Nou ja... het was een artikeltje over een geslaagd personeelsfeest. Zo'n beetje op de dag dat het blad naar de drukker moest, kwam het nieuws over z'n zelfmoord. Dus hebben we er toch nog maar even iets over geschreven.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het woord 'hoogtepunt' kon niet meer?
Serieus?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou ja... het was een artikeltje over een geslaagd personeelsfeest. Zo'n beetje op de dag dat het blad naar de drukker moest, kwam het nieuws over z'n zelfmoord. Dus hebben we er toch nog maar even iets over geschreven.
De Elfstedentocht? Weten ze dat nu al?quote:
Als ze water in wijn kunnen veranderen, kunnen ze ook water in ijs veranderenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
De Elfstedentocht? Weten ze dat nu al?
Ik denk dat dat een stuk makkelijker is nog ook.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:42 schreef just me het volgende:
[..]
Als ze water in wijn kunnen veranderen, kunnen ze ook water in ijs veranderen
Het begint al aardig koud te wordenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een stuk makkelijker is nog ook.
Waarom ga je niet gewoon binnen zitten dan?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
Het begint al aardig koud te worden
quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon binnen zitten dan?
Ik moet toch voelen of het KNMI gelijk heeftquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon binnen zitten dan?
En weet je dat nu?quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet toch voelen of het KNMI gelijk heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |