Nou ja... het was een artikeltje over een geslaagd personeelsfeest. Zo'n beetje op de dag dat het blad naar de drukker moest, kwam het nieuws over z'n zelfmoord. Dus hebben we er toch nog maar even iets over geschreven.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het woord 'hoogtepunt' kon niet meer?
Serieus?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou ja... het was een artikeltje over een geslaagd personeelsfeest. Zo'n beetje op de dag dat het blad naar de drukker moest, kwam het nieuws over z'n zelfmoord. Dus hebben we er toch nog maar even iets over geschreven.
De Elfstedentocht? Weten ze dat nu al?quote:
Als ze water in wijn kunnen veranderen, kunnen ze ook water in ijs veranderenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
De Elfstedentocht? Weten ze dat nu al?
Ik denk dat dat een stuk makkelijker is nog ook.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
Als ze water in wijn kunnen veranderen, kunnen ze ook water in ijs veranderen
Het begint al aardig koud te wordenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een stuk makkelijker is nog ook.
Waarom ga je niet gewoon binnen zitten dan?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
Het begint al aardig koud te worden
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon binnen zitten dan?
Ik moet toch voelen of het KNMI gelijk heeftquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon binnen zitten dan?
En weet je dat nu?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet toch voelen of het KNMI gelijk heeft
Dan heeft just me een primeur.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Ja, lente.
We slaan de winter gewoon over...
Er wordt dit seizoen helemaal geen Elfstedentocht gereden wegens de Krona.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heeft just me een primeur.
De eerste Elfstedentocht die in de lente wordt gereden.
Ben ik ook wel voorquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Ja, lente.
We slaan de winter gewoon over...
Ik denk dat er dan een volksopstand komt.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt dit seizoen helemaal geen Elfstedentocht gereden wegens de Krona.
Al wordt het -35 graden...
Als die dat dan allemaal op schaatsen doen, kunnen ze meteen een rondje rijden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een volksopstand komt.
Tsja, het is afgelopen week officieel meegedeeld.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan een volksopstand komt.
Nou, zeker weten dat mensen dan spontaan een elfstedentocht gaan rijden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Als die dat dan allemaal op schaatsen doen, kunnen ze meteen een rondje rijden.
Ik denk steeds dat ze zingen..... give a little beer......quote:
Net stond Martin Buitenhuys daar te kwelen...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:55 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij heeft -ie een jaar of wat geleden nog eens een aangepaste versie gezongen bij Even Tot Hier
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ze zingen..... give a little beer......
zeker dezelfde mensen die vuurwerk willen afstekenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, zeker weten dat mensen dan spontaan een elfstedentocht gaan rijden.
Zij hebben de winter niet overgeslagen, zo te zien.quote:
Maar eerst voor de zekerheid je 6 keer laten testen...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
zeker dezelfde mensen die vuurwerk willen afsteken
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar eerst voor de zekerheid je 6 keer laten testen...
Ja, met alle gevolgen van dien. Want geen kluunplaatsen, geen ijsmeesters die de dikte gaan meten, enz. enz.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
zeker dezelfde mensen die vuurwerk willen afsteken
Heel vervelend..... en ik maar drinken.quote:
Ik ga het straks kijkenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net stond Martin Buitenhuys daar te kwelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |