bIackmirror & chufi doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
6 weken echte discipline, is dat te veel gevraagd ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is ook moeilijk denk ik hoor je staat nogal voor wat afwegingen. Mar goed het OMT was duidelijk liever nog de boel dicht laten. Maar ze waren wat dat betreft weer eigenwijs![]()
Lijkt mij niet. Ik heb ook altijd gezegd, liever een week langer dan dat straks die ellende weer van het begin moet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
6 weken echte discipline, is dat te veel gevraagd ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op jou verzoekquote:
Doe je hem de groetjes van moiquote:
Eensquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Ik heb ook altijd gezegd, liever een week langer dan dat straks die ellende weer van het begin moet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey, hoe is het, nog stoute plannen voor het weekend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker M1sti1g eet smakelijk voor straks en tot............quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:41 schreef m1st1g het volgende:
Ik ga even kipshoarma maken.
Tot straks
Lekker.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:41 schreef m1st1g het volgende:
Tot straks
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Pas als het aantal besmettingen per dag lager is dan 3600 en er minder dan 10 ic-opnames per etmaal zijn, zijn er ‘mogelijkheden’ om half december maatregelen af te bouwen. Daarvan is nu geen sprake: zo werden vrijdag een kleine 6000 nieuwe besmettingen gemeld.
Geruchten dat alle restaurants half december weer open zouden mogen, kloppen volgens Rutte niet. ,,Ja, er worden proeven voorbereid’’, stelt de premier. ,,Maar we kunnen daar pas wat mee als het virus een heel stuk is teruggedrongen.’’ Hij wil niet dezelfde fout maken als in Canada, waar de viering van Thanksgiving het begin bleek van een derde coronagolf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker, maar lamsshoarma is überquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:41 schreef m1st1g het volgende:
Tot straks
Soms serieus, soms niet.![]()
Tis toch wat zo moe te zijnquote:![]()
Hoe is het daar eigenlijk mee, een tijdje terug vertelde je dat ze zo moe was altijd? Is dat nu wat beter?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Nu heb ik het vooral aan mezelf te dankenquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis toch wat zo moe te zijn![]()
Hoe is het daar eigenlijk mee, een tijdje terug vertelde je dat ze zo moe was altijd? Is dat nu wat beter?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
beter uitrusten en slapen dusquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu heb ik het vooral aan mezelf te dankenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Laat naar bed?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu heb ik het vooral aan mezelf te dankenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als dat toch eens zou kunnen he. Weg met corona en leven weer terugquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:46 schreef Nattekat het volgende:
OP EEN TERRAS ERGENS IN FRANKRIJK IN DE ZONWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat toch eens zou kunnen he. Weg met corona en leven weer terug
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is niet slim he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey lief konijntjuhquote:
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Soms merk ik er weinig van, soms wel. Liever dit dan hele dage moe voor geen enkele reden.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, dat is ook weer waar. Nu weet je waar het van komtquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms merk ik er weinig van, soms wel. Liever dit dan hele dage moe voor geen enkele reden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja bijnaaaaaaaaaaaaaaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haagsie mis jeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het begint hier donker te worden.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Prachtig nummerquote:Ja hier ook heb de lampen al weer aan. Niets aan zo vroeg donkerquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Het begint hier donker te worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Het begint hier donker te worden.Soms serieus, soms niet.![]()
Lekker weekend? Nog leuke plannen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In welke regio woon jij Kaascardje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raaaaaaarrrrrquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Het begint hier donker te worden.![]()
![]()
Ik vind het ook maar niets.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtig nummer
[..]
Ja hier ook heb de lampen al weer aan. Niets aan zo vroeg donkerActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hoe bedoel je meedoen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:56 schreef aloa het volgende:
Doen hier ook mensen mee met de top2000?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jep weekendquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker weekend? Nog leuke plannen?![]()
Qua plannen gewoon lekker chillen in Limbabwe en morgenvroeg nog mountainbiken.
Jij nog leuke plannen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Welke lijst bedoel je?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:56 schreef Nattekat het volgende:
DJ heeft net een hint gegeven dat Queen mogelijk niet op 1 staat![]()
Werd tijdquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:56 schreef Nattekat het volgende:
DJ heeft net een hint gegeven dat Queen mogelijk niet op 1 staatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is nog wel mooi weer om te fietsenquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep weekend![]()
Qua plannen gewoon lekker chillen in Limbabwe en morgenvroeg nog mountainbiken.
Jij nog leuke plannen?
Zat week van de week even voor het huis in het zonnetje
Kwam iemand voor bij geel pak, helmpie op kort stoppelbaardje en wat denk ik?
Hey daar hebben we lief konijntuh, het moet toch niet gekker worden he
Voor mij wordt het weer thuis zitten.
Je kan ook zo weinig nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit net naar de lijst van vorig jaar te kijken, dat kan ik echt niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:56 schreef aloa het volgende:
Doen hier ook mensen mee met de top2000?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
O nee doe ik niet aan mee. Is dat op FOK!quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Lijst maken van je favoriete nummers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is van radio2quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee doe ik niet aan mee. Is dat op FOK!Ik zal ook eens kijken naar de lijst van vorig jaar. Toen had ik maar 10 nummers.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit net naar de lijst van vorig jaar te kijken, dat kan ik echt niet meer serieus nemen.![]()
Ik zet Qmusic aan en heb alleen maar reclame dan pleur ik het ook gelijk weer weg hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar wat is er nu op radio 2 dan en wat op Qmusic?quote:
Hoor dat sigaretten niet meer in de supermarkt verkocht mogen gaan worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Qmusic top 1000quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar wat is er nu op radio 2 dan en wat op Qmusic?
Hoor dat sigaretten niet meer in de supermarkt verkocht mogen gaan worden.
Radio2 top 2000
10Gold top 4000![]()
Thnx, lekker dat ze dat allemaal tegelijk doenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Qmusic top 1000
Radio2 top 2000
10Gold top 4000Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had hij ook een knotje?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog wel mooi weer om te fietsen
Zat week van de week even voor het huis in het zonnetje
Kwam iemand voor bij geel pak, helmpie op kort stoppelbaardje en wat denk ik?
Hey daar hebben we lief konijntuh, het moet toch niet gekker worden he
Voor mij wordt het weer thuis zitten.
Je kan ook zo weinig nu![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat doen ze volgens mij niet tegelijk. top1000 is vandaag afgelopen. 4000 begint in december en top 2000 begint na kerstquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, lekker dat ze dat allemaal tegelijk doen![]()
![]()
Laatste 8 nummers nuquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat doen ze volgens mij niet tegelijk. top1000 is vandaag afgelopen. 4000 begint in december en top 2000 begint na kerst
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Heb ik niet opgelet. Maar was echt heel vreemdquote:![]()
Weet dat jij het niet was, maar dat je dan die connectie legt.
O dacht dat het nu op alle drie wasquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat doen ze volgens mij niet tegelijk. top1000 is vandaag afgelopen. 4000 begint in december en top 2000 begint na kerst
Ik voel me verloren als ik jou moet verliezenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat het nu op alle drie was![]()
![]()
Ik heb geen lamsvlees in huis dat ik hiervoor kan misbruiken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:44 schreef Kaascardje het volgende:
[..]
Lekker, maar lamsshoarma is über![]()
Ja, zulke connecties heb ik ook met sommige fokkersquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik niet opgelet. Maar was echt heel vreemd![]()
Weet dat jij het niet was, maar dat je dan die connectie legt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hey Enginequote:
Ja heel vreemd. Laatst keek ik alle hens aan dek en dacht ik aan Rob en Plymquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, zulke connecties heb ik ook met sommige fokkers
Hoor ik iets over corona denk ik nu aan Aloa
Man o man tijd om weg te gaan hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey lief nootjequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
SUSHITIME
[ afbeelding ]
nog ff geduld
Dit gaat te ver iddquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel vreemd. Laatst keek ik alle hens aan dek en dacht ik aan Rob en Plym
Hoor ik iets over corona denk ik nu aan Aloa
Man o man tijd om weg te gaan hier![]()
![]()
Ga ik volgende week een keer maken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
SUSHITIME
[ afbeelding ]
nog ff geduld![]()
Haai Dotquote:
quote:
ahhhhquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
SUSHITIME
[ afbeelding ]
nog ff geduld![]()
![]()
![]()
hey darling!quote:
ik nog gelezen wat je zei lief!!!! maar je bent ook een schat dat mag gezegd worden
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Africaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maken... jij hebt sushiskills?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga ik volgende week een keer maken.
hoe maak je een vrouw blijquote:
neem sushi mee en wijn
4 jaar geleden voor het laatst gemaakt. Ik ben benieuwd of het wil lukken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maken... jij hebt sushiskills?![]()
![]()
quote:
Ik mis nog de chocolade en de bloemenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hoe maak je een vrouw blij
neem sushi mee en wijn![]()
best wel een werkjequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
4 jaar geleden voor het laatst gemaakt. Ik ben benieuwd of het wil lukken.en de goede rijst is key
Echt heel lief van je.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hey darling!
ik nog gelezen wat je zei lief!!!! maar je bent ook een schat dat mag gezegd worden![]()
Dank je wel
Die is leukkkkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goede rijst is van de week door Ramon uitgelegd in Binnenstebuitenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
best wel een werkjeen de goede rijst is key
![]()
oja goeie.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik mis nog de chocolade en de bloemen
en goed gezelschap zijn dus dat betekent, massage geven zonder iets terug te willen![]()
![]()
geen dank geen dankquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt heel lief van je.![]()
Dank je wel
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hoe maak je een vrouw blij
neem sushi mee en wijndat eerste niet dan loop ik hard weg. Nou ja hard zal het niet zijn met dat manke lijf van mij
![]()
Dia massage mag je toch echt geven aan de gene die alle cadeautjes meebrengtquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oja goeie.
en goed gezelschap zijn dus dat betekent, massage geven zonder iets terug te willen![]()
![]()
![]()
wie is ramon en hoe keer je rijst binnestebuiten?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Goede rijst is van de week door Ramon uitgelegd in Binnenstebuiten
klinkt raar (bedoel je gewoon weken) anders weet ik het niet
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat eerste niet dan loop ik hard weg. Nou ja hard zal het niet zijn met dat manke lijf van mij
![]()
![]()
voor jou dan.... soesjes of zoiets of lekker stukje taart'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
o werkt dat zo?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dia massage mag je toch echt geven aan de gene die alle cadeautjes meebrengt
Dat. Alleen chocolade, waar ik overigens net een stukje van in mijn mond doe. Tonny's puur met zeezout en hazelnotenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik mis nog de chocolade en de bloemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk weten wat goed is in het levenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oja goeie.
![]()
Binnenstebuiten is een tv programmaquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wie is ramon en hoe keer je rijst binnestebuiten?
klinkt raar (bedoel je gewoon weken) anders weet ik het niet
Ramon is 1 van de koks daarin.
Maakt smaakvolle gerechten die iedereen met een beetje ervaring wel kan maken.![]()
Nee ik ook niet, krijg de neiging de radio uit te zettenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hartige soesjes ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
voor jou dan.... soesjes of zoiets of lekker stukje taart![]()
![]()
Ik welquote:![]()
ah! Dat verklaartquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Binnenstebuiten is een tv programma
Ramon is 1 van de koks daarin.
Maakt smaakvolle gerechten die iedereen met een beetje ervaring wel kan maken.lekker lowkey koken!
Dat komt beter in de richtingquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
voor jou dan.... soesjes of zoiets of lekker stukje taart
Met slagroom truffels maak je mij helemaal blij
Maar soesjes ook primaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daarvoor zijn we vrouwquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk weten wat goed is in het leven
extra speciaal hahah![]()
is dat lekker?quote:
wat zou erin hartig gaan, iets met kaas en spek ofzoiets?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hij laat veel op een begrijpelijke manier zien. Soms zit daar best wel wat moeilijkers ook tussen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah! Dat verklaartlekker lowkey koken!
![]()
Een bitterbal bedoel je?quote:
ik krijg nu echt zin in alles wat fout isquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat komt beter in de richting
Met slagroom truffels maak je mij helemaal blij
Maar soesjes ook prima![]()
![]()
![]()
m kaas soesje of als je er van houdt zalm soesjesquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is dat lekker?
wat zou erin hartig gaan, iets met kaas en spek ofzoiets?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
komt dat op 24kitchen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hij laat veel op een begrijpelijke manier zien. Soms zit daar best wel wat moeilijkers ook tussen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
m kaas soesje of als je er van houdt zalm soesjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klinkt lekker'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik wilde zze laatst maken maar mijn rug staat het nog niet helemaal toequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik krijg nu echt zin in alles wat fout is![]()
![]()
![]()
Maar voor de dec maand ga ik ze zeker makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spek, zalm, kaas, paté. Maar ook gekonfijte ui of een bloemkoolcremequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is dat lekker?
wat zou erin hartig gaan, iets met kaas en spek ofzoiets?![]()
kerst komt ook er ook aan, hele foute maand qua etenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde zze laatst maken maar mijn rug staat het nog niet helemaal toe
Maar voor de dec maand ga ik ze zeker maken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kerst komt ook er ook aan, hele foute maand qua eten![]()
ok ! ik ga een keer kijken ben wel benieuwdquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
een luxe soesjequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Spek, zalm, kaas, paté. Maar ook gekonfijte ui of een bloemkoolcreme'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/recepten/sushiquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok ! ik ga een keer kijken ben wel benieuwd![]()
Billy Joel.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Meezingen!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
thanks! het is vooral veel handelingen en wat het moeilijk maakt is het secuur strak rollen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/recepten/sushi'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heb ik geen last van, eet met de kerst net zo als ik normaal eet/quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kerst komt ook er ook aan, hele foute maand qua eten
Als ik met het spul uit eten ga is het net zoveel als dat het geen kerst is![]()
Ben niet zo grote eterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geeft het zoutjequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heel luxe als het moet.
Kaviaar smaakt ook heel goed in een soes
Dat strak oprollen laat hij ook heel duidelijk zien.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
thanks! het is vooral veel handelingen en wat het moeilijk maakt is het secuur strak rollen?![]()
Was ik net aan het doen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo blij vandaagquote:![]()
jij geniet gewoon altijd!quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, eet met de kerst net zo als ik normaal eet/
Als ik met het spul uit eten ga is het net zoveel als dat het geen kerst is![]()
Ben niet zo grote eterzo hoort het
eet je vaak maar weinig?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ik net aan het doen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo blij vandaag![]()
ok! thanks voor recept en de tipsquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat strak oprollen laat hij ook heel duidelijk zien.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nee 2 of 3 keer per dag maar kan gewoon niet veel eten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij geniet gewoon altijd!zo hoort het
eet je vaak maar weinig?
Eet wel veel groenteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok! thanks voor recept en de tips![]()
ah zo ja.. nou prima toch, je leeft nogquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee 2 of 3 keer per dag maar kan gewoon niet veel eten.
Eet wel veel groenteje krijgt genoeg binnen waarom overvoeden.
Dat is niet echt een nummer wat je zo hoog zou verwachtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ben nog steeds aanwezigquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah zo ja.. nou prima toch, je leeft nogje krijgt genoeg binnen waarom overvoeden.
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ik net aan het doen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo blij vandaag![]()
Wordt er één wakker.quote:
Ja had Natte je beloofd, maar ik had TT dus heb verzoek even ingewilligdquote:
Nou daar zijn de meningen over verdeeld hoorquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gelukkig we kunnen niet zonder jou![]()
Ga jij nog naar BB kijken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zet het topic zo op slot na jouw post als dankquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had Natte je beloofd, maar ik had TT dus heb verzoek even ingewilligdWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
eetsmakelijk aloa.quote:
Hoe voel jij je trouwens, gaat het al wat beter?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Na post 301 mag datquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:32 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zet het topic zo op slot na jouw post als dank![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:32 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zet het topic zo op slot na jouw post als dank![]()
![]()
quote:
Gebakken aardappels, runde saucijsje en witlof saladequote:I have a therapist, her name is music. ♪![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:32 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zet het topic zo op slot na jouw post als dank
niet heel erg logisch....'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dank je wel Paulquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:32 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zet het topic zo op slot na jouw post als dankNa mijn post gaat die automatisch al op slot
quote:
Opzich wel goed, alleen snel moe nog. Dat valt echt wel op.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
eetsmakelijk aloa.
Hoe voel jij je trouwens, gaat het al wat beter?![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebakken aardappels, runde saucijsje en witlof saladeKlinkt zeker niet verkeerd
![]()
Ja aanslag op je lichaam en immuunsysteem.. klote joh.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Opzich wel goed, alleen snel moe nog. Dat valt echt wel op.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat wordt hard lopen danquote:
Nee vooral vlees was lekker, volgende keer ga ik het velletje eraf halen en dan los in de pan bakken met een uiquote:
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ellende is dat he, Maar ben al lang blij dat dit het enige is wat hij er aan heeft overgehoudenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja aanslag op je lichaam en immuunsysteem.. klote joh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja iddquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is dat he, Maar ben al lang blij dat dit het enige is wat hij er aan heeft overgehouden![]()
kan verschillende kanten op'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja heel irritant.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja aanslag op je lichaam en immuunsysteem.. klote joh.![]()
lekker crispyquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee vooral vlees was lekker, volgende keer ga ik het velletje eraf halen en dan los in de pan bakken met een ui'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja, je hoort de naarste dingenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja idd![]()
kan verschillende kanten opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan mis je juist weer smaak aan de vulling.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee vooral vlees was lekker, volgende keer ga ik het velletje eraf halen en dan los in de pan bakken met een ui
Doe dan gewoon een uitje meebakken.![]()
Welnee, smaak genoeg in de vullingquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan mis je juist weer smaak aan de vulling.
Doe dan gewoon een uitje meebakken.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
ahhh jammerquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Velletje was een beetje taai..'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Taai rookvlees ? Dan heb je niet je vuur hoog genoeg gehad bij het aanbraden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Velletje was een beetje taai..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2020 17:39:31 ]![]()
Foutje het is een saucijs . Dat heeft geen rookvlees. Sorryquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Taai rookvlees ? Dan heb je niet je vuur hoog genoeg gehad bij het aanbraden.![]()
ok ik stop weer met guerrilla-posten
ga lekker smikkelen, eet smakelijk voor wie nog eten moet wie al gegeten heeft uitbuikze en fijne avond jullie allen!
en tot ziens
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ga lekker smikkelen, eet smakelijk voor wie nog eten moet wie al gegeten heeft uitbuikze en fijne avond jullie allen!
en tot ziens![]()
![]()
![]()
![]()
Jawelquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Taai rookvlees ? Dan heb je niet je vuur hoog genoeg gehad bij het aanbraden.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Noord Hollandquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In welke regio woon jij Kaascardje?
Soms serieus, soms niet.![]()
Die hele lijst is matigquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:41 schreef Nattekat het volgende:
De lijst heeft gepiekt, de hele top 3 is matig.![]()
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
en tot ziens
Jij ook een fijne avond, en snel weer terug komen hoor
dankjewel, ja zal ik doen als ik zin heb en jullie zijn aanwezigquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
Jij ook een fijne avond, en snel weer terug komen hoor![]()
Waarom post je in een gesloten topic?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Thx, net gepost in het dubbele DTStopic
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dankjewel, ja zal ik doen als ik zin heb en jullie zijn aanwezig![]()
![]()
![]()
Jammer, tot een volgende keer en eetsmakelijkquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
en tot ziens![]()
Wat een waardeloze nummers staan er in de top zet
Stond Falco et Jeanne er ook nog ergens in?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rollercoaster is goed, ga je mond schrobbenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:44 schreef Dotteke het volgende:
Wat een waardeloze nummers staan er in de top zet
Stond Falco et Jeanne er ook nog ergens in?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ze moeten je wel hebben he vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan mijn mond wel spoelen maar mijn vingers doen het werkquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rollercoaster is goed, ga je mond schrobbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben he vandaag![]()
![]()
Stille moar mien tuutje was der toch kebeurtquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Piano Man is ook goed, ga nogmaals je mond schrobben
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ach skattie toch, kom ik troost jequote:
\________________________________/quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach skattie toch, kom ik troost je![]()
![]()
Door de regenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In het open topic gekkiequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom post je in een gesloten topic?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat nummer heeft mij wel geholpen toen mijn moeder overleed.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Piano Man is ook goed, ga nogmaals je mond schrobbenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Any way the wind blows doesn't really matter to me, to meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mama, just killed a man
Put a gun against his head
Pulled my trigger, now he's dead100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mama, ooooooooooooeeeeoeoheoeooh
Didn't mean to make you cry
If I'm not back again this time tomorrow
Carry on, carry on
As if nothing really matters100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zou ik soms mijn leven dromenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mama, ooh (any way the wind blows)
I don't wanna die
I sometimes wish I'd never been born at all100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Neem het maar zoals het komtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja we hebben weer 2 topics tegelijk openquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh omdat je zei dubbelen dtstopicWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
I see a little silhouetto of a man
Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango?
Thunderbolt and lightning very very frightening me100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Qmusic radioquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt niet, heb net gechecktquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja we hebben weer 2 topics tegelijk open
I'm just a poor boy, nobody loves me
He's just a poor boy from a poor family
Spare him his life from this monstrosity
Easy come easy go, will you let me go?
Bismillah! No, we will not let you go (let him go)
Bismillah! We will not let you go (let him go)
Bismillah! We will not let you go (let me go)
Will not let you go (let me go)
Never, never, never, never let me go100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh, mama mia, mama mia
Mama mia, let me go
Beelzebub has a devil put aside for me100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wil je nog een leuk nieuwsbericht voor de FP?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
So you think you can stone me and spit in my eye?
So you think you can love me and leave me to die?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oooooooooh ooooooooooooooooooooooooooooooooooooh oooooooooooooooooooooooooooooooooooooh100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nothing really matters
Anyone can see
Nothing really matters
Nothing really matters to me100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De versie vd muppetsshow vind ik ook zo leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Nothing really matters
Anyone can see
Nothing really matters
Nothing really matters to me
Die is goed jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De versie vd muppetsshow vind ik ook zo leuk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zo afgelopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geweldigquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De versie vd muppetsshow vind ik ook zo leuk.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: