Ik mis nog de chocolade en de bloemenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hoe maak je een vrouw blij
neem sushi mee en wijn
best wel een werkjequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
4 jaar geleden voor het laatst gemaakt. Ik ben benieuwd of het wil lukken.
Echt heel lief van je.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hey darling!
ik nog gelezen wat je zei lief!!!! maar je bent ook een schat dat mag gezegd worden
Die is leukkkkquote:
Goede rijst is van de week door Ramon uitgelegd in Binnenstebuitenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
best wel een werkjeen de goede rijst is key
oja goeie.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik mis nog de chocolade en de bloemen
geen dank geen dankquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt heel lief van je.![]()
Dank je wel
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hoe maak je een vrouw blij
neem sushi mee en wijn
Dia massage mag je toch echt geven aan de gene die alle cadeautjes meebrengtquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oja goeie.
en goed gezelschap zijn dus dat betekent, massage geven zonder iets terug te willen![]()
![]()
wie is ramon en hoe keer je rijst binnestebuiten?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Goede rijst is van de week door Ramon uitgelegd in Binnenstebuiten
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]dat eerste niet dan loop ik hard weg. Nou ja hard zal het niet zijn met dat manke lijf van mij
![]()
o werkt dat zo?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dia massage mag je toch echt geven aan de gene die alle cadeautjes meebrengt
Dat. Alleen chocolade, waar ik overigens net een stukje van in mijn mond doe. Tonny's puur met zeezout en hazelnotenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik mis nog de chocolade en de bloemen
Kijk weten wat goed is in het levenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oja goeie.
en goed gezelschap zijn dus dat betekent, massage geven zonder iets terug te willen![]()
![]()
Binnenstebuiten is een tv programmaquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wie is ramon en hoe keer je rijst binnestebuiten?
klinkt raar (bedoel je gewoon weken) anders weet ik het niet
Nee ik ook niet, krijg de neiging de radio uit te zettenquote:
Hartige soesjes ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
voor jou dan.... soesjes of zoiets of lekker stukje taart
Ik welquote:
ah! Dat verklaartquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Binnenstebuiten is een tv programma
Ramon is 1 van de koks daarin.
Maakt smaakvolle gerechten die iedereen met een beetje ervaring wel kan maken.
Dat komt beter in de richtingquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
voor jou dan.... soesjes of zoiets of lekker stukje taart
daarvoor zijn we vrouwquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk weten wat goed is in het leven
is dat lekker?quote:
Hij laat veel op een begrijpelijke manier zien. Soms zit daar best wel wat moeilijkers ook tussen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah! Dat verklaartlekker lowkey koken!
Een bitterbal bedoel je?quote:
ik krijg nu echt zin in alles wat fout isquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat komt beter in de richting
Met slagroom truffels maak je mij helemaal blij
Maar soesjes ook prima
m kaas soesje of als je er van houdt zalm soesjesquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is dat lekker?
wat zou erin hartig gaan, iets met kaas en spek ofzoiets?
komt dat op 24kitchen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hij laat veel op een begrijpelijke manier zien. Soms zit daar best wel wat moeilijkers ook tussen.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
m kaas soesje of als je er van houdt zalm soesjes
Ik wilde zze laatst maken maar mijn rug staat het nog niet helemaal toequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik krijg nu echt zin in alles wat fout is![]()
![]()
![]()
Spek, zalm, kaas, paté. Maar ook gekonfijte ui of een bloemkoolcremequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is dat lekker?
wat zou erin hartig gaan, iets met kaas en spek ofzoiets?
kerst komt ook er ook aan, hele foute maand qua etenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde zze laatst maken maar mijn rug staat het nog niet helemaal toe
Maar voor de dec maand ga ik ze zeker maken
https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kerst komt ook er ook aan, hele foute maand qua eten
ok ! ik ga een keer kijken ben wel benieuwdquote:
een luxe soesjequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Spek, zalm, kaas, paté. Maar ook gekonfijte ui of een bloemkoolcreme
https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/recepten/sushiquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok ! ik ga een keer kijken ben wel benieuwd
Billy Joel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |