bIackmirror & chufi doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
6 weken echte discipline, is dat te veel gevraagd ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is ook moeilijk denk ik hoor je staat nogal voor wat afwegingen. Mar goed het OMT was duidelijk liever nog de boel dicht laten. Maar ze waren wat dat betreft weer eigenwijs![]()
Lijkt mij niet. Ik heb ook altijd gezegd, liever een week langer dan dat straks die ellende weer van het begin moet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
6 weken echte discipline, is dat te veel gevraagd ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op jou verzoekquote:
Doe je hem de groetjes van moiquote:
Eensquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Ik heb ook altijd gezegd, liever een week langer dan dat straks die ellende weer van het begin moet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey, hoe is het, nog stoute plannen voor het weekend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker M1sti1g eet smakelijk voor straks en tot............quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:41 schreef m1st1g het volgende:
Ik ga even kipshoarma maken.
Tot straks
Lekker.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:41 schreef m1st1g het volgende:
Tot straks
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Pas als het aantal besmettingen per dag lager is dan 3600 en er minder dan 10 ic-opnames per etmaal zijn, zijn er ‘mogelijkheden’ om half december maatregelen af te bouwen. Daarvan is nu geen sprake: zo werden vrijdag een kleine 6000 nieuwe besmettingen gemeld.
Geruchten dat alle restaurants half december weer open zouden mogen, kloppen volgens Rutte niet. ,,Ja, er worden proeven voorbereid’’, stelt de premier. ,,Maar we kunnen daar pas wat mee als het virus een heel stuk is teruggedrongen.’’ Hij wil niet dezelfde fout maken als in Canada, waar de viering van Thanksgiving het begin bleek van een derde coronagolf.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker, maar lamsshoarma is überquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:41 schreef m1st1g het volgende:
Tot straks
Soms serieus, soms niet.![]()
Tis toch wat zo moe te zijnquote:![]()
Hoe is het daar eigenlijk mee, een tijdje terug vertelde je dat ze zo moe was altijd? Is dat nu wat beter?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Nu heb ik het vooral aan mezelf te dankenquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis toch wat zo moe te zijn![]()
Hoe is het daar eigenlijk mee, een tijdje terug vertelde je dat ze zo moe was altijd? Is dat nu wat beter?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
beter uitrusten en slapen dusquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu heb ik het vooral aan mezelf te dankenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Laat naar bed?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu heb ik het vooral aan mezelf te dankenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als dat toch eens zou kunnen he. Weg met corona en leven weer terugquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:46 schreef Nattekat het volgende:
OP EEN TERRAS ERGENS IN FRANKRIJK IN DE ZONWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat toch eens zou kunnen he. Weg met corona en leven weer terug
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is niet slim he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey lief konijntjuhquote:
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Soms merk ik er weinig van, soms wel. Liever dit dan hele dage moe voor geen enkele reden.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, dat is ook weer waar. Nu weet je waar het van komtquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms merk ik er weinig van, soms wel. Liever dit dan hele dage moe voor geen enkele reden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja bijnaaaaaaaaaaaaaaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haagsie mis jeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: