https://nos.nl/artikel/23(...)n-in-argentinie.htmlquote:Voetballegende Maradona op 60-jarige leeftijd overleden in Argentinië
Diego Armando Maradona, een van de beste spelers die de voetballerij heeft voortgebracht, is in La Plata op 60-jarige leeftijd overleden. Dat melden verschillende Zuid-Amerikaanse media.
De Argentijn, die na zijn voetballoopbaan vaak met gezondheidsproblemen kampte, werd begin november getroffen door een hersenbloeding. Daarvoor werd hij opgenomen in het ziekenhuis van La Plata.
Maradona, afkomstig uit een sloppenwijk van Buenos Aires, past naadloos in het rijtje bij de voetbaliconen Pelé en Johan Cruijff, waartoe wellicht Cristiano Ronaldo en Lionel Messi inmiddels ook gerekend mogen worden.
De beste kiezen is veelal een kwestie van smaak. maar buiten kijf staat dat El Pibe d'Oro (De gouden jongen), zoals een van zijn bijnamen luidt, met zijn superieure balcontrole, onnavolgbare dribbels, fenomenale spelinzicht en vele, vele doelpunten tot de allergrootste voetballers ooit behoorde.
Waarom huilt die man?quote:Op woensdag 25 november 2020 17:28 schreef MC-Morgan het volgende:
We kijken live mee met de Argentijnse TV.
Ik dacht misschien is het een bekendequote:Op woensdag 25 november 2020 17:29 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik denk dat het nieuws hem raakt. Maar zeker weten doe ik het niet!
Dat zou ook kunnen, maat.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht misschien is het een bekende
Dat zal ook wel, ze zullen niet iemand van de straat geplukt hebben om daar nu het nieuws te presenteren.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De Argentijnse Toine van Peperstraten.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van Maradona, domme big.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal ook wel, ze zullen niet iemand van de straat geplukt hebben om daar nu het nieuws te presenteren.
Als er live op de Argentijnse televisie iemand huilt dan zal het wel kloppen.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:32 schreef butz0rs het volgende:
RIP in peace![]()
Maar is deze CNN wel betrouwbaar?
Haha prachtig!quote:
quote:Op woensdag 25 november 2020 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paar jaar terug zat hij op de tribune bij PSV. Die gek genoot zichtbaar van de aandacht....
RIP![]()
Ben net te jong om zijn hoogtij dagen bewust te hebben meegemaakt. Natuurlijk wel een grote voetballer...
De beelden dat hij schreeuwend bijna de camera inloopt na zijn goal tegen de Grieken staat me nog goed bij ja...quote:Op woensdag 25 november 2020 17:38 schreef Idisrom het volgende:
Ook op het WK 1994 was Maradona nog een bijzondere voetballer
TOevallig was ik die ook net aan het kijken jaquote:
Hij maakte een mooi doelpunt toen, hoopte zo dat hij toch op de weg terug was. Helaas was dat snel voorbij.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:38 schreef Idisrom het volgende:
Ook op het WK 1994 was Maradona nog een bijzondere voetballer
Het is inmiddels bevestigd door de Argentijnse Voetbalbond,quote:Op woensdag 25 november 2020 17:32 schreef butz0rs het volgende:
RIP in peace![]()
Maar is deze CNN wel betrouwbaar?
Argentinië een week in rouw...quote:Op woensdag 25 november 2020 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is inmiddels bevestigd door de Argentijnse Voetbalbond,
Toch vond ik het mooi om te zien. Ik vond het een man met humor. Als terugkijk zie ik een man uit de sloppenwijken die het ver heeft geschopt. Ik vond hem een prachtvoetballer. Zoals de bal alijd kleefde aan zijn voet. Ik kijk er altijd met stomme verbijstering naar. Hoe hij tussen iedereen door rende. Ik vond dat prachtig.quote:
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:47 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker jaar he dat 2020, man man man
Elk jaar gaan er iconen dood.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:47 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker jaar he dat 2020, man man man
Mijn icoon gaat al wat jaren mee, hoop dat hij niet snel het loodje legt... Er zit zo'n leuk waarschuwingspoppetje in.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elk jaar gaan er iconen dood.
Alijdquote:Op woensdag 25 november 2020 17:47 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Toch vond ik het mooi om te zien. Ik vond het een man met humor. Als terugkijk zie ik een man uit de sloppenwijken die het ver heeft geschopt. Ik vond hem een prachtvoetballer. Zoals de bal alijd kleefde aan zijn voet. Ik kijk er altijd met stomme verbijstering naar. Hoe hij tussen iedereen door rende. Ik vond dat prachtig.
Het is triest dat hij zo in de greep raakte van drugs. Eigenlijk kun je hem daarin niet aanrekenen. Een snotjochie vanuit tussen de griebus-golfplatenkrotten en dan zo'n grote voetballer worden.
Ik vind dat razend knap.
Johan wel.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat je vanuit het hiernamaals kon tweeten.
Dat is alleen voor de hele groten weggelegd.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou, met hoe Messi de laatste weken over het veld slenterde sluit ik niet uit dat we nog even in Argentinië blijven.quote:
Johan staat al bij de hemelpoort om de ruit aan Diego uit te leggen.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
OK boomerquote:Op woensdag 25 november 2020 17:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat werd zojuist bij 'Tijdvoormax' bekend gemaakt dat hij is overleden.😕60 jaar erg jong.
Maar waarom voel je dan wel de noodzaak om hem een junk en niets meer te noemen in een topic waarin mensen wel van slag zijn?quote:Op woensdag 25 november 2020 18:49 schreef Symphonic het volgende:
Niet om te trollen, maar ik kan serieus niet treuren om deze junk.
Dit was een foto uit de openingswedstrijd van het WK82, die Belgie met 1-0 won.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
RIP Maradona
Hij was de schrik van de Belgen op Mexico 86.
[ afbeelding ]
Hou ik je aan als er weer eens een bekende muzikant overlijdt die ook aan de drugs heeft gezeten.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:49 schreef Symphonic het volgende:
Niet om te trollen, maar ik kan serieus niet treuren om deze junk.
quote:Op woensdag 25 november 2020 19:04 schreef 111210 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-overlijden-maradona
Ik zie zijn overlijden daar ook los van.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hou ik je aan als er weer eens een bekende muzikant overlijdt die ook aan de drugs heeft gezeten.
Ik zie zijn prestaties op het veld daar graag los van
Puskas - Pele - Bestquote:Op woensdag 25 november 2020 18:59 schreef TLC het volgende:
Die uitbarsting voor de camera na de 3-0 tegen Griekenland in '94![]()
Triest nieuws *RIP Diego*
weer een fantastische oud voetballer die er niet meer is, ze kunnen daarboven nu best een behoorlijk elftal opstellen zo langzamerhand
God kan dat.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een dood iemand leeft Pele anders nog behoorlijk hoorquote:Op woensdag 25 november 2020 19:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Puskas - Pele - Best
Cruyff - Maradona - Socrates - Di Stefano
Nilton Santos - Bobby Moore - Suurbier
Yashin
quote:Op woensdag 25 november 2020 19:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Voor een dood iemand leeft Pele anders nog behoorlijk hoor
Ja, ik dacht ook dat ik Ludo Coeck (nr. 10) zag. Die was helaas drie jaar later al dood (door een auto-ongeluk) . Ik heb een LP van Raymond van het Groeneveld, waar een nummer over hem gaat (dezelfde LP waar 'Brussels by Night' op staat).quote:Op woensdag 25 november 2020 18:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit was een foto uit de openingswedstrijd van het WK82, die Belgie met 1-0 won.
quote:Op woensdag 25 november 2020 19:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde natuurlijk Gerd Muller, die twee haal ik wel vaker door elkaar.
Edit: kut, die is ook nog niet dood zie ik nu
Just Fontaine, Matthias Sindelar of of Eusebio dan maar.
Log maar even uit.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Is ook een misleidende foto want die Belgen vormden een muurtje bij een vrije trap. Nu lijkt het net of ze met zijn 6en Diego willen tegenhouden.quote:Op woensdag 25 november 2020 18:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit was een foto uit de openingswedstrijd van het WK82, die Belgie met 1-0 won.
Jammer dat hij er niet even bij vermeldt dat hij eigenlijk degene is die Diego ontdekt heeft.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
Traantje weggepinkt door deze fantastische anekdote.
Gerd Muller schijnt al jaren elk moment te kunnen overlijden dus je loopt slechts ietwat vooruit op zaken.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
Dat was Piet de Visser natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat hij er niet even bij vermeldt dat hij eigenlijk degene is die Diego ontdekt heeft.
@Tarado @Karina hoe hadden jullie dat WK ervaren?quote:Op woensdag 25 november 2020 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
RIP
Helaas het legendarische WK '86 niet bewust meegemaakt.
Pietgod @Wereldgozer @Cocoquote:Op woensdag 25 november 2020 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was Piet de Visser natuurlijk.
PietGod
weet ik veelquote:Op woensdag 25 november 2020 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:tarado @:karina hoe hadden jullie dat WK ervaren?
Minimaal.Hij was en is nu letterlijk een god voor de argentijnenquote:Op woensdag 25 november 2020 17:28 schreef Caland het volgende:
Dat gaat een maand van nationale rouw worden in Argentinie.
RIP
Die tweede was tegen Bilbao zeker met de slager van Bilbao. Niet zo vreemd dan de reactie van Maradonaquote:Op woensdag 25 november 2020 19:02 schreef X-23 het volgende:
Wat een mannetje was het ook...
[ twitter ]
Dat was Piet de Visserquote:Op woensdag 25 november 2020 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat hij er niet even bij vermeldt dat hij eigenlijk degene is die Diego ontdekt heeft.
Vergeet niet dat het Piet de Visser was die hem ontdekt heeft in de kansenwijk van Buenos Aires.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nooit meer een speler een beter WK zien spelen dan hijquote:Op woensdag 25 november 2020 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:tarado @:karina hoe hadden jullie dat WK ervaren?
Robben 2014 was ook fenomenaal. Gewoon het hele toernooi constant op wereldklasse voetballen.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit meer een speler een beter WK zien spelen dan hij
quote:Op woensdag 25 november 2020 23:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Robben 2014 was ook fenomenaal. Gewoon het hele toernooi constant op wereldklasse voetballen.
Of ben ik nou heel chauvinistisch.
Naja ik heb '86 niet bewust meegemaakt, dus ik geloof je direct hoor! Maar Robben was in 2014 echt niet te stoppen.quote:
Ik zag gisteren Ludo Coeck weer voorbij komen op foto's. Hij scoorde toen niet in die openingswedstrijd van 1982, maar die speelde toen ook goed in die wedstrijd tegen Argentinië.quote:Op woensdag 25 november 2020 23:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit meer een speler een beter WK zien spelen dan hij
Vast wel als hij weer eens een frisse neus had gehaaldquote:Op donderdag 26 november 2020 09:15 schreef Idisrom het volgende:
Het voorstel van Villas-Boas om rugnummer 10 te bevriezen, vind ik wel overdreven.
Er zijn genoeg goede nummers tien (geweest) in het voetbal. Wat SC Napels gaat doen, of het Argentijnse elftal, is aan hen. Maar wereldwijd bevriezen klinkt zo als een nieuwe afgod.
En ik denk niet dat Diego zichzef zo zag.
Vind ik ook onzin, ik meen dat Ajax dat ook heeft met 14 en 34( @Caland weet waarom) maar dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:15 schreef Idisrom het volgende:
Het voorstel van Villas-Boas om rugnummer 10 te bevriezen, vind ik wel overdreven.
Er zijn genoeg goede nummers tien (geweest) in het voetbal. Wat SC Napels gaat doen, of het Argentijnse elftal, is aan hen. Maar wereldwijd bevriezen klinkt zo als een nieuwe afgod.
En ik denk niet dat Diego zichzef zo zag.
Wat is dit laag zegquote:
Cruijff vond dat zelf ook idioot en had liever dat de beste speler telkens 14 kreeg.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook onzin, ik meen dat Ajax dat ook heeft met 14 en 34( @:Caland weet waarom) maar dat slaat nergens op.
Voetballers als Maradona vergeet je nooit, dat heeft niks met een rugnummer te maken.
Bij clubs vind ik dat altijd wel een leuk gebaar. Zoals Di Tomasso bij Utrecht bijvoorbeeld, maar dat moeten clubs zoals Napoli of Boca lekker zelf bepalen. Dat ga je niet opleggen vanuit een FIFA ofzo.quote:Op donderdag 26 november 2020 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook onzin, ik meen dat Ajax dat ook heeft met 14 en 34( @:Caland weet waarom) maar dat slaat nergens op.
Voetballers als Maradona vergeet je nooit, dat heeft niks met een rugnummer te maken.
De eerste voetballer waar ik me nog goed dingen van herinner. Maar wat wil je, met zo'n gigant. (wel in zijn nadagenquote:Op donderdag 26 november 2020 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is sowieso nooit een speler geweest die zo’n impact op de wereld en vooral zijn land heeft gehad denk ik. Je kan er over discussiëren wie de beste was, maar Maradona was denk ik toch wel de grootste.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De eerste voetballer waar ik me nog goed dingen van herinner. Maar wat wil je, met zo'n gigant. (wel in zijn nadagen)
Absoluut, dichter bij God komt er geen.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is sowieso nooit een speler geweest die zo’n impact op de wereld en vooral zijn land heeft gehad denk ik. Je kan er over discussiëren wie de beste was, maar Maradona was denk ik toch wel de grootste.
Triest genoeg is dat ook zijn ondergang geweestquote:Op donderdag 26 november 2020 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Absoluut, dichter bij God komt er geen.
een paar keer geweest, hij is echt heilig dus dit verrast me niet, zijn graf zal ook een bedevaartsoord wordenquote:Op donderdag 26 november 2020 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Emotioneel volkje wel, die Argentijnen.
Vind het wel mooi om te zien, ook omdat wij dat totaal niet kennen op die manier.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
een paar keer geweest, hij is echt heilig dus dit verrast me niet, zijn graf zal ook een bedevaartsoord worden
de sleutels zitten er nog in dus opportunity knocksquote:Op donderdag 26 november 2020 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
David weet het altijd weer ongemakkelijk te maken
Deze discussie zal wel nooit eindigen, wie was er nu beter, Ludo Coeck of Maradona.quote:Op donderdag 26 november 2020 07:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zag gisteren Ludo Coeck weer voorbij komen op foto's. Hij scoorde toen niet in die openingswedstrijd van 1982, maar die speelde toen ook goed in die wedstrijd tegen Argentinië.
Maar Maradona was wel de absolute ster van Argentinië in 1986. Maar ik had ook het gevoel dat toen de Sovjet-Unie, België of Frankrijk ook wel wereldkampioen konden worden
quote:Op donderdag 26 november 2020 13:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze discussie zal wel nooit eindigen, wie was er nu beter, Ludo Coeck of Maradona.
ik vind het ook wel mooi en het hele levensverhaal van Maradona is natuurlijk wel fascinerend en eigenlijk niet te vergelijken met enige andere speler van zijn niveau. De meeste topvoetballers waren maar saaie gasten vergeleken bij Maradona.quote:Op donderdag 26 november 2020 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind het wel mooi om te zien, ook omdat wij dat totaal niet kennen op die manier.
Mwa, de levensloop van Garrincha lijkt erg op die van Maradona.quote:Op donderdag 26 november 2020 15:16 schreef Ronald het volgende:
[..]
ik vind het ook wel mooi en het hele levensverhaal van Maradona is natuurlijk wel fascinerend en eigenlijk niet te vergelijken met enige andere speler van zijn niveau. De meeste topvoetballers waren maar saaie gasten vergeleken bij Maradona.
Zo bedoelde ik dat niet. Ik zag gisteren een paar keer deze foto voorbij komenquote:Op donderdag 26 november 2020 13:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze discussie zal wel nooit eindigen, wie was er nu beter, Ludo Coeck of Maradona.
Ja, Argentijnen kunnen compleet uit hun dak gaan, dat zie je ook bij de beelden van de live-concerten van AC/DCquote:Op donderdag 26 november 2020 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Emotioneel volkje wel, die Argentijnen.
Maradona had een beetje de pech dat hij zo populair werd in een tijd dat die hele idoolverering inclusief massale persbelangstelling een flinke vlucht nam. Wat dat betreft wel onvergelijkbaarquote:Op donderdag 26 november 2020 16:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, de levensloop van Garrincha lijkt erg op die van Maradona.
wel een pracht fotoquote:Op donderdag 26 november 2020 16:14 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet. Ik zag gisteren een paar keer deze foto voorbij komen
[ afbeelding]afbeelding ]
Ik dacht, daar zie ik Ludo Coeck, toevallig ook nog met nummer 10. Dat viel mij gewoon op. Ludo Coeck verongelukte een paar jaar later, en ik dacht gisteren, dat hij ook nog wel een beetje eerbetoon verdient.
De foto was van de openingswedstrijd van 1982, en niet zoals Capuchon_jongen dacht, dat het een wedstrijd uit 1986 was.
Dat is waar, die extreme verering, zeker in Napels, kende garrincha niet zozeer.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Maradona had een beetje de pech dat hij zo populair werd in een tijd dat die hele idoolverering inclusief massale persbelangstelling een flinke vlucht nam. Wat dat betreft wel onvergelijkbaar
En de pers is er bij hem eigenlijk nooit meer mee opgehouden.
Maar Maradona had wel een aparte carierre zoals hij bij Napoli kwam als goddelijke verlosser en daarna bijna gevangen werd gehouden in de greep van de plaatselijk maffia. En eigenlijk ook het doelpunt van de eeuw en de hand van god tegen Engeland, slechts een paar jaar na de Falklandoorlog.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is inderdaad de extremiteit die het uniek maakt en niet zozeer het patroon van hemelbestorming en vrije val.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:28 schreef Ronald het volgende:
[..]
Maar Maradona had wel een aparte carierre zoals hij bij Napoli kwam als goddelijke verlosser en daarna bijna gevangen werd gehouden in de greep van de plaatselijk maffia. En eigenlijk ook het doelpunt van de eeuw en de hand van god tegen Engeland, slechts een paar jaar na de Falklandoorlog.
Het was gewoon alles bij elkaar bizar en naar mijn idee eigenlijk te vergelijken met wie dan ook.
En dat maakt het heel boeiend maar ook wel heel tragisch, ik vraag me af of hij ooit 1 rustig gelukkig jaar in z'n volwassen leven gehad heeft.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is inderdaad de extremiteit die het uniek maakt en niet zozeer het patroon van hemelbestorming en vrije val.
nee, zo'n godsverering tijdens maar ook na z'n carriere heeft hij toch nooit gekend, die man is in eenzaamheid gestorven.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
dat doet toch niets af aan de foto?quote:Op donderdag 26 november 2020 17:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Tot je het beeld naar boven trekt, dan verdwijnt wel een beetje de epiek die om die foto heen hangt.
[ afbeelding ]
Gewoon een korte vrije trap.![]()
Dat niet hoor, mooie foto, maar mensen zijn er wel iets meer achter gaan zoeken dan het is. Van dat romantische geleuter over "met angst beslagen Belgen" en zo. Dat die halve ploeg 'm probeert tegen te houden.quote:Op donderdag 26 november 2020 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doet toch niets af aan de foto?
Zou vreemd zijn als ze dat niet probeerde.quote:Op donderdag 26 november 2020 17:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat niet hoor, mooie foto, maar mensen zijn er wel iets meer achter gaan zoeken dan het is. Van dat romantische geleuter over "met angst beslagen Belgen" en zo. Dat die halve ploeg 'm probeert tegen te houden.
De coach van destijds vond hem toch nog te jong met zijn 17 jaar.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:41 schreef Idisrom het volgende:
Even een vraag, wat mij nog steeds niet echt duidelijk geworden is.
Waarom hield bondscoach Menotti Maradona buiten de WK-selectie van 1978? Terwijl Maradona meer dan een jaar eerder al had gedebuteerd in het nationale elftal.
.
@Taradoquote:
En al schitterde. Jaar later wereldkampioen met jong Argentinië.quote:Op donderdag 26 november 2020 21:41 schreef Idisrom het volgende:
Even een vraag, wat mij nog steeds niet echt duidelijk geworden is.
Waarom hield bondscoach Menotti Maradona buiten de WK-selectie van 1978? Terwijl Maradona meer dan een jaar eerder al had gedebuteerd in het nationale elftal.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |