Ik voel me verloren als ik jou moet verliezenquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat het nu op alle drie was
Ik heb geen lamsvlees in huis dat ik hiervoor kan misbruiken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:44 schreef Kaascardje het volgende:
[..]
Lekker, maar lamsshoarma is über
Ja, zulke connecties heb ik ook met sommige fokkersquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik niet opgelet. Maar was echt heel vreemd![]()
Weet dat jij het niet was, maar dat je dan die connectie legt.
Hey Enginequote:
Ja heel vreemd. Laatst keek ik alle hens aan dek en dacht ik aan Rob en Plymquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, zulke connecties heb ik ook met sommige fokkers
Hey lief nootjequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
SUSHITIME
[ afbeelding ]
nog ff geduld
Dit gaat te ver iddquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel vreemd. Laatst keek ik alle hens aan dek en dacht ik aan Rob en Plym
Hoor ik iets over corona denk ik nu aan Aloa
Man o man tijd om weg te gaan hier
Ga ik volgende week een keer maken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
SUSHITIME
[ afbeelding ]
nog ff geduld
Haai Dotquote:
quote:
ahhhhquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
SUSHITIME
[ afbeelding ]
nog ff geduld
hey darling!quote:
Africaquote:
maken... jij hebt sushiskills?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga ik volgende week een keer maken.
hoe maak je een vrouw blijquote:
4 jaar geleden voor het laatst gemaakt. Ik ben benieuwd of het wil lukken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
maken... jij hebt sushiskills?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |