Die Peter hoef ik niet te horen, daar heb ik al genoeg woorden mee gehad.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:53 schreef just me het volgende:
[..]Jee, ik schrik altijd van dat soort verhalen. Kan me er zo niks bij voorstellen (gelukkig)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat is meer.... Peter heef 't overleef.....quote:
Meteen vergetenquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Jee, ik schrik altijd van dat soort verhalen. Kan me er zo niks bij voorstellen (gelukkig)
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:01 schreef Melting het volgende:
Dansen op een zaterdagavond. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
You Don't Bring Me Flowers - Barbra & Neil
Zonder Miss Piggy komt Kermit echt los, zeg.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt als iets van Stock, Aitken & Waterman...
Klopt. Even opgezocht. En dat nummer is trouwens geremixt door Phil Harding, die het nodige met SAW te maken had.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
We Don't Have To Take Our Clothes Of, was volgens mij ook van hem...
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:14 schreef livelink het volgende:
Joe Jackson - Is she really going out with him?
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:14 schreef livelink het volgende:
Joe Jackson - Is she really going out with him?
livelink timmert langzaam aan de weg.quote:
Is dit ook de versie waar hij moet lachen?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is de live acapella versie, die jaren later na de 1e single versie uitkwam...
Huh?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dit ook de versie waar hij moet lachen?
Ja, lachen is een groot woord. Ik bedoel dat hij de dames maar laat doorzingen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huh?
Dat was Elvis, volgens mij...
Dat was Elvis tijdens Are You Lonesome Tonight...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, lachen is een groot woord. Ik bedoel dat hij de dames maar laat doorzingen.
Of ik ben toch in de war met Elvis natuurlijk.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was Elvis tijdens Are You Lonesome Tonight...
Johnny Cash + echtgenote - Jackson
Hmmm, niet opgevallen, nooit gehoord ook...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:18 schreef livelink het volgende:
Ja, dit bedoelde ik dus. Ik bespeur daar een klein lachje.
Ja, maar 2 jaar na het origineel. In hetzelfde jaar als dat Cash de cover uitbracht.quote:
Het origineel ken ik niet, wist ook niet dat het een cover van Cash was...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar 2 jaar na het origineel. In hetzelfde jaar als dat Cash de cover uitbracht.
We gaan voor de 3 nummers vanavond.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:24 schreef DJ11 het volgende:
Van dezelfde groep als Hey St. Peter, zie ik. Ook deze gaat de verzamelmap in
Waiting On A Train is de beste song van ze.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:24 schreef DJ11 het volgende:
Van dezelfde groep als Hey St. Peter, zie ik. Ook deze gaat de verzamelmap in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |