lekker crispyquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee vooral vlees was lekker, volgende keer ga ik het velletje eraf halen en dan los in de pan bakken met een ui
Ja, je hoort de naarste dingenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja idd![]()
kan verschillende kanten op
Dan mis je juist weer smaak aan de vulling.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee vooral vlees was lekker, volgende keer ga ik het velletje eraf halen en dan los in de pan bakken met een ui
quote:
Welnee, smaak genoeg in de vullingquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan mis je juist weer smaak aan de vulling.
Doe dan gewoon een uitje meebakken.
ahhh jammerquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Velletje was een beetje taai..
Beetje wel, maar ach verder smaakte het primaquote:
Taai rookvlees ? Dan heb je niet je vuur hoog genoeg gehad bij het aanbraden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Velletje was een beetje taai..
Foutje het is een saucijs . Dat heeft geen rookvlees. Sorryquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Taai rookvlees ? Dan heb je niet je vuur hoog genoeg gehad bij het aanbraden.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok ik stop weer met guerrilla-posten
ga lekker smikkelen, eet smakelijk voor wie nog eten moet wie al gegeten heeft uitbuikze en fijne avond jullie allen!
en tot ziens
Jawelquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Taai rookvlees ? Dan heb je niet je vuur hoog genoeg gehad bij het aanbraden.
Noord Hollandquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In welke regio woon jij Kaascardje?
Die hele lijst is matigquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:41 schreef Nattekat het volgende:
De lijst heeft gepiekt, de hele top 3 is matig.
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ga lekker smikkelen, eet smakelijk voor wie nog eten moet wie al gegeten heeft uitbuikze en fijne avond jullie allen!
en tot ziens
dankjewel, ja zal ik doen als ik zin heb en jullie zijn aanwezigquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
Jij ook een fijne avond, en snel weer terug komen hoor
Waarom post je in een gesloten topic?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Thx, net gepost in het dubbele DTStopic
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dankjewel, ja zal ik doen als ik zin heb en jullie zijn aanwezig![]()
Jammer, tot een volgende keer en eetsmakelijkquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
en tot ziens
O nee hequote:
Rollercoaster is goed, ga je mond schrobbenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:44 schreef Dotteke het volgende:
Wat een waardeloze nummers staan er in de top zet
Stond Falco et Jeanne er ook nog ergens in?
Ze moeten je wel hebben he vandaagquote:
Kan mijn mond wel spoelen maar mijn vingers doen het werkquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rollercoaster is goed, ga je mond schrobben
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben he vandaag
Stille moar mien tuutje was der toch kebeurtquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Piano Man is ook goed, ga nogmaals je mond schrobben
Ach skattie toch, kom ik troost jequote:
\________________________________/quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach skattie toch, kom ik troost je
Door de regenquote:
In het open topic gekkiequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom post je in een gesloten topic?
Dat nummer heeft mij wel geholpen toen mijn moeder overleed.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:45 schreef Nattekat het volgende:
Piano Man is ook goed, ga nogmaals je mond schrobben
Oh omdat je zei dubbelen dtstopicquote:
Ja we hebben weer 2 topics tegelijk openquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh omdat je zei dubbelen dtstopic
Qmusic radioquote:
Welke radio zender?quote:
Echt niet, heb net gechecktquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja we hebben weer 2 topics tegelijk open
Wil je nog een leuk nieuwsbericht voor de FP?quote:
Zet ik die zo ook even opquote:
Heb jij mij nu voor de gekquote:
De versie vd muppetsshow vind ik ook zo leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Nothing really matters
Anyone can see
Nothing really matters
Nothing really matters to me
Die is goed jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De versie vd muppetsshow vind ik ook zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |