Dan heeft just me een primeur.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Ja, lente.
We slaan de winter gewoon over...
Er wordt dit seizoen helemaal geen Elfstedentocht gereden wegens de Krona.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heeft just me een primeur.
De eerste Elfstedentocht die in de lente wordt gereden.
Ben ik ook wel voorquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Ja, lente.
We slaan de winter gewoon over...
Ik denk dat er dan een volksopstand komt.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt dit seizoen helemaal geen Elfstedentocht gereden wegens de Krona.
Al wordt het -35 graden...
Als die dat dan allemaal op schaatsen doen, kunnen ze meteen een rondje rijden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een volksopstand komt.
Tsja, het is afgelopen week officieel meegedeeld.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een volksopstand komt.
Nou, zeker weten dat mensen dan spontaan een elfstedentocht gaan rijden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Als die dat dan allemaal op schaatsen doen, kunnen ze meteen een rondje rijden.
Ik denk steeds dat ze zingen..... give a little beer......quote:
Net stond Martin Buitenhuys daar te kwelen...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:55 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij heeft -ie een jaar of wat geleden nog eens een aangepaste versie gezongen bij Even Tot Hier
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ze zingen..... give a little beer......
zeker dezelfde mensen die vuurwerk willen afstekenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, zeker weten dat mensen dan spontaan een elfstedentocht gaan rijden.
Zij hebben de winter niet overgeslagen, zo te zien.quote:
Maar eerst voor de zekerheid je 6 keer laten testen...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
zeker dezelfde mensen die vuurwerk willen afsteken
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar eerst voor de zekerheid je 6 keer laten testen...
Ja, met alle gevolgen van dien. Want geen kluunplaatsen, geen ijsmeesters die de dikte gaan meten, enz. enz.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
zeker dezelfde mensen die vuurwerk willen afsteken
Heel vervelend..... en ik maar drinken.quote:
Ik ga het straks kijkenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net stond Martin Buitenhuys daar te kwelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |