Go Like Elijah...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OkéLeuk nummer wel. De naam van de zangeres zegt me wel iets.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Natasha Beddingfield - These Words
(Die vorige gaat trouwens de verzamelmap in)
Maat van me zei al.... zus van Rosco P.quote:
mooie vrouw ookquote:
Ik ken Daniel's zus al nauwelijks, laat staan haar broer...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Blijft een leuk liedje. Haar broer Daniel is ook een bekende artiest.
Die ken ik dan weer niet, volgens mij.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is zo net Ton van Duinhoven...
Ze hebben allebei vier Top 20-hits gehad.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Daniel's zus al nauwelijks, laat staan haar broer...
De Zangeres Zonder Naam ook, dat zegt dus helemaal niets...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze hebben allebei vier Top 20-hits gehad.
Is ook bespreekbaarquote:
quote:
Ik dacht Stevie ook te horen, ja.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik wou net zeggen dat die stem op Stevie Wonder lijkt. Zie ik hem als producer op die hoes staan. Maar volgens mij hoor ik 'm ook meezingen.
al 'n keer in mijn directe omgeving meegemaakt dus ik sla overquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks mogen de kabouters niet meer blijven logeren hoor.
Had ik het dus goed gehoord. Hij heeft gewoon een heel typische stem.quote:Gary Byrd and the GB Experience is een Amerikaanse band die slechts één hit hebben. En dan niet eens in hun thuisland. The Crown komt uit in 1983 op het label Wondirection van Stevie Wonder, die zelf ook te horen is op de single. Het origineel van The Crown duurt dik tien minuten, maar er wordt natuurlijk een radio edit gemaakt die netjes drie minuten duurt.
Bekend euvel van Stevie: In de buurt van een microfoon kan 'ie z'n mond niet stil houden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik wou net zeggen dat die stem op Stevie Wonder lijkt. Zie ik hem als producer op die hoes staan. Maar volgens mij hoor ik 'm ook meezingen.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
al 'n keer in mijn directe omgeving meegemaakt dus ik sla over
Anja & Johhny - Jaren komen, jaren gaan.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Wat was dat?
Wee Rule - Girl Papa Wee Rappers
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Wat was dat?
Wee Rule - Girl Papa Wee Rappers
Gelukkig gingen ze heel snel weerquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Anja & Johhny - Jaren komen, jaren gaan.
Maar onze liefde blijft altijd bestaan...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Anja & Johhny - Jaren komen, jaren gaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar onze liefde blijft altijd bestaan...
Ik ken het.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:53 schreef just me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:53 schreef just me het volgende:
[..]Als je ergens voor jezelf van overtuigd bent, zoals dit, dan is het moeilijk om je door anderen op andere gedachten te laten brengen. Lastig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ook heel, heel lastigquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je ergens voor jezelf van overtuigd bent, zoals dit, dan is het moeilijk om je door anderen op andere gedachten te laten brengen. Lastig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |