Het is inmiddels bevestigd door de Argentijnse Voetbalbond,quote:Op woensdag 25 november 2020 17:32 schreef butz0rs het volgende:
RIP in peace![]()
Maar is deze CNN wel betrouwbaar?
Argentinië een week in rouw...quote:Op woensdag 25 november 2020 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is inmiddels bevestigd door de Argentijnse Voetbalbond,
Toch vond ik het mooi om te zien. Ik vond het een man met humor. Als terugkijk zie ik een man uit de sloppenwijken die het ver heeft geschopt. Ik vond hem een prachtvoetballer. Zoals de bal alijd kleefde aan zijn voet. Ik kijk er altijd met stomme verbijstering naar. Hoe hij tussen iedereen door rende. Ik vond dat prachtig.quote:
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:47 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker jaar he dat 2020, man man man
Elk jaar gaan er iconen dood.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:47 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker jaar he dat 2020, man man man
Mijn icoon gaat al wat jaren mee, hoop dat hij niet snel het loodje legt... Er zit zo'n leuk waarschuwingspoppetje in.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elk jaar gaan er iconen dood.
Alijdquote:Op woensdag 25 november 2020 17:47 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Toch vond ik het mooi om te zien. Ik vond het een man met humor. Als terugkijk zie ik een man uit de sloppenwijken die het ver heeft geschopt. Ik vond hem een prachtvoetballer. Zoals de bal alijd kleefde aan zijn voet. Ik kijk er altijd met stomme verbijstering naar. Hoe hij tussen iedereen door rende. Ik vond dat prachtig.
Het is triest dat hij zo in de greep raakte van drugs. Eigenlijk kun je hem daarin niet aanrekenen. Een snotjochie vanuit tussen de griebus-golfplatenkrotten en dan zo'n grote voetballer worden.
Ik vind dat razend knap.
Johan wel.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat je vanuit het hiernamaals kon tweeten.
Dat is alleen voor de hele groten weggelegd.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou, met hoe Messi de laatste weken over het veld slenterde sluit ik niet uit dat we nog even in Argentinië blijven.quote:
Johan staat al bij de hemelpoort om de ruit aan Diego uit te leggen.quote:Op woensdag 25 november 2020 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |