Hij laat veel op een begrijpelijke manier zien. Soms zit daar best wel wat moeilijkers ook tussen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah! Dat verklaartlekker lowkey koken!
Een bitterbal bedoel je?quote:
ik krijg nu echt zin in alles wat fout isquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat komt beter in de richting
Met slagroom truffels maak je mij helemaal blij
Maar soesjes ook prima
m kaas soesje of als je er van houdt zalm soesjesquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is dat lekker?
wat zou erin hartig gaan, iets met kaas en spek ofzoiets?
komt dat op 24kitchen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hij laat veel op een begrijpelijke manier zien. Soms zit daar best wel wat moeilijkers ook tussen.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
m kaas soesje of als je er van houdt zalm soesjes
Ik wilde zze laatst maken maar mijn rug staat het nog niet helemaal toequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik krijg nu echt zin in alles wat fout is![]()
![]()
![]()
Spek, zalm, kaas, paté. Maar ook gekonfijte ui of een bloemkoolcremequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is dat lekker?
wat zou erin hartig gaan, iets met kaas en spek ofzoiets?
kerst komt ook er ook aan, hele foute maand qua etenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde zze laatst maken maar mijn rug staat het nog niet helemaal toe
Maar voor de dec maand ga ik ze zeker maken
https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kerst komt ook er ook aan, hele foute maand qua eten
ok ! ik ga een keer kijken ben wel benieuwdquote:
een luxe soesjequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Spek, zalm, kaas, paté. Maar ook gekonfijte ui of een bloemkoolcreme
https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/recepten/sushiquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok ! ik ga een keer kijken ben wel benieuwd
Billy Joel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |