf nooit kunnen doen. Mijn dochter vroeg ook of ik zelf ooit abortus had overwogen. Ik kon met mijn hand op mijn hart zeggen dat dat niet zo was.quote:
Een tante van mij heeft op jonge leeftijd een abortus ondergaan. Die is kennelijk niet goed uitgevoerd; ze heeft daarna nooit meer kinderen kunnen krijgen. Ik snap dat argument van je dochter dus wel.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Zei je niet voor de grap..... ja, na de geboorte.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben voor abortus, maar ik zou het zelf nooit kunnen doen. Mijn dochter vroeg ook of ik zelf ooit abortus had overwogen. Ik kon met mijn hand op mijn hart zeggen dat dat niet zo was.
Ik heb veel geleerd van met name mijn moeder, maar ik kan me niet herinneren dat we gezellig met elkaar aan tafel dat soort onderwerpen bespraken... 🤔quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn vader was bij de politie en wij bespraken we meer "aparte" dingen tijdens het eten. Wij vonden het heel normaal om over dat soort dingen thuis te praten.
Ik drink mijn appelsap tegenwoordig uit een wijnglas. Dat staat feestelijker, vind ik.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik drink mijn wijn ook weleens uit een waterglas, dat is toch niet zo zot
Is de wijn die je man had gehaald al op?quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik drink mijn appelsap tegenwoordig uit een wijnglas. Dat staat feestelijker, vind ik.
Ik drink op werkdagen om 10.00 uur whisky uit een koffiemok.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik drink mijn appelsap tegenwoordig uit een wijnglas. Dat staat feestelijker, vind ik.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik drink op werkdagen om 10.00 uur whisky uit een koffiemok.
Af en toe er in blazen maakt het wel realistisch...
Als je thuis zit, hoef je alleen je vrouw voor de gek te houden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik drink op werkdagen om 10.00 uur whisky uit een koffiemok.
Af en toe er in blazen maakt het wel realistisch...
Ach ja....quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Lida Bons was een andere zangeres.
Die zong Una Paloma Blanca...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
Total eclipse of the heart - Bonnie Tyler
Kerstbellen?quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Die kerstbellen waren me nog nooit opgevallen
Ik mag vrijdag weer een proeverij (online) organiseren en was vanmorgen echt om 10.00 uur al aan de whisky daarvoor. Mw. MM slurpt dan mee, want die gaat de Sinterklaas hapjes er bij maken...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je thuis zit, hoef je alleen je vrouw voor de gek te houden.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag weer een proeverij (online) organiseren en was vanmorgen echt om 10.00 uur al aan de whisky daarvoor. Mw. MM slurpt dan mee, want die gaat de Sinterklaas hapjes er bij maken...
Is ze ook niet, maar ze kan wel goed smaken en geuren ontleden...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist niet dat mw MM ook een whisky liefhebster was.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
First Choice - Let No Man Put Us Under...
Veel gebruikt als sample in house tracks...
Ik hoorde net inderdaad een "oh yeah" die bekend klonkquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:23 schreef MadMaster het volgende:
First Choice - Let No Man Put Us Under...
Veel gebruikt als sample in house tracks...
Wat dacht je? Oh yeah...... die.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoorde net inderdaad een "oh yeah" die bekend klonk
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat dacht je? Oh yeah...... die.
Ja, gisterenavond al. Ik ga later vanavond nog wel een biertje drinken, denk ik.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Is de wijn die je man had gehaald al op?
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gisterenavond al. Ik ga later vanavond nog wel een biertje drinken, denk ik.
Go Like Elijah...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OkéLeuk nummer wel. De naam van de zangeres zegt me wel iets.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Natasha Beddingfield - These Words
(Die vorige gaat trouwens de verzamelmap in)
Maat van me zei al.... zus van Rosco P.quote:
mooie vrouw ookquote:
Ik ken Daniel's zus al nauwelijks, laat staan haar broer...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Blijft een leuk liedje. Haar broer Daniel is ook een bekende artiest.
Die ken ik dan weer niet, volgens mij.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is zo net Ton van Duinhoven...
Ze hebben allebei vier Top 20-hits gehad.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Daniel's zus al nauwelijks, laat staan haar broer...
De Zangeres Zonder Naam ook, dat zegt dus helemaal niets...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze hebben allebei vier Top 20-hits gehad.
Is ook bespreekbaarquote:
quote:
Ik dacht Stevie ook te horen, ja.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik wou net zeggen dat die stem op Stevie Wonder lijkt. Zie ik hem als producer op die hoes staan. Maar volgens mij hoor ik 'm ook meezingen.
al 'n keer in mijn directe omgeving meegemaakt dus ik sla overquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks mogen de kabouters niet meer blijven logeren hoor.
Had ik het dus goed gehoord. Hij heeft gewoon een heel typische stem.quote:Gary Byrd and the GB Experience is een Amerikaanse band die slechts één hit hebben. En dan niet eens in hun thuisland. The Crown komt uit in 1983 op het label Wondirection van Stevie Wonder, die zelf ook te horen is op de single. Het origineel van The Crown duurt dik tien minuten, maar er wordt natuurlijk een radio edit gemaakt die netjes drie minuten duurt.
Bekend euvel van Stevie: In de buurt van een microfoon kan 'ie z'n mond niet stil houden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik wou net zeggen dat die stem op Stevie Wonder lijkt. Zie ik hem als producer op die hoes staan. Maar volgens mij hoor ik 'm ook meezingen.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
al 'n keer in mijn directe omgeving meegemaakt dus ik sla over
Anja & Johhny - Jaren komen, jaren gaan.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Wat was dat?
Wee Rule - Girl Papa Wee Rappers
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Wat was dat?
Wee Rule - Girl Papa Wee Rappers
Gelukkig gingen ze heel snel weerquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Anja & Johhny - Jaren komen, jaren gaan.
Maar onze liefde blijft altijd bestaan...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Anja & Johhny - Jaren komen, jaren gaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar onze liefde blijft altijd bestaan...
Ik ken het.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:53 schreef just me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
[..]Als je ergens voor jezelf van overtuigd bent, zoals dit, dan is het moeilijk om je door anderen op andere gedachten te laten brengen. Lastig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook heel, heel lastigquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ergens voor jezelf van overtuigd bent, zoals dit, dan is het moeilijk om je door anderen op andere gedachten te laten brengen. Lastig...
Die Peter hoef ik niet te horen, daar heb ik al genoeg woorden mee gehad.quote:
[..]Jee, ik schrik altijd van dat soort verhalen. Kan me er zo niks bij voorstellen (gelukkig)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat is meer.... Peter heef 't overleef.....quote:
Meteen vergetenquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Jee, ik schrik altijd van dat soort verhalen. Kan me er zo niks bij voorstellen (gelukkig)
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:01 schreef Melting het volgende:
Dansen op een zaterdagavond. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
You Don't Bring Me Flowers - Barbra & Neil
Zonder Miss Piggy komt Kermit echt los, zeg.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt als iets van Stock, Aitken & Waterman...
Klopt. Even opgezocht. En dat nummer is trouwens geremixt door Phil Harding, die het nodige met SAW te maken had.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
We Don't Have To Take Our Clothes Of, was volgens mij ook van hem...
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:14 schreef livelink het volgende:
Joe Jackson - Is she really going out with him?
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:14 schreef livelink het volgende:
Joe Jackson - Is she really going out with him?
livelink timmert langzaam aan de weg.quote:
Is dit ook de versie waar hij moet lachen?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is de live acapella versie, die jaren later na de 1e single versie uitkwam...
Huh?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dit ook de versie waar hij moet lachen?
Ja, lachen is een groot woord. Ik bedoel dat hij de dames maar laat doorzingen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Dat was Elvis, volgens mij...
Dat was Elvis tijdens Are You Lonesome Tonight...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, lachen is een groot woord. Ik bedoel dat hij de dames maar laat doorzingen.
Of ik ben toch in de war met Elvis natuurlijk.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was Elvis tijdens Are You Lonesome Tonight...
Johnny Cash + echtgenote - Jackson
Hmmm, niet opgevallen, nooit gehoord ook...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:18 schreef livelink het volgende:
Ja, dit bedoelde ik dus. Ik bespeur daar een klein lachje.
Ja, maar 2 jaar na het origineel. In hetzelfde jaar als dat Cash de cover uitbracht.quote:
Het origineel ken ik niet, wist ook niet dat het een cover van Cash was...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar 2 jaar na het origineel. In hetzelfde jaar als dat Cash de cover uitbracht.
We gaan voor de 3 nummers vanavond.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:24 schreef DJ11 het volgende:
Van dezelfde groep als Hey St. Peter, zie ik. Ook deze gaat de verzamelmap in
Waiting On A Train is de beste song van ze.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:24 schreef DJ11 het volgende:
Van dezelfde groep als Hey St. Peter, zie ik. Ook deze gaat de verzamelmap in
"Jackson" is a song written in 1963 by Billy Edd Wheeler and Jerry Leiber and first recorded by Wheeler.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het origineel ken ik niet, wist ook niet dat het een cover van Cash was...
Ja, dat lees ik net ook...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
"Jackson" is a song written in 1963 by Billy Edd Wheeler and Jerry Leiber and first recorded by Wheeler.
Ik zal eens luisteren. Gaat nu wat lastigquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waiting On A Train is de beste song van ze.
Kan ook je map in...
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal eens luisteren. Gaat nu wat lastig
Fijne binnenkomer dan.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:30 schreef ok01 het volgende:
Oeh deze heb ik al een tijd niet meer gehoord
quote:
In de strip luistert ie minder goed.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:34 schreef livelink het volgende:
Ik weet de titel niet van deze Hazes-song
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
In de strip luistert ie minder goed.
hallelujaquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:35 schreef ok01 het volgende:
Ik wilde vanavond aan de water, maar dat is nu op wonderbaarlijke wijze in wijn veranderd
Daar kun je volgelingen mee krijgenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:35 schreef ok01 het volgende:
Ik wilde vanavond aan de water, maar dat is nu op wonderbaarlijke wijze in wijn veranderd
Jezus is op bezoek geweest!quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:35 schreef ok01 het volgende:
Klopt maar naar livelink luister ik wel.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
In de strip luistert ie minder goed.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar kun je volgelingen mee krijgen
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Arne Jansen - Meisjes Met Rode Haren...
Alleen voor de titel...
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:37 schreef just me het volgende:
jaja, dat vond mijn vorige relatie ook
zo leuk was dat nietquote:
Dat was een slok bier die er weer uit kwam...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:37 schreef just me het volgende:
jaja, dat vond mijn vorige relatie ook
Heeft het toch nog iets opgeleverdquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was een slok bier die er weer uit kwam...
Het woord 'hoogtepunt' kon niet meer?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Arne Jansen. Vanwege zijn zelfmoord heb ik ooit op het allerlaatste moment een tekst in een personeelsblad aangepast. Ging over een feestje waar hij optrad...
Nou ja... het was een artikeltje over een geslaagd personeelsfeest. Zo'n beetje op de dag dat het blad naar de drukker moest, kwam het nieuws over z'n zelfmoord. Dus hebben we er toch nog maar even iets over geschreven.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het woord 'hoogtepunt' kon niet meer?
Serieus?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou ja... het was een artikeltje over een geslaagd personeelsfeest. Zo'n beetje op de dag dat het blad naar de drukker moest, kwam het nieuws over z'n zelfmoord. Dus hebben we er toch nog maar even iets over geschreven.
De Elfstedentocht? Weten ze dat nu al?quote:
Als ze water in wijn kunnen veranderen, kunnen ze ook water in ijs veranderenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
De Elfstedentocht? Weten ze dat nu al?
Ik denk dat dat een stuk makkelijker is nog ook.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
Als ze water in wijn kunnen veranderen, kunnen ze ook water in ijs veranderen
Het begint al aardig koud te wordenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een stuk makkelijker is nog ook.
Waarom ga je niet gewoon binnen zitten dan?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
Het begint al aardig koud te worden
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon binnen zitten dan?
Ik moet toch voelen of het KNMI gelijk heeftquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon binnen zitten dan?
En weet je dat nu?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet toch voelen of het KNMI gelijk heeft
Dan heeft just me een primeur.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Ja, lente.
We slaan de winter gewoon over...
Er wordt dit seizoen helemaal geen Elfstedentocht gereden wegens de Krona.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heeft just me een primeur.
De eerste Elfstedentocht die in de lente wordt gereden.
Ben ik ook wel voorquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Ja, lente.
We slaan de winter gewoon over...
Ik denk dat er dan een volksopstand komt.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt dit seizoen helemaal geen Elfstedentocht gereden wegens de Krona.
Al wordt het -35 graden...
Als die dat dan allemaal op schaatsen doen, kunnen ze meteen een rondje rijden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een volksopstand komt.
Tsja, het is afgelopen week officieel meegedeeld.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een volksopstand komt.
Nou, zeker weten dat mensen dan spontaan een elfstedentocht gaan rijden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Als die dat dan allemaal op schaatsen doen, kunnen ze meteen een rondje rijden.
Ik denk steeds dat ze zingen..... give a little beer......quote:
Net stond Martin Buitenhuys daar te kwelen...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:55 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij heeft -ie een jaar of wat geleden nog eens een aangepaste versie gezongen bij Even Tot Hier
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ze zingen..... give a little beer......
zeker dezelfde mensen die vuurwerk willen afstekenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, zeker weten dat mensen dan spontaan een elfstedentocht gaan rijden.
Zij hebben de winter niet overgeslagen, zo te zien.quote:
Maar eerst voor de zekerheid je 6 keer laten testen...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
zeker dezelfde mensen die vuurwerk willen afsteken
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar eerst voor de zekerheid je 6 keer laten testen...
Ja, met alle gevolgen van dien. Want geen kluunplaatsen, geen ijsmeesters die de dikte gaan meten, enz. enz.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
zeker dezelfde mensen die vuurwerk willen afsteken
Heel vervelend..... en ik maar drinken.quote:
Ik ga het straks kijkenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net stond Martin Buitenhuys daar te kwelen...
Het is nou niet echt het typische drinknummer. Maar als het voor jou werktquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel vervelend..... en ik maar drinken.
Hij was leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga het straks kijkenFan van dat programma.
Dit is na Split Enz...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik vergeet altijd of dit Split Enz of Crowded House is. Titel: Better Be Home Soon.
Welterusten alvast.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn echtgenote eens spreken.
Die heeft de hele dag/avond stand by gestaan voor een migratie van hosting provider en is net klaar.
Alles gelukt, dus ik mag zo tegen haar aan kruipen...![]()
Fijne voortzetting en dank Melting!
Kruipzequote:Op zaterdag 28 november 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Die heeft de hele dag/avond stand by gestaan voor een migratie van hosting provider en is net klaar.
Fijne avond verderquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 28 november 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig dat het goed is gegaan met die migratie. Ze zal wel moe zijn. Welterustenquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Slaap lekker alvast.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga me even douchen, de luxe wan een bad met wijn en een kaasplank heb ik niet. Wellicht tot daarna, anders tot morgen.
Een douche kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga me even douchen, de luxe wan een bad met wijn en een kaasplank heb ik niet. Wellicht tot daarna, anders tot morgen.
Mijn bad mogen ze hebben maar van mijn douche blijven ze afquote:
Proost! Laat hem smaken.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn biertje net opengetrokken!
Proostquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn biertje net opengetrokken!
quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:11 schreef livelink het volgende:
Affligem Fris Blond
En dit is Rheingold (klinkt ook als een biermerk) met Dreiklank Dimenzionen
quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:13 schreef livelink het volgende:
Mijn Duits is ook niet meer wat het geweest is, zie ik.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak, ik doe ook nog wel een biertje dan.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak, ik doe ook nog wel een biertje dan.
Een donker kasteel kan heel spannend zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:15 schreef Rafeiro het volgende:
Kasteel donker, niet heel spannend dus.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:16 schreef just me het volgende:
Nou dan moet ik maar even naar beneden lopen om wat te drinken te pakken
quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:16 schreef just me het volgende:
Sjok maar omlaag met uw pantoffelsquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:16 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:17 schreef just me het volgende:
Radio49 voor al uw alcoholische versnaperingen
Ik heb nu 1 klein glaasje opquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog niet aan de wijn/het bier zat?
pantoffels aan, broek open, hoe elegant wil je het hebbenquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sjok maar omlaag met uw pantoffels
Whisky, wijn en bier vooral.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:17 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:17 schreef just me het volgende:
1 klein glaasje Goldstrike?quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nu 1 klein glaasje op
[..]
pantoffels aan, broek open, hoe elegant wil je het hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |