Het is nou niet echt het typische drinknummer. Maar als het voor jou werktquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel vervelend..... en ik maar drinken.
Hij was leuk.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga het straks kijkenFan van dat programma.
Dit is na Split Enz...quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik vergeet altijd of dit Split Enz of Crowded House is. Titel: Better Be Home Soon.
Welterusten alvast.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn echtgenote eens spreken.
Die heeft de hele dag/avond stand by gestaan voor een migratie van hosting provider en is net klaar.
Alles gelukt, dus ik mag zo tegen haar aan kruipen...![]()
Fijne voortzetting en dank Melting!
Kruipzequote:Op zaterdag 28 november 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Die heeft de hele dag/avond stand by gestaan voor een migratie van hosting provider en is net klaar.
Fijne avond verderquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 28 november 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig dat het goed is gegaan met die migratie. Ze zal wel moe zijn. Welterustenquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Slaap lekker alvast.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga me even douchen, de luxe wan een bad met wijn en een kaasplank heb ik niet. Wellicht tot daarna, anders tot morgen.
Een douche kan ook lekker zijnquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga me even douchen, de luxe wan een bad met wijn en een kaasplank heb ik niet. Wellicht tot daarna, anders tot morgen.
Mijn bad mogen ze hebben maar van mijn douche blijven ze afquote:
Proost! Laat hem smaken.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn biertje net opengetrokken!
Proostquote:Op zaterdag 28 november 2020 23:10 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn biertje net opengetrokken!
quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:11 schreef livelink het volgende:
Affligem Fris Blond
En dit is Rheingold (klinkt ook als een biermerk) met Dreiklank Dimenzionen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |